ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,505,969,220,192
حجم معاملات 89,953,627,395
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,736.12
فایل کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 41 زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش ده درصدی قیمت فایل کوین پس از ادغام با سولانا

افزایش ده درصدی قیمت فایل کوین پس از ادغام با سولانا

طبق داده‌های کوین مارکت کپ ارز دیجیتال فایل کوین (FIL)، با افزایش ۱۰.۲۸ درصدی در روز گذشته، همچنان از توجه سرمایه‌گذاران برخوردار است. این آلتکوین به تازگی به دلیل افزایش تدریجی قیمت در هفته گذشته که به رشد ۱۵.۳۴ درصدی قیمت منجر شد، مورد توجه بوده است. جالب اینجاست که افزایش قیمت فایل کوین در ۲۴ ساعت گذشته به نظر می‌رسد با پیشرفت‌های هیجان‌انگیز در اکوسیستم پروژه تقویت شده است.

فایل کوین در یک پست وبلاگی در تاریخ ۱۶ فوریه، ادغام با رقیب محبوب اتریوم، سولانا را اعلام کرد. سولانا که در مارس ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد، به عنوان یکی از برجسته‌ترین پلتفرم‌های سازگار با قراردادهای هوشمند شناخته می‌شود که تراکنش‌های سریع و کارمزدهای تقریباً ناچیزی را ارائه می‌دهد.

سولانا که با ارزش بازار ۴۷.۹۷ میلیارد دلار به عنوان پنجمین پروژه بزرگ کریپتو رتبه‌بندی شده است، با هدف انتقال از سیستم ذخیره‌سازی متمرکز و بسیار مورد انتقاد خود به راه‌حل‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز، با فایل کوین ادغام شده است تا مقیاس‌پذیری و یکپارچگی موجود خود را بهبود بخشد.

از طریق این ادغام، شبکه فایل کوین به سولانا در بهبود دسترسی به تاریخچه بلاک‌چین آن کمک می‌کند که برای توسعه‌دهندگان، کاوشگران، فهرست‌سازان و سایر کاربران شبکه مفید خواهد بود. علاوه بر این، راه‌حل‌های ذخیره‌سازی غیرمتمرکز فایل کوین به سولانا این امکان را می‌دهد که در عین حال که به عنوان یک شبکه غیرمتمرکز عمل می‌کند، از افزونگی داده، مقیاس‌پذیری و امنیت بالاتری برخوردار شود.

جالب اینجاست که این توسعه، هیجان زیادی را در جامعه کاربران فایل کوین ایجاد کرد، زیرا FIL بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت و به ارزش ۶.۳۶ دلار رسید. در همین حال، حجم معاملات روزانه FIL با افزایش حیرت انگیز ۱۷۸.۴۲ درصدی، به ۴۹۷.۷۸ میلیون دلار رسیده است.

پیش‌بینی قیمت فایل کوین

FIL سال ۲۰۲۴ را با نوساناتی آغاز کرد و بین ۱ ژانویه تا ۲۳ ژانویه حدود ۴۰ درصد از ارزش خود را از دست داد.با این حال، در چند هفته اخیر، این توکن شاهد بهبود مستمر قیمت بوده است که با افزایش اخیر قیمت آن بیشتر تقویت شده است.

اگر گاوها بتوانند روند خرید فعلی را حفظ کنند، FIL ممکن است به قیمت ۸ دلار برسد که به معنای بازگشت به سطوح دیده شده در ابتدای سال ۲۰۲۴ است.با این حال، طبق نمودار روزانه توکن، شاخص قدرت نسبی (RSI) اکنون وارد منطقه اشباع خرید شده است. این نشان می‌دهد که ممکن است تغییر روند قیمتی در راه باشد.در آن صورت، قیمت FIL ممکن است تا ۴.۹۰ دلار، که سطح حمایت بعدی آن است و ۲۳.۷۱ درصد کاهش نسبت به قیمت فعلی بازار را نشان می‌دهد، کاهش یابد.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.