ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,269,241,621,589
حجم معاملات 135,307,429,552
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $61,343.28
ریپل ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریپل XRP در حال نوسان؛ آیا شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟

ریپل XRP در حال نوسان؛ آیا شاهد افزایش قیمت خواهیم بود؟

قیمت XRP توانست از یک ریزش عمده جلوگیری کند، این در حالی است که اتریوم (ETH) افزایش قابل توجهی داشته است. قیمت دوباره به بالای ۰.۵۲۲ دلار رسیده و در کوتاه مدت به دنبال یک شکست صعودی کلیدی است.

کانال تلگرام مارکت فلو

XRP شروع به افزایش مناسبی از بالای منطقه مقاومت ۰.۵۱۵۰ دلاری کرد. قیمت هم اکنون بالای ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. شکستی بالاتر از یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۵۲۰ دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD رخ داد. ممکن است این جفت ارز اصلاحاتی را در سود خود تجربه کند، اما گاوها ممکن است همچنان در نزدیکی منطقه ۰.۵۱۸۰ دلار فعال باقی بمانند.

قیمت ریپل (XRP) بهبود می یابد

بعد از افت به سمت سطح حمایتی ۰.۵۰۶۵ دلار، قیمت XRP شروع به یک موج بهبود کرد. به تازگی، اتریوم بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته و بیت کوین از مرز ۷۰ هزار دلار عبور کرد. این امر باعث ایجاد حرکت های صعودی مناسب در XRP شد. قیمت از سطوح مقاومت ۰.۵۱۵۰ و ۰.۵۲۰ دلار عبور کرد. شکستی بالاتر از یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۵۲۰ دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD رخ داد. این جفت حتی مقاومت ۰.۵۳۲۰ دلار را شکست و تا ۰.۵۳۸۶ دلار معامله شد.

در حال حاضر قیمت در حال اصلاح سود است و ممکن است سطح اصلاحی ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی را از کف ۰.۵۰۶۴ دلاری تا سقف ۰.۵۳۸۶ دلاری به چالش بکشد.

در حال حاضر بالای ۰.۵۲۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. مقاومت مستقیم نزدیک سطح ۰.۵۳۸۰ دلار است. اولین مقاومت کلیدی نزدیک ۰.۵۴۲۰ دلار است. بسته شدن بالای منطقه مقاومتی ۰.۵۴۲۰ دلار می تواند قیمت را به سمت بالا سوق دهد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک ۰.۵۵۵۰ دلار است.

اگر گاوها قیمت را بالاتر از سطح مقاومتی ۰.۵۵۵۰ دلار برسانند، ممکن است حرکت جدیدی به سمت مقاومت ۰.۵۶۵۰ دلار وجود داشته باشد. هر سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۵۷۲۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: قیمت XRP در خطر: ریزش بیشتر در راه است؟

کاهش دیگری در راه است؟

اگر XRP نتواند منطقه مقاومتی ۰.۵۳۸۰ دلار را بشکند، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت اولیه در نزول نزدیک سطح ۰.۵۳۱۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی در ۰.۵۲۵۰ دلار است.

حمایت اصلی هم اکنون نزدیک ۰.۵۲۲ دلار یا سطح اصلاحی ۵۰ درصدی فیبوناچی از کف ۰.۵۰۶۴ دلاری تا سقف ۰.۵۳۸۶ دلاری است. در صورت شکست نزولی و بسته شدن قیمت پایین تر از سطح ۰.۵۲۲ دلار، قیمت ممکن است با سرعت بیشتری کاهش یابد. در حالت ذکر شده، قیمت می تواند کاهش یابد و در کوتاه مدت سطح حمایتی ۰.۵۰۶۵ دلار را آزمایش کند.

شاخص های تکنیکال

  • مکدی ساعتی (MACD) – مکدی برای XRP/USD در حال حاضر در حال از دست دادن سرعت در منطقه صعودی است.
  • شاخص قدرت نسبی ساعتی (RSI) – RSI برای XRP/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت – ۰.۵۳۱۰ و ۰.۵۲۲ دلار
  • سطوح اصلی مقاومت – ۰.۵۳۸۰ و ۰.۵۴۲۰ دلار 

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: جهش چشمگیر تراکنش های XRPL؛ افزایش ۱۰۸ درصدی در ۳ ماه!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.