ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,216,019,675,694
حجم معاملات 155,488,100,616
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,978.73
ماگ کوین فلوکی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 2 دقیقه

فلوکی و ماگ کوین در صدر میم کوین ها

فلوکی و ماگ کوین در صدر میم کوین ها

بازار ارزهای دیجیتال در حال تجربه یک افزایش چشمگیر در روند خود است، که توسط بهبود چشمگیر بیت کوین (BTC) هدایت می شود. بیت کوین پس از سقوط کوتاه به ۴۹ هزار دلار در ۵ آگوست، دوباره به سطح ۶۰ هزار دلار بازگشته است. این احیای قیمت بیت کوین، احساسات مثبت در بازار را برانگیخته است و آلت کوین ها و میم کوین ها از این مزایا بهره مند شده اند.

کانال تلگرام مارکت فلو

دو عملکرد برجسته در این رالی میم کوین، فلوکی اینو (FLOKI) و ماگ کوین (MOG) هستند که هر دو شاهد ورود قابل توجه و افزایش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

قیمت فلوکی اینو و ماگ کوین

طبق داده های ننسن (Nansen)، در اینجا خلاصه ای از ورود ۲۴ ساعته و تغییرات قیمت این میم کوین ها در شبکه اتریوم ارائه شده است:

فلوکی اینو (FLOKI)

ورود: ۳۰,۴۳۸ دلار

قیمت فعلی: ۰.۰۰۱۴۱۹ دلار

تغییر ۲۴ ساعته: +۱۷.۰۸%

فلوکی اینو بیش از ۳۰ هزار دلار ورود داشته است که به افزایش قیمت ۱۷.۰۸٪ در ۲۴ ساعت گذشته کمک کرده است.

ماگ کوین (MOG)

ورود: ۱۴۳,۴۲۵ دلار

قیمت فعلی: ۰.۰۰۰۰۰۱۱۹۳ دلار

تغییر ۲۴ ساعته: +۱۳.۵۴٪

ماگ کوین (MOG) سرمایه های قابل توجهی جذب کرده است که منجر به افزایش قیمت ۱۳.۵۴٪ شده است.

ورود قابل توجه به فلوکی و ماگ کوین، یک روند کلی از افزایش علاقه به میم کوین ها را نشان می دهد، زیرا بیت کوین بالای ۶۰ هزار دلار تثبیت می شود. با ادامه جریان سرمایه هوشمند به این پروژه ها، جالب خواهد بود که ببینیم آن ها در روزهای آینده چگونه عمل خواهند کرد.

منبع: کوینز پروب
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.