ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,184.52
مت گوکس صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 4 دقیقه

انتقال ۴۵۵۵۱ بیت کوین توسط Mt. Gox؛ آیا فروش دوباره در راه است؟

انتقال ۴۵۵۵۱ بیت کوین توسط Mt. Gox؛ آیا فروش دوباره در راه است؟

مت گوکس (Mt.Gox) به عنوان بخشی از بازپرداخت به طلبکاران، ۳.۱۵ میلیارد دلار بیت کوین جابجا کرده است. قیمت بیت کوین پیش از نشست فدرال ثابت مانده است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • Mt. Gox، ۴۵،۵۱۱ بیت کوین به ارزش ۳.۱۵ میلیارد دلار به سه کیف پول مختلف منتقل کرده است.
  • سرمایه گذاران به دقت جلسه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در تاریخ ۳۱ جولای را زیر نظر دارند.
  • گاما منفی قابل توجه بین ۶۵،۰۰۰ تا ۷۰،۰۰۰ دلار نشان دهنده نوسانات شدید در زمان انقضای آپشن های بیت کوین است.

طبق داده های آنچین، صرافی رمزنگاری متوفی Mt. Gox در دو ساعت گذشته مجموعاً ۴۵،۵۱۱ بیت کوین را جابجا کرده است که به نظر می رسد آماده سازی برای توزیع بیشتر به طلبکاران است. پس از افت دیروز به سطح ۶۶،۰۰۰ دلار، قیمت بیت کوین تاکنون حرکت زیادی نداشته و در زمان نگارش این خبر ۰.۵ درصد کاهش یافته است.

انتقال ۳.۱۵ میلیارد دلار بیت کوین توسط Mt. Gox به کیف پول های جدید

طبق داده های Spot on Chain، صرافی رمزنگاری Mt. Gox، ۴۵،۵۱۱ بیت کوین به ارزش ۳.۱۵ میلیارد دلار را به سه کیف پول مختلف منتقل کرده است. با توجه به فعالیت های قبلی، بسیار محتمل است که Mt. Gox این بیت کوین ها را برای بازپرداخت به طلبکاران به صرافی های متمرکز منتقل کند.

از ۵ جولای، این صرافی رمزنگاری در مجموع ۶۱۵۵۹ بیت کوین به ارزش ۳.۸۸ میلیارد دلار را برای بازپرداخت به طلبکاران به صرافی هایی مانند کراکن، بیت استمپ و SBIVC منتقل کرده است. جالب توجه است که گزارش هایی مبنی بر رد پرداخت بیت کوین توسط صرافی کراکن به برخی از طلبکاران Mt. Gox علی رغم تأیید هویت وجود دارد.

صرافی Mt. Gox طی ۲ ساعت گذشته، ۴۵،۵۱۱ بیت کوین (به ارزش ۳.۱۵ میلیارد دلار) را به ۳ کیف پول جدید منتقل کرد!

بر اساس فعالیت های گذشته، Mt. Gox ممکن است به زودی بخشی از این بیت کوین ها را برای بازپرداخت به طلبکاران، به صرافی های متمرکز (CEX) منتقل کند.

از تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۴، Mt. Gox در مجموع ۶۱،۵۵۹ بیت کوین (به ارزش ۳.۸۸ میلیارد دلار) را به صرافی های بیت استمپ، SBIVC و ... منتقل کرده است.

— اسپات آن چین (@spotonchain) ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۴

طی روند بازپرداخت به طلبکاران در این ماه، قیمت بیت کوین نوسانات زیادی را تجربه کرده است. با این حال، در سطح ۷۰،۰۰۰ دلار با مقاومت قوی مواجه شد و در اواخر روز دوشنبه به ۶۶،۰۰۰ دلار کاهش یافت.

قیمت بیت کوین قبل از جلسه کمیته فدرال بازار آزاد (FOMC) با ثبات باقی ماند.

در حال حاضر، همه نگاه های سرمایه گذاران به جلسه FOMC است که برای چهارشنبه، ۳۱ جولای (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) برنامه ریزی شده است. پس از افت فروش در اوایل هفته، قیمت بیت کوین با ثبات نسبی در حدود ۶۶,۰۰۰ دلار باقی ماند، زیرا سرمایه گذاران منتظر اظهارنظر فدرال رزرو در مورد تورم و رشد اقتصادی بودند.

به گفته ی داده های BloFin، شاخص های کلان نقش کلیدی در تعیین رفتار آتی قیمت بیت کوین خواهند داشت. سناریوی پایه در حال حاضر کاهش تدریجی تورم و رشد است، با احتمال پایین وقوع رکود.

آن ها همچنین خاطرنشان کردند که گامای منفی در محدوده قیمتی ۶۵,۰۰۰ تا ۷۰,۰۰۰ دلار وجود دارد. این گامای منفی عمدتاً ناشی از اختیار معامله هایی است که در تاریخ ۲ آگوست (۱۲ مرداد) منقضی می شوند و بر بازار اختیار معاملات بیت کوین تسلط دارند. علاوه بر این، BloFin با نزدیک شدن به سررسید هفتگی، انتظار تشدید بیشتر نوسانات را دارد. از سوی دیگر، نهنگ های بیت کوین در بحبوحه کاهش قیمت فعلی، به انباشت قابل توجهی دست زده اند.

۳. داده های GEX نشان دهنده گامای منفی قابل توجهی بین ۶۵ هزار دلار و ۷۰ هزار دلار است که باعث افزایش نوسانات قیمت می شود. این گامای منفی عمدتا ناشی از آپشن هایی است که در تاریخ ۲ آگوست منقضی می شوند و بر بازار آپشن های بیت کوین تسلط دارند. با نزدیک شدن به تاریخ انقضا، قیمت بازار...

— آکادمی BloFin (@BloFin_Academy) ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۴

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.