ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,531,649,835,430
حجم معاملات 90,311,491,015
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $64,107.26
هدرا آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۹۶ درصدی HBAR با سوءتفاهم از بیانیه بلک راک!

رشد ۹۶ درصدی HBAR با سوءتفاهم از بیانیه بلک راک!

یک اعلامیه که به طور گسترده اشتباه برداشت شد، از بنیاد هدرا (HBAR) باعث سردرگمی در میان افراد تاثیرگذار حوزه ارزهای دیجیتال شده و قیمت توکن HBAR را به شدت افزایش داد.

یک صندوق بازار پولی متعلق به بلک‌راک در بلاک‌چین هدرا توکنایز (رمزگذاری) شده است که باعث افزایش ۹۶ درصدی توکن HBAR طی ۲۴ ساعت گذشته شده است - اما بزرگترین مدیر دارایی جهان علی‌رغم تصور بسیاری، هیچ ارتباطی با این حرکت در بلاک‌چین ندارد. پستی که در تاریخ ۲۳ آوریل از بنیاد HBAR منتشر شد - سازمانی که پشت شبکه هدرا قرار دارد - اینطور برداشت شد که شرکت‌های زیرساخت و تجارت بلاک‌چین، Archax و Ownera، صندوق خزانه‌داری آمریکا (ICS) متعلق به بلک‌راک را در شبکه خود توکنایز کرده‌اند.

به نظر می‌رسد ویدیویی که به همراه این اعلامیه به اشتراک گذاشته شده بود، حاکی از آن بود که Ownera، Archax و بلک‌راک در این سرمایه‌گذاری مشارکت کرده‌اند و HBAR نیز ادعا کرد که «بزرگترین مدیر دارایی جهان را به بلاک‌چین هدرا می‌آورد».

برخی از افراد تأثیرگذار حوزه ارزهای دیجیتال با تعداد دنبال کننده بالا، برداشتی اشتباه از این پست - که طی ۱۵ ساعت گذشته بیش از ۱.۶ میلیون بازدید و ۲۷۰۰ بار بازنشر داشته است - را به اشتراک گذاشتند و تصور کردند که بلک‌راک مسئول انتقال ۲۲.۳ میلیارد دلاری این صندوق به بلاک‌چین یا اینکه با Archax و Ownera مشارکت کرده است.

کریس اوکانر، بنیانگذار Cardano Ghost Fund DAO، تاکید کرد که بلک‌راک «هیچ دخالتی» در توسعه Hedera ندارد و بنیاد HBAR را به خاطر نحوه بیان این اعلامیه مورد انتقاد قرار داد.

«آنچه اتفاق افتاد این بود که یک پروژه HBAR از طریق بازار ثانویه سهام یک صندوق بلک‌راک را توکنایز کرد. درست مثل اینکه من می‌توانم یک رولکس بخرم، عکسی از آن بگیرم و در حساب کاربری‌ام در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنم. این به این معنا نیست که رولکس با من «مشارکت» کرده است.»

افزایش ۹۶ درصدی HBAR در روز گذشته، قیمت آن را به ۰.۱۷۵ دلار رسانده است که طبق گفته کوین‌گکو بالاترین رقم در دو سال گذشته است.

نمودار هدرا HBAR

با وجود این افزایش قیمت، HBAR همچنان نسبت به بالاترین قیمت ثبت شده خود در سپتامبر ۲۰۲۱ که ۰.۵۷ دلار بود، بیش از ۶۹ درصد کاهش یافته است. این اعلامیه در حالی منتشر شد که شورای مدیریت جهانی هدرا - که بر شبکه هدرا نظارت می‌کند - اخیراً اختصاص ۴.۸۶ میلیارد HBAR (۴۰۸ میلیون دلار در آن زمان) را برای توسعه بیشتر شبکه تأیید کرده است.

این وجوه بخشی از برنامه‌های بنیاد HBAR برای تقویت پایگاه کاربری خود در سال ۲۰۲۴ است و به دنبال عملکرد سال ۲۰۲۳ صورت می‌گیرد که طی آن به ادعای بنیاد، ۳۳ میلیارد تراکنش در شبکه پردازش شده است.

منبع: CoinTelegraph

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.