ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,379,991,684,087
حجم معاملات 120,927,949,639
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 16%
بیت کوین $62,212.09
فایل کوین چین لینک متاکلیپ
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 21 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رالی فایل کوین در اوج پیش‌فروش متاکلیپ و ادامه نوسانات چین لینک

رالی فایل کوین در اوج پیش‌فروش متاکلیپ و ادامه نوسانات چین لینک

ناظران بازار در حال حاضر با تحرکات جالب درون بازار در یک دوراهی قرار گرفته اند. بسیاری از توکن ها در ماه فوریه رشد قابل توجهی را تجربه کرده اند. با این حال، برخی از توکن ها به نظر می رسد سود کمتری به دست آورده اند و به زودی ممکن است کمتر سودآور باشند.

فایل کوین (FIL) و چین لینک (LINK) به تازگی عملکردهای متضادی داشته اند. قیمت فایل کوین در حال افزایش است، در حالی که چین لینک برای کسب سود در حال تلاش است.

این تحلیل، نیروهای بازار و داده ها را برای بررسی عملکرد بالقوه هر دو توکن با پایان یافتن سه ماهه اول بررسی می کند. ما تأثیر تغییرات بازار بر ارزش آنها را در نظر خواهیم گرفت. صرافی غیرمتمرکز جدید، متا کلیپ (MCLP)، نیز در تحلیل ما نقش دارد.

کاوش فایل کوین

پروژه ذخیره سازی داده غیرمتمرکز فایل کوین به تازگی شاهد رشد قابل توجهی قیمت بوده است. این با ادغام آن با بلاکچین سولانا با توان عملیاتی بالا مطابقت دارد که بالقوه جذابیت آن را برای سرمایه گذاران افزایش می دهد. امروز، فایل کوین نسبت به هفته گذشته بیش از ۳۰ درصد و نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته و به ۷.۴۶ دلار رسیده است. در حالی که برخی حدس می زنند که تا پایان ماه می تواند به ۸ دلار برسد، این موضوع همچنان نامشخص است.

کاهش قیمت چین لینک

چین لینک در اوایل فوریه به ۲۰ دلار رسید اما روند نزولی را تجربه کرده است. در حالی که کاهش فعلی اندک است (حدود ۸ درصد نسبت به هفته گذشته)، اگر این روند ادامه یابد، ممکن است ادامه یابد. با این وجود، حجم تراکنش چین لینک همچنان بالا است که اغلب به عنوان نشانه ای مثبت برای رشد بلندمدت در نظر گرفته می شود.

متاکلیپ توجه ها را به خود جلب می کند

متاکلیپ یک صرافی غیرمتمرکز همتا به همتا است که کاربران را در سراسر جهان به هم متصل می کند. این یک پروژه جدید است که هدف آن توسعه مبادلات کریپتو با اولویت دادن به تمرکززدایی و شفافیت است. برخلاف صرافی هایی مانند بایننس و کوکوین، متاکلیپ کاملاً غیرمتمرکز خواهد بود.

همچنین بخوانید: افزایش ده درصدی قیمت فایل کوین پس از ادغام با سولانا

انجام معاملات در متاکلیپ به دلیل ویژگی‌های خودکاری مانند ربات معاملاتی که تجارت کپی و سایر دستورالعمل‌ها را برای معامله‌گران اجرا می‌کند، بیشتر در دسترس خواهد بود. همچنین برای انجام معاملات، مشوق‌هایی مانند بازگشت وجه و سایر پاداش‌ها وجود دارد.

MCLP در پیش فروش در حال انجام با قیمت ۰.۰۱۵ دلار در دسترس است. دارندگان می توانند در حاکمیت شرکت کنند.سرمایه‌گذاران اولیه همچنین بخشی از کارمزدهای معاملاتی در MetaClip را دریافت خواهند کرد.

منبع: کریپتونیوز

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.