ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,104.39
نات کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد چشمگیر نات کوین در موج صعودی بازار ارزهای دیجیتال

رشد چشمگیر نات کوین در موج صعودی بازار ارزهای دیجیتال

بازی های مبتنی بر تلگرام مانند نات کوین و همستر کامبت باعث افزایش قابل توجه تعامل کاربران و رشد پلتفرم می شوند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بازار ارزهای دیجیتال در یکشنبه آفتابی همچنان در حال بهبود است؛ نات کوین (NOT) در رتبه اول لیست بیشترین سودآوری در کوین مارکت کپ قرار دارد.

این توکن که برگرفته از مینی گیم معروف تلگرام است، با بازتاب اعتماد بالای سرمایه گذاران به پتانسیل آینده نگرانه خود، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش قیمتی قابل توجه بیش از ۳۷.۵۳ درصد به ۰.۰۱۴۱ دلار بوده است. ارزش بازار NOT امروزه از ۱.۴ میلیارد دلار فراتر رفته است.

رشد قابل توجه بازی های مبتنی بر تلگرام

نات کوین، یس کوین و همستر کامبت از جمله نام های شناخته شده ای هستند که در حال حاضر باعث افزایش قابل توجه بازی های مبتنی بر تلگرام شده اند. این بازی ها تعداد زیادی از بازیکنان را به خود جلب کرده اند که به رشد سریع کوین های مرتبط در بازار ارزهای دیجیتال کمک می کند.

نات کوین پیش از این در توییتی اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ ابتکار عمل از پلتفرم آن استفاده کرده اند. این راه اندازی ها ۲۲.۵ میلیون کاربر شگفت انگیز را جذب کرده اند و بنابراین بر محبوبیت و وسعت پلتفرم تأکید کرده اند.

همچنین، برای هر کمپین حداقل پرداخت ۲۰,۰۰۰ دلار به توکن های NOT وجود دارد. میانگین هزینه یک کمپین تکمیل شده بین ۰.۱ تا ۰.۲ دلار است.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت نات کوین؛ نوسان در محدوده ۰.۰۱۵ دلار

آمار
بیش از ۲۰۰ پروژه از طریق نات کوین راه اندازی شده اند.
۲۲.۵ میلیون کاربر در این راه اندازی ها شرکت کردند.
حداقل پاداش برای کمپین: ۲۰,۰۰۰ دلار (به توکن های نات کوین)
میانگین هزینه به ازای هر کمپین تکمیل شده: ۰.۱-۰.۲ دلار
— نات کوین Ø (@thenotcoin) ۵ جولای ۲۰۲۴

نات کوین: توسعه مستمر و خوش بینی سرمایه گذاران

با توجه به برنامه های جاری کاوش و توسعه، به نظر می رسد نات کوین در مسیر توسعه مداوم قرار دارد. این احتمال برای توسعه بیشتر، با توجه به انتظار آنها برای فرصت های مداوم برای بازدهی بالا، به احتمال زیاد امید سرمایه گذاران را افزایش می دهد. موقعیت نات کوین به عنوان کسب کننده برتر، موفقیت چشمگیر و پتانسیل درخشان آن را با بهبود بازار برجسته می کند.

افزایش فعلی نات کوین بر موقعیت قوی آن در بازار ارزهای دیجیتال و افزایش علاقه به بازی های مبتنی بر تلگرام تأکید می کند. این پلتفرم یک مشارکت کننده قابل توجه در صحنه کریپتو است، زیرا پتانسیل برای توسعه آتی با رشد و جذب کاربران بیشتر همچنان عالی است.

همچنین بخوانید: نات‌کوین و بازی های تلگرام: جهش قیمت به ۰.۰۵ دلار؟

منبع: کریپتو ادونچر
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.