ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,425,290,894,145
حجم معاملات 141,860,502,154
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,003.08
ربل ساتوشی آلت کوین رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 4 دقیقه

پیش فروش داغ ربل ساتوشی بر خلاف روند نزولی سولانا و کاردانو

پیش فروش داغ ربل ساتوشی بر خلاف روند نزولی سولانا و کاردانو

سولانا و کاردانو با کاهش ۱۸ درصدی و ۲۱ درصدی به ترتیب در یک هفته، با افت قابل توجهی روبرو هستند، در حالی که توکن RECQ متعلق به ربل ساتوشی (Rebel Satoshi) در پیش فروش خود در حال کسب درآمد است.

عملکرد ۱۰ ارز دیجیتال برتر مانند سولانا (SOL) و کاردانو (ADA) در طول هفت روز گذشته بسیار ضعیف بوده است. در نتیجه، سرمایه گذاران شروع به بررسی توکن های با پتانسیل بالا و نقاط ورود پایین کرده اند. این توضیح می دهد که چرا توکن RECQ متعلق به ربل ساتوشی بازار ارزهای دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است.

سولانا در عرض یک هفته ۱۸ درصد سقوط می کند

عملکرد سولانا در طول هفت روز گذشته بسیار ضعیف بوده است. در ۱۲ آوریل، هر واحد سولانا با حدود ۱۷۲.۹۴ دلار معامله می شد. پس از اینکه Owlto سولانا را برای فعال کردن انتقال بدون فاصله بین سولانا و بیش از ۲۰ شبکه دیگر ادغام کرد، سولانا در همان روز کمی جهش کرد. به طور خاص، سولانا تا ۱۷۲.۹۴ دلار افزایش یافت.

با این حال، سقوط بازار در ۱۲ آوریل باعث شد سولانا قبل از اینکه به شدت سقوط کند و در ۱۳ آوریل با قیمت ۱۲۳.۱۳ دلار معامله شود، روند اصلاحی نزولی را آغاز کند. در یک چرخش مثبت، Uquid در ۱۵ آوریل سولانا را در مرکز dApp خود فهرست کرد که باعث بهبود جزئی شد. تا ۱۹ آوریل، سولانا در حدود ۱۴۰.۴۰ دلار تثبیت شد. این قیمت به معنای آن است که سولانا در یک هفته ۱۸.۷۹ درصد کاهش یافته است.

با وجود این افت عظیم، کارشناسان بر این باورند که سولانا شاهد احیا خواهد بود و تا پایان آوریل به ۱۵۲.۱۷ دلار خواهد رسید. این پیش بینی سولانا را به یک ارز دیجیتال خوب برای خرید تبدیل می کند. کارشناسان این پیش بینی را بر اساس پذیرش بیشتر سولانا پس از ادغام سولانا با پلتفرم پرداخت XPOS متعلق به PundiX در ۱۷ آوریل پایه گذاری کرده اند.

کاردانو در یک هفته ۲۱ درصد سقوط می کند

عملکرد کاردانو در طول هفت روز گذشته ناامید کننده بوده است. در ۱۲ آوریل، قیمت ADA در حدود ۰.۵۸۶۰ دلار بود. ADA پس از مشارکت EMURGO با هواوی در ۱۱ آوریل به این قیمت رسید. هدف از این مشارکت، آوردن زیرساخت ابری هواوی به اکوسیستم کاردانو بود.

روند صعودی حاصل از این مشارکت باعث شد ADA در ۱۲ آوریل قبل از اینکه سقوط گسترده بازار باعث ایجاد احساس نزولی شود، به ۰.۵۸۷۰ دلار برسد. در نتیجه، ADA در پایین ترین حد خود با قیمت ۰.۴۱۴۳ دلار معامله شد. تا ۱۹ آوریل، ADA قبل از تثبیت شدن در حدود ۰.۴۵۷۲ دلار، اصلاح جزئی صعودی را تجربه کرد. این قیمت به معنای آن است که ADA در یک هفته ۲۱.۹۸ درصد کاهش یافته است.

پس سرنوشت ADA چه خواهد شد؟ به گفته کارشناسان، ADA با کم رنگ شدن اخبار مربوط به مشارکت EMURGO با هواوی، همچنان به از دست دادن ارزش خود ادامه خواهد داد. به طور خاص، کارشناسان پیش بینی می کنند که ADA تا پایان آوریل به ۰.۴۴۶۰ دلار کاهش یابد. این پیش بینی کاردانو را به لیست آلت کوین‌ها که باید به آنها توجه کرد اضافه می کند.

توکن RECQ متعلق به ربل ساتوشی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند

ربل ساتوشی، یک پروژه آینده دار میم کوین‌ها، کارشناسان و سرمایه گذاران را به دلیل پتانسیل رشد خود هیجان زده کرده است. جامعه ارزهای دیجیتال به دلیل ماموریت منحصر به فرد ربل ساتوشی برای متحد کردن اکثریت خاموش، ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش و دستیابی به سقف ۱۰۰ میلیون دلاری قبل از به چالش کشیدن سازمان های متمرکز ارز دیجیتال، این پروژه را تبلیغ می کنند.

علاوه بر این، ربل ساتوشی به دلیل اکوسیستم دو توکنه خود که شامل یک آرکید، یک بازار NFT و یک برنامه سهام گذاری است، به یک سرمایه گذاری جذاب تبدیل شده است. برای دسترسی به این ویژگی ها، علاقه مندان به ارز دیجیتال باید توکن های ربل ساتوشی یعنی RBLZ و RECQ را خریداری کنند.

تا ماه آوریل، توکن RBLZ در صرافی‌های کوین استور، کوین‌گکو، یونی‌سواپ و DEXTools در دسترس قرار گرفت. RBLZ در طول پیش‌فروش عمومی خود که در تاریخ ۲۹ فوریه به پایان رسید، ۱۵۰ درصد افزایش یافت. از طرف دیگر، توکن RECQ در مرحله ۱ پیش‌فروش عمومی در حال انجام خود قرار داشت و به سرمایه‌گذارانی که فرصت خرید RBLZ را از دست داده بودند،  این امکان را می‌داد تا به بازدهی قابل توجهی دست پیدا کنند.

قیمت RECQ در مرحله ۱ ، ۰.۰۰۳۷ دلار بود. تا کنون، RECQ نسبت به قیمت دور Early Bird که ۰.۰۰۲ دلار بود، ۸۵ درصد افزایش یافته است. هنگامی که RECQ به قیمت ۰.۰۰۱۲۵ دلار که قیمت عرضه آن است برسد، برای سرمایه‌گذاران دور Early Bird بازگشت سرمایه (ROI) ۵۲۵ درصدی و برای سرمایه‌گذاران مرحله ۱ ، بازگشت سرمایه (ROI)  ۲۳۷.۸۴ درصدی به همراه خواهد داشت.

منبع: Crypto.news

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.