ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,451,835,867,323
حجم معاملات 103,927,431,810
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 16%
بیت کوین $64,044.68
مانکی میم کوین آلت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 187 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهش ۴۶ درصدی مانکی در پی لیست شدن در صرافی‌های مهم!

جهش ۴۶ درصدی مانکی در پی لیست شدن در صرافی‌های مهم!

قیمت ارز دیجیتال مانکی امروز علی‌رغم جو منفی بازار، بیش از ۴۶ درصد افزایش یافت. این افزایش قیمت همزمان با فعالیت نهنگ‌های بازار (دارندگان سرمایه کلان) در مانکی رخ داد، به طوری که بیش از ۴۴ درصد از کل عرضه این ارز خریداری شد. این ارز دیجیتال میم همچنین در صرافی‌های ارز دیجیتال برجسته‌ای از جمله Gate.io و MEXC Global لیست شد.

مانکی (MANEKI)، یک ارز دیجیتال میم جدید بر بستر سولانا، امروز شاهد افزایش خیره‌کننده‌ای بیش از ۴۵ درصد بود. علاوه بر این، به بالاترین قیمت خود از زمان راه‌اندازی در اوایل این هفته دست یافت. همچنین، این ارز دیجیتال میم شاهد فعالیت قابل توجه نهنگ‌های بازار، به ویژه سرمایه‌گذاران سولانا (SOL) بوده است.

به‌روزرسانی تراکنش نهنگ‌های ارز دیجیتال میم مانکی سولانا

طبق گزارش لوک آن چین، یک ردیاب بلاک‌چین، سرمایه‌گذارانی که مانکی را در اختیار دارند یا قصد خرید آن را دارند، باید به فعالیت قابل توجه هفت کیف پول توجه کنند. این کیف پول‌ها که احتمالاً به هم مرتبط هستند، ۳,۳۸۸ واحد SOL (تقریباً ۵۲۵ هزار دلار) را برای خرید ۳.۹۹ میلیارد مانکی فروختند. این رقم معادل ۴۴.۹ درصد از کل عرضه مانکی است که تنها ظرف یک دقیقه پس از راه‌اندازی آنلاین آن خریداری شده است.

جالب اینجاست که آن‌ها سپس این مقدار قابل توجه را بدون فروش هیچ مقداری، در بین تقریباً ۱۰۰ کیف پول جدید توزیع کردند. علاوه بر این، ارزش فعلی این سرمایه‌گذاری به دلیل افزایش سریع قیمت ارز دیجیتال میم سولانا، حدود ۸۸ میلیون دلار است. حرکت عجیب این کیف پول‌ها به روند رو به رشد سریع مانکی جذابیت بیشتری می‌بخشد.

با این حال، چنین تراکنشی تنها یک دقیقه پس از راه‌اندازی، نگرانی‌هایی را در مورد معاملات داخلی ایجاد می‌کند. این می‌تواند منجر به سناریوی پامپ و دامپ شود، جایی که افزایش اولیه در ارزش ارز دیجیتال میم سولانا در نهایت می‌تواند به یک ریزش شدیدتر منجر شود. چنین وضعیتی زمانی رخ می‌دهد که افراد دارای دانش داخلی به طور نامحدود در دارایی خاصی سرمایه‌گذاری می‌کنند و آن را در اوج قیمت به طور یکجا می‌فروشند.

افزایش قیمت مانکی به بیش از ۴۵ درصد

در زمان نگارش این خبر، قیمت ارز دیجیتال مانکی در روز پنجشنبه ۲۵ آوریل با ۴۶.۷۶ درصد افزایش به ۰.۰۲۱۵۷ دلار رسید. علاوه بر این، باید توجه داشت که این افزایش در بحبوحه روند نزولی کلی بازار اتفاق افتاده است. در حالی که ارزش بازار ارز دیجیتال سولانا ۱۹۱.۹۱ میلیون دلار است.

علاوه بر این، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته به ۸۵.۰۸ میلیون دلار رسیده است. همچنین، این میم کوین سولانا در صرافی‌های ارز دیجیتال مهمی از جمله LBank، Gate.io و Poloniex و اخیراً MEXC Global لیست شده است.

قبل از راه‌اندازی، تیم مانکی کمپین توزیع رایگان خود را رونمایی کرد. از مجموع ۸.۸۸ میلیارد واحد مانکی، ۱۰ درصد به توزیع رایگان اختصاص داده شد. با این حال، بسیاری از شرکت‌کنندگان موفق به دریافت توکن‌های توزیع رایگان نشدند. بنابراین، تیم به سوالات آنها پاسخ داد و اعلام کرد که همچنان در حال پردازش پاداش‌های توزیع رایگان هستند.

منبع: CoinGape

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.