ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,160,800,965,633
حجم معاملات 138,335,607,162
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,844.87
مت گوکس بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

فروش دوباره صرافی مت گوکس؛ آیا قیمت بیت کوین کاهش می یابد؟

فروش دوباره صرافی مت گوکس؛ آیا قیمت بیت کوین کاهش می یابد؟

برخی از کاربران کانال طلبکاران مت گوکس (Mt. Gox) در ردیت گزارش دادند که وجوهی را در حساب های بیت گو (BitGo) خود دریافت کرده اند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • کیف پولی که ۲ میلیارد دلار از مت گوکس دریافت کرده بود، روز سه شنبه یک تراکنش آزمایشی انجام داد.
  • تحلیلگران آرکام گفتند این کیف پول احتمالاً متعلق به پلتفرم نگهداری رمزنگاری BitGo است.
  • کاربران ردیت ادعاهای تأیید نشده ای درباره دریافت موجودی BTC و BCH در بیت گو دارند.

یک کیف پول رمزنگاری که اخیراً ۲ میلیارد دلار بیت کوین (BTC) از مدیر ورشکستگی صرافی متوفی مت گوکس دریافت کرده بود، روز سه شنبه یک تراکنش آزمایشی انجام داد که احتمالاً برای آماده سازی توزیع وجوه به طلبکاران است، همانطور که شرکت تحلیل بلاک چین آرکام اینتلیجنس اشاره کرد.

تحلیلگران آرکام گفتند کیف پولی که این انتقال را آغاز کرده است، احتمالاً متعلق به پلتفرم نگهداری رمزنگاری بیت گو است، یکی از پنج صرافی که توکن ها را به طلبکاران توزیع می کند. آنها افزودند که بیت گو آخرین شریک توزیع باقی مانده است.

این تراکنش آزمایشی پس از انتقال ۳۳،۱۰۰ بیت کوین دو هفته پیش به ارزش ۲.۲ میلیارد دلار در آن زمان، از یک کیف پول سرد مت گوکس که حاوی وجوه طلبکاران بود، انجام شد.

آرکام در پیامی تلگرامی به کوین دسک، فرآیند برچسب گذاری کیف پول به عنوان احتمالاً بیت گو را توضیح داد. یک تحلیلگر آرکام گفت: «این آدرس با یک خوشه ورودی بزرگ مرتبط بود که ما توانستیم آن را به دلیل ساختار نگهداری و انواع کیف پول استفاده شده به عنوان بیت گو شناسایی کنیم. ما همچنین توانستیم سایر شرکای تبادل خز را که برای توزیع مت گوکس استفاده می شدند شناسایی کنیم، بنابراین یک فرآیند حذف نیز وجود دارد.»

در همین حال، برخی از کاربران در یک کانال ردیت اختصاص داده شده به طلبکاران مت گوکس گزارش دادند که وجوهی را در حساب های بیت گو خود دریافت کرده اند. کوین دسک این ادعاها را تأیید نکرده است.

همچنین بخوانید: انتقال ۴۵۵۵۱ بیت کوین توسط Mt. Gox؛ آیا فروش دوباره در راه است؟

بیت گو تا زمان انتشار این خبر به درخواست کوین دسک برای تأیید تراکنش پاسخ نداد.

مت گوکس مستقر در ژاپن زمانی بزرگترین صرافی بیت کوین بود که در سال ۲۰۱۴ به دلیل هک شدن منفجر شد. توزیع بیش از ۱۴۰،۰۰۰ بیت کوین و مقدار مشابهی بیت کوین کش (BCH) منبع اصلی نگرانی برای سرمایه گذاران بوده است، زیرا نگران فروش دارایی ها توسط طلبکاران برای کسب سود پس از ده سال انتظار هستند.

مدیر دارایی های مت گوکس در اوایل ماه جولای شروع به توزیع توکن ها کرد و قیمت بیت کوین را به زیر ۵۴۰۰۰ دلار کاهش داد. صرافی های تأیید شده توسط مدیر برای بازپرداخت به طلبکاران شامل بیت بنک، بیت گو، بیت استمپ، کراکن و SBI VC Trade هستند.

داده های آرکام نشان می دهد که آدرس های مت گوکس در حال حاضر ۴۶۰۰۰ بیت کوین در اختیار دارند که نسبت به ۱۴۱۰۰۰ در ۱ ژوئیه کاهش یافته است.

منبع: کوین دسک
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.