ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,170,017,792,249
حجم معاملات 74,647,901,748
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,750.72
ریپل ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 2 دقیقه

RLUSD؛ استیبل کوین جدید ریپل

RLUSD؛ استیبل کوین جدید ریپل

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، در اجلاس جامعه لجر XRP (XRPL Apex) در آمستردام، از نام استیبل کوین آینده این شرکت رونمایی کرد. ریپل همچنین یک سایدچین EVM برای متحول کردن امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) توسعه داده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

گارلینگهاوس در طول یک بحث گفت:

«نام استیبل کوین ریپل RLUSD است؛ دوست دارم آن را دلار واقعی یا ریپل دلار بنامم.»

در حالی که گارلینگهاوس تاریخ عرضه را فاش نکرد، اما از این پروژه ابراز خوشحالی کرد و خاطرنشان کرد که این پروژه مکمل اکوسیستم گسترده XRP است. RLUSD یک استیبل کوین با پشتوانه دلار خواهد بود که روی لجر XRP و اتریوم در دسترس است. این اعلامیه پس از انتصاب اخیر جک مک‌دونالد، مدیرعامل استندارد کاستدی (Standard Custody) که به تازگی توسط ریپل خریداری شده است، به عنوان معاون ارشد استیبل کوین‌ها صورت گرفت.

سایدچین EVM  XRP

RippleX، بخش توسعه ریپل، از توسعه سایدچین EVM XRP خبر داد. این امر سازگاری با ماشین مجازی اتریوم (EVM) را برای لجر XRP (XRPL) به ارمغان خواهد آورد. هدف این سایدچین ایجاد فرصت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان روی لجر XRP، به‌ویژه در امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی است که نوآوری را هدایت می‌کند و دامنه و کاربرد شبکه را گسترش می‌دهد.

همچنین بخوانید: ریپل در صورت پیروزی در پرونده SEC به ۵ دلار می‌رسد؟

سایدچین EVM XRP از طریق یک بریج به شبکه اصلی XRP متصل خواهد شد و از XRP پیچیده شده (eXRP) به عنوان دارایی بومی و توکن گس استفاده خواهد کرد. این بریج امکان انتقال بدون دردسر دارایی بین XRP و سایدچین EVM را فراهم می‌کند و قابلیت همکاری و کارایی تراکنش را بهبود می‌بخشد.

پل اکسلار (Axelar) پل اختصاصی برای تأمین توکن گس داخلی سایدچین خواهد بود و همچنین از انتقال سایر توکن‌های مثلی بین شبکه اصلی XRP و سایدچین پشتیبانی می‌کند.

تیم مهندسی ریپل همچنین با پیرسیست (Peersyst) برای بهبود قابلیت همکاری XRP و پشتیبانی از راه‌اندازی سایدچین EVM همکاری خواهد کرد. فرن پرات، مدیرعامل پیرسیست، از پل اکسلار ابراز اطمینان کرد و بر شناخت گسترده آن در صنعت و ادغام‌های موفق آن، از جمله یونی‌سواپ و مایکروسافت، تأکید کرد.

همچنین بخوانید: جهش XRP، پامپ پپه و میم کوین جدید گیم فای

منبع: کریپتو اسلیت
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.