ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,418,290,826,563
حجم معاملات 120,688,605,904
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,060.16
کوکوین صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوکوین متهم به پولشویی در دادگاه آمریکا

کوکوین متهم به پولشویی در دادگاه آمریکا

وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) اتهاماتی را علیه صرافی رمزارز KuCoin و دو بنیانگذار آن مطرح کرده است. این اتهامات حاکی از آن است که KuCoin و مدیرانش آگاهانه در پولشویی دست داشته اند.

این ادعاها نشان می دهد که صرافی KuCoin در فعالیت هایی شرکت داشته که قانون رازداری بانک و مقررات مربوط به انتقال غیرمجاز پول را نقض کرده است. وزارت دادگستری آمریکا تاکید کرد که بنیانگذاران این صرافی، چون گان و کِه تانگ، سعی کرده اند تا برای دور زدن الزامات AML و KYC، وجود کاربران آمریکایی خود را پنهان کنند.

وزارت دادگستری آمریکا ادعا می کند که این صرافی بدون مجوز لازم برای فعالیت به عنوان یک کسب و کار انتقال پول، به تجارت پرداخته است که این موضوع نقض آشکار قانون رازداری بانک به شمار می رود. دادستان ایالات متحده، دامیان ویلیامز، تاکید کرد که KuCoin به نظر می رسد قوانین و مقررات این کشور را نادیده گرفته است.

ویلیامز اشاره کرد که این صرافی تراکنش هایی را پردازش کرده است که شامل بیش از ۵ میلیارد دلار وجوه مشکوک و احتمالا غیرقانونی بوده است. قیمت توکن KuCoin (KCS) بلافاصله پس از انتشار این خبر، ۵ درصد کاهش یافت.

دارن مک‌کورمک، معاون ویژه مسئول بخش امنیت داخلی ایالات متحده، بر اهمیت این کیفرخواست تاکید کرد. مک‌کورمک فعالیت‌های KuCoin را به عنوان یک توطئه مجرمانه در مقیاس بزرگ توصیف کرد و خاطرنشان کرد که این صرافی بدون رعایت استانداردهای قانونی حیاتی برای امنیت و سلامت اکوسیستم جهانی امور مالی دیجیتال، به بیش از ۳۰ میلیون کاربر خدمات ارائه داده است.

همچنین بخوانید: تجربه خروج ۱۱۶ میلیون دلار بیت‌کوین، اتریوم و تتر در صرافی بزرگ

گان و تانگ هر دو شهروند چین هستند و همچنان متواری‌اند. این اتهامات می تواند برای بنیانگذاران و سایر طرف های مرتبط، مجازات تا ۱۰ سال زندان به دنبال داشته باشد.

منبع: Crypto.news

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.