counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,449,649,012,489
حجم معاملات 129,171,572,353
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,877.68
پولکادات ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پولکادات؛ سرمایه‌گذاری ۶۰۰ هزار دلاری برای قراردادهای هوشمند

پولکادات؛ سرمایه‌گذاری ۶۰۰ هزار دلاری برای قراردادهای هوشمند

راه حل پاپ نتورک (Pop Network) در شبکه تست پاسیو (Paseo) فعال است و اخیراً در یک رویداد بلاک چین ارائه شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

جامعه حکمرانی پولکادات (Polkadot Governance Community) حدود ۶۰۰,۰۰۰ دلار برای تیم R0GUE شبکه پاپ (Pop Network) جهت توسعه قراردادهای هوشمند که توکن بومی دات (DOT) شبکه بلاکچین را یکپارچه می‌کند، اختصاص داده است.

قراردادهای هوشمند توافقات دیجیتالی هستند که روی یک بلاکچین ذخیره شده و زمانی که شرایط از پیش تعیین شده برآورده شوند، به طور خودکار اجرا می شوند. این قراردادها به طور گسترده در شبکه هایی مانند اتریوم استفاده می شوند، اما به طور بومی روی رله‌چین پولکادات پشتیبانی نمی شوند. بنابراین، پاراچین‌های دارای قابلیت قرارداد هوشمند پولکادات با توکن‌های بومی خود کار می‌کنند که این امر مانع ادغام یکپارچه با دات می‌شود.

شبکه پاپ

شبکه پاپ با استفاده از ink!، زبان قرارداد هوشمند پولکادات، به این مشکل اساسی که مانع رشد دات شده است، رسیدگی می‌کند. این امر رابط‌های کاربری (API) واضح و ثابتی را برای قراردادهای هوشمند فراهم می‌کند و به‌طور انحصاری از توکن دات استفاده می‌کند. این APIها توسعه دهندگان قراردادهای هوشمند را قادر می سازند تا به راحتی از قابلیت های پولکادات برای ایجاد راه حل های نوآورانه مانند برنامه های زنجیره ای متقاطع بدون پیچیدگی مرتبط با بلاک چین استفاده کنند.

پیتر وایت، بنیانگذار R0GUE گفت:

«راه‌حل شبکه پاپ بدون زحمت از قابلیت‌های پولکادات با استفاده از توکن دات استفاده می‌کند. رابط کاربری توسعه‌دهنده‌پسند ما، قراردادهای هوشمند ink! را با دسترسی سریع به قدرت پولکادات، تنها با چند خط کد، توانمند می‌کند.»

این شبکه در تست‌نت پازئو (Paseo) فعال است و اخیراً در رویداد بلاک‌چینی ساب زیرو (Sub0) ارائه شده است. قابل توجه است که این توسعه با پیشرفت های تکنولوژیکی در حال انجام پولکادات برای چشم انداز پولکادات ۲.۰، از جمله پشتیبان ناهمزمان (Asynchronous Backing)، مقیاس‌بندی الاستیک (Elastic Scaling) و هسته چابک (Agile Coretime) همزمان است.

۲۵ تریلیون دلار تا ۲۰۳۰

پیش‌بینی می‌شود که پلتفرم‌های دارای قابلیت قرارداد هوشمند تا سال ۲۰۳۰ به طور نجومی رشد کنند. جیمی کات، تحلیلگر ارشد ارز دیجیتال در Real Vision، پیش‌بینی کرد که ارزش کل بازار پلتفرم‌های قرارداد هوشمند، که با تکثیر عوامل هوش مصنوعی تقویت می‌شود، تا سال ۲۰۳۰ به عددی بین ۱۵ تا ۲۵ تریلیون دلار برسد.

همچنین بخوانید: پولکادات در مسیر صعود: پیش‌بینی قیمت ۱۵ دلاری

کات با استناد به گزارش نوامبر ۲۰۲۳ Real Vision، اشاره کرد که هوش مصنوعی می تواند به طور غیرمستقیم تقاضا برای خدمات تأیید و احراز هویت درون زنجیره را افزایش دهد.

به گفته او:

«احتمال استفاده از بلاکچین از طریق کیف پول‌های قرارداد هوشمند توسط عوامل هوش مصنوعی، چه تحت هدایت انسان یا مستقل، برای تبادل ارزش، چشم‌اندازهای رشد را به طور قابل توجهی تغییر خواهد داد.»

بر اساس این، او نتیجه گرفت که عوامل هوش مصنوعی می توانند بیش از ۴۰ درصد از کل کاربران فعال روزانه درون زنجیره را تشکیل دهند و ارزش نجومی برای دارایی های بلاکچینی که از کارمزد تراکنش های ناشی از استفاده فزاینده هوش مصنوعی بهره مند می شوند، ایجاد کنند.

منبع: CryptoSlate

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.