ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,328,707,832,214
حجم معاملات 105,256,965,150
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $65,527.33
نات کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 133 زمان مطالعه: 4 دقیقه

پیش بینی قیمت نات کوین؛ نوسان در محدوده ۰.۰۱۵ دلار

پیش بینی قیمت نات کوین؛ نوسان در محدوده ۰.۰۱۵ دلار

این توکن اکنون با بازار گسترده‌تر همسو است، با این حال، شاخص‌ها نشان می‌دهند که اوضاع می‌تواند دوباره تغییر کند. مومنتوم NOT نزولی بود و این می‌تواند قیمت را به ۰.۰۱۵ دلار برساند. تیم توسعه پروژه قصد خرید توکن های ادعا نشده را دارد که نشان دهنده قیمت صعودی در آینده نزدیک است.

کانال تلگرام مارکت فلو

کاهش گسترده بازار ممکن است باعث شود پیش بینی های قبلی قیمت نات کوین (NOT) باطل شود، همانطور که AMBCrypto این موضوع را مطرح کرد. در زمان انتشار این مطلب، قیمت NOT ۰.۰۱۷ دلار بود که نشان دهنده کاهش ۱۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. در شانزدهم ژوئن، گزارش داده شد که چگونه NOT با افزایش قیمت، بازار گسترده را به چالش کشید. با این حال، جای تعجب است که این افزایش دوام چندانی نداشت، به خصوص اینکه این توکن در چندین نوبت خلاف روند کلی عمل کرده بود.

NOT به روش های قدیمی خود باز می گردد

طبق یافته های ما، کاهش در فشار خرید یکی از دلایل سقوط قیمت نات کوین بود. در زمان چاپ، شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ۴ ساعته به ۴۳.۲۰ کاهش یافته بود. RSI بزرگی تغییرات قیمت در بازار را اندازه گیری می کند. همچنین مناطق احتمالی اشباع خرید یا فروش بیش از حد را شناسایی می کند. اگر مقدار ۷۰ یا بالاتر باشد، به این معنی است که یک ارز دیجیتال بیش از حد خرید شده است.

با این حال، زمانی که RSI کمتر از ۳۰ باشد، به این معنی است که بیش از حد فروخته شده است. اما عدد مربوط به این کوین کمتر از میانگین ۵۰.۰۰ بود، که نشان می دهد حرکت حول NOT نزولی شده است. در صورتی که این عدد همچنان به کاهش خود ادامه دهد، پیش بینی قیمت نات کوین به طور فزاینده ای تیره و تار خواهد شد.

با این حال، احساس وزنی موفق شده است تا بالاتر از سطح منفی باقی بماند. احساس وزنی نگرش مشارکت‌کنندگان متوسط ​​بازار را نسبت به یک پروژه نشان می دهد. اگر مقدار مثبت باشد، به این معنی است که اکثر نظرات صعودی هستند. با این حال، یک خوانش منفی به این معنی است که احساس کلی نزولی است.

برای NOT، توانایی احساس وزنی برای ماندن در منطقه مثبت ممکن است از اصلاح بیشتر جلوگیری کند. در صورت وقوع این اتفاق، NOT ممکن است به ۰.۰۲۱ دلار جهش کند. از طرف دیگر، سقوط به منطقه قرمز می تواند قیمت توکن را تسلیم کند. اگر این پیش بینی قیمت نات کوین محقق شود، ارزش این ارز دیجیتال ممکن است به ۰.۰۱۵ دلار کاهش یابد.

پیشنهاد نات کوین باعث افزایش اطمینان معامله گران می شود

در همین حال، تیم نات کوین اعلام کرد که ادعای ایردراپ NOT به پایان رسیده است. به یاد بیاورید که NOT با پاداش دادن به کسانی که در بازی ضربه بزنید برای درآمد شرکت کردند، راه اندازی شد. ایردراپ زمانی اتفاق می افتد که یک پروژه برای برآورده کردن الزامات خاص، با ارزهای دیجیتال به کاربران خاصی پاداش دهد.

همچنین بخوانید: نات‌کوین و بازی های تلگرام: جهش قیمت به ۰.۰۵ دلار؟

علاوه بر افشاگری، پروژه خاطرنشان کرد که ۱۱.۵ میلیون دارنده دارد. همچنین ذکر شد که توکن های ادعا نشده سوزانده می شوند و سهامدارانی که سهام گذاری می کنند پاداش اضافی دریافت خواهند کرد. آنها در X نوشتند که:

«اکثر دراپ ها قبلاً توزیع شده اند، توکن های ادعا نشده به توسعه آتی اختصاص خواهند یافت، بخشی سوزانده می شوند. علاوه بر این، برای کسانی که برای سطوح طلا و پلاتین سهام گذاری کرده اند، پاداش اضافی در نظر گرفته خواهد شد.»

در صورت سوزاندن، این مکانیزم نات کوین را کمیاب می کند زیرا تعداد توکن های در گردش کمتر خواهد بود. در آینده، این می تواند پیش بینی قیمت صعودی را برای توکن تقویت کند. علاوه بر این، به نظر می رسید که معامله گران نسبت به بهبود قیمت NOT اطمینان دارند. این از نرخ تامین مالی مشهود بود.

در زمان نگارش این خبر، نرخ تامین مالی برای نات‌کوین مثبت بود. قرائت‌های مثبت این معیار نشان می‌دهد که معامله‌گران با پوزیشن‌های لانگ، به معامله‌گران با پوزیشن‌های شورت برای باز نگه داشتن موقعیت‌هایشان، پرداخت می‌کنند. این بدان معناست که به طور متوسط، احساسات بین معامله‌گران نسبت به نات‌کوین گاوی (صعودی) است.

اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و فشار خرید در بازار نقد افزایش یابد، پیش‌بینی قیمت نات‌کوین ممکن است به خوبی فراتر از اهداف قبلی باشد.

همچنین بخوانید: نات کوین؛ فراتر از بیت کوین!

منبع: ای ام بی کریپتو
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.