ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,561,589,916,460
حجم معاملات 79,308,786,265
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $66,227.19
ریپل ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت XRP باز هم سقوط کرد؛ چشم‌انداز آینده چه خواهد بود؟

قیمت XRP باز هم سقوط کرد؛ چشم‌انداز آینده چه خواهد بود؟

قیمت XRP پس از اینکه نتوانست سطح ۰.۵۵۷۰ دلار را حفظ کند، دوباره با کاهش مواجه شد. در حال حاضر، قیمت در حال اصلاح است و ممکن است در صورت شکستن میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته، به شدت کاهش یابد.

XRP در نزدیکی محدوده ۰.۵۵۷۰ دلار با مشکل مواجه شد و سود خود را کاهش داد. قیمت هم اکنون پایین‌تر از ۰.۵۳۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. با توجه به داده‌های دریافتی از صرافی کراکن، یک خط روند نزولی با مقاومت در ۰.۵۳۲۰ دلار روی نمودار ساعتی جفت XRP/USD در حال شکل‌گیری است. برای جلوگیری از کاهش شدید، این جفت باید بالاتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته باقی بماند.

قیمت XRP دوباره کاهش یافت

قیمت XRP پس از افزایش باثبات، در نزدیکی ۰.۵۵۷۰ دلار با مقاومت روبرو شد. قیمت مانند بیت‌کوین و اتریوم، یک سقف کوتاه‌مدت تشکیل داد و از ۰.۵۵۷۱ دلار شروع به کاهش مجدد کرد. کاهشی زیر ۰.۵۴۲۰ دلار رخ داد. قیمت پایین‌تر از سطح فیبوی ۵۰% حرکت صعودی از کف ۰.۵۰۶۵ دلار به سقف ۰.۵۵۷۱ دلار سقوط کرد. قیمت حتی پایین‌تر از سطح حمایتی ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته کاهش یافت.

با این حال، خریداران سطح فیبوی ۶۱.۸% حرکت صعودی از کف ۰.۵۰۶۵ دلار به سقف ۰.۵۵۷۱ دلار را حفظ کرده‌اند. در حال حاضر، XRP بالاتر از ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. مقاومت مستقیم نزدیک سطح ۰.۵۳۱۰ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی با مقاومت در ۰.۵۳۲۰ دلار روی نمودار ساعتی جفت XRP/USD در حال شکل‌گیری است. اولین مقاومت کلیدی نزدیک ۰.۵۳۵۰ دلار است. عبور از بالای منطقه مقاومت ۰.۵۳۵۰ دلار می‌تواند قیمت را به سمت بالا سوق دهد.

مقاومت کلیدی بعدی نزدیک ۰.۵۴۵۰ دلار است. اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از سطح مقاومت ۰.۵۴۵۰ دلار برسانند، ممکن است افزایش ثابتی به سمت مقاومت ۰.۵۵۷۰ دلار رخ دهد. هر افزایش دیگری می‌تواند قیمت را به سمت مقاومت ۰.۵۶۵۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: ریپل XRP در حال نوسان؛ آیا شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟

کاهش بیشتر؟

اگر XRP نتواند منطقه مقاومت ۰.۵۳۵۰ دلار را بشکند، ممکن است به روند نزولی خود ادامه دهد. حمایت اولیه در نزول نزدیک سطح ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است. حمایت اصلی بعدی در ۰.۵۱۸۵ دلار قرار دارد. در صورت شکسته شدن به سمت پایین و بسته شدن قیمت زیر ۰.۵۱۸۵ دلار، ممکن است قیمت روند نزولی به خود بگیرد. در این حالت، قیمت می‌تواند در کوتاه‌مدت کاهش یابد و سطح حمایتی ۰.۵۰۶۵ دلار را آزمایش کند.

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی ساعتی (MACD) – مکدی برای XRP/USD اکنون در حال افزایش در منطقه نزولی است.
  • RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای XRP/USD اکنون پایین‌تر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت – ۰.۵۲۵۰ دلار و ۰.۵۱۸۵ دلار
  • سطوح اصلی مقاومت – ۰.۵۳۵۰ دلار و ۰.۵۴۵۰ دلار

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: قیمت XRP در خطر: ریزش بیشتر در راه است؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.