ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,161,802,248,527
حجم معاملات 180,245,294,087
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $58,271.24
ریپل ربل ساتوشی پپه
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 22 زمان مطالعه: 4 دقیقه

جهش XRP، پامپ پپه و میم کوین جدید گیم فای

جهش XRP، پامپ پپه و میم کوین جدید گیم فای

XRP در حال افزایش قیمت است، پپه برای حرکت بعدی خود آماده می شود و ربل ساتوشی آرکید (Rebel Satoshi Arcade) با پتانسیل امیدوارکننده خود، سرمایه گذاران را جذب می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

هفته با روندی صعودی آغاز شد، به طوری که قیمت‌ها حتی برای ریپل (XRP) افزایش یافت. علی‌رغم فشار نزولی حاکم، XRP با بازگشت بازار به روند صعودی، افزایش جزئی را تجربه می‌کند. در همین حال، پپه (PEPE)، یکی از آلت‌کوین‌های پیشرو و میم‌کوین‌ها، برای حرکت بزرگ بعدی خود آماده می‌شود.

در همین حال، در جستجوی سودهای کلان، سرمایه‌گذاران روی ربل ساتوشی آرکید (RECQ) سرمایه‌گذاری مضاعف کرده‌اند. این توکن بازی‌ساز (گیمیفای) و میم‌کوین نوظهور با تقاضای فزاینده در پیش‌فروش مواجه بوده و به سرعت در حال فروش است. تقاطع آن با بازی‌سازی، NFTها و میم‌ها تصویری صعودی را ترسیم می‌کند.

ربل ساتوشی آرکید: یک آلت‌کوین جدید برای سرمایه‌گذاری دو برابر کردن

ربل‌ساتوشی آرکید به درستی جنجال زیادی به پا کرده است. پتانسیل آن به عنوان یک توکن بازی‌ساز (گیمیفای) و میم‌کوین جدید، آن را به یک موج صعودی تبدیل می‌کند که نباید در سال جاری از دست داد. این توکن همچنین با NFTها و کالاها تلاقی پیدا می‌کند که بر جذابیت و تقاضای فزاینده آن می‌افزاید.

توکنومیک پیشرفته آن لایه دیگری از جذابیت آن است. علاوه بر عرضه کم ۳ میلیارد توکنی، رویکرد مبتنی بر جامعه برای تخصیص توکن آن را به یک آلت‌کوین امیدوارکننده تبدیل می‌کند. ۵۰ درصد به پیش‌فروش عمومی، ۲۰ درصد به استخرهای نقدینگی، ۲۰ درصد دیگر به پاداش و جوایز و در نهایت ۱۰ درصد به ایردراپ اختصاص خواهد یافت.

در پایان پیش‌فروش که هم‌اکنون در مرحله دوم از ۸ مرحله است، توکن‌های RECQ به مدت ۴ هفته به صورت ۲۵ درصد در هفته ایردراپ خواهند شد. این امر باعث می‌شود هیچ هزینه‌ای برای دریافت توکن وجود نداشته باشد و همچنین یک بازار پایدار برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

در همین حال، در حال حاضر قیمت هر توکن تنها ۰.۰۰۴ دلار است که به نظر می‌رسد بسیار کمتر از ارزش واقعی آن است. در عین حال، کارشناسان پس از لیست شدن در صرافی‌های غیرمتمرکز و متمرکز سطح ۱، پیش‌بینی افزایش ۶۵ برابری قیمت را دارند.

ریپل: افزایش جزئی قیمت

ریپل (XRP) امسال عملکرد ضعیفی داشته است، عملکرد وحشتناک آن در سال ۲۰۲۳ را نیز فراموش نکنیم. درگیری حقوقی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که از سال ۲۰۲۰ ادامه دارد، دلیل اصلی مشکلات نزولی آن است. ریپل حمایت کلیدی خود را از دست داد و سقوط کرد، با این حال سرمایه‌گذاران باهوش همچنان آن را یک فرصت خرید جذاب می‌دانند.

علی‌رغم عدم جهش قابل توجه در اوقات اخیر، افزایش اخیر بازار آن را به سمت صعود سوق داد. این ارز دیجیتال افزایش جزئی را به ثبت رساند که ممکن است با نزدیک شدن به پایان نبرد حقوقی آن با وال استریت، شروع جهشی بزرگ باشد.

همچنین بخوانید: XRP در آستانه یک دلار؟ جا به جایی ۲۸ میلیون سکه توسط نهنگ!

با قیمت فعلی، XRP شاید کم‌ارزش‌ترین آلت‌کوین از میان آلت‌کوین‌های برتر باشد. برای کسب سودهای قابل توجه، حداقل در بلندمدت، یکی از امیدوارکننده‌ترین ارزهای دیجیتال برای خرید در حال حاضر است.

پپه: آمادگی برای حرکت بعدی

پپه (PEPE) در اکوسیستم میم‌کوین که تحت سلطه ارزهای دیجیتال با مضمون سگ قرار دارد، یک نفس تازه است. این توکن از روی میم اینترنتی دهه ۲۰۰۰ «قورباغه پپه» الهام گرفته شده است و از آن زمان به بعد به صفوف برترین ارزهای دیجیتال رسیده است - حقیقتا شروع فروتنانه‌ای داشت.

این ارز دیجیتال در اواسط ماه می به بالاترین حد خود در تمام دوران رسید و به نظر می‌رسد برای حرکت دیگری آماده می‌شود. افزایش اخیر بازار، علاقه را تقویت کرده و باعث ایجاد هیجان خرید شده است، به طوری که فلوکی (FLOKI) به عنوان یکی از آلت‌کوین‌های قابل توجه ظهور کرده است.

نقطه ورود پایین آن، جذابیت بیشتری برای آن ایجاد می‌کند - مورد علاقه معامله‌گران خرد. با ارزان‌تر شدن تعداد بیشتری از توکن‌ها، فلوکی یکی از جذاب‌ترین راه‌ها برای کسب سود زیاد است.

نتیجه‌گیری

در حالی که XRP از یک افزایش جزئی لذت می برد و پپه برای دور دیگری آماده می شود، ربل ساتوشی آرکید به سرعت در حال تبدیل شدن به یک سرمایه گذاری مطمئن است. پتانسیل رشد آن در حال افزایش است و رویکرد جامعه محور آن بر جذابیت آن می افزاید.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: قیمت XRP باز هم سقوط کرد؛ چشم‌انداز آینده چه خواهد بود؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.