counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,458,501,079,587
حجم معاملات 111,149,414,374
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $68,162.03
بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 3 دقیقه

انتقاد همکار سابق کریگ رایت، مدعی هویت ساتوشی ناکاموتو

انتقاد همکار سابق کریگ رایت، مدعی هویت ساتوشی ناکاموتو

دکتر کریگ رایت، کارآفرین و دانشمند کامپیوتر استرالیایی که خود را تنها فرد پشت شناخته شده‌ی ساتوشی ناکاموتو معرفی می‌کند، توسط همکار نزدیک سابق خود به متهم شده است. کریستن آگر-هانسن بعد از استعفای خود از موقعیت مدیرعاملی تصمیم به روشن کردن برخی از فرآیندهای داخلی در جامعه BSV گرفت.

کانال تلگرام مارکت فلو

کریستن آگر-هانسن پس از مواجهه با «مشکلات جدی»، از nChain جدا شده و علیه کریگ رایت انتقاداتی مطرح کرده است.

کریستن آگر-هانسن کارآفرین معتبر فناوری و طرفدار بیتکوین SV (BSV)، اعلام کرد که او در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۳ شواهد قاطعی برای نقض اسناد توسط دکتر کریگ رایت پیدا کرده است. طبق این اسناد او تلاش کرده است دادگاه را در خصوص هویت ساتوشی ناکاموتو، خالق مرموز و بودن پیش‌نامه‌ای از بیت‌کوین فریب دهد.

او در بیانیه‌ای که در در X به اشتراک گذاشته است اعلام کرد که از موقعیت مدیرعامل nChain که یک شرکت طراحی‌شده برای حمایت از بلاکچین Bitcoin SV (SV) و اکوسیستم API و برنامه‌های کاربردی آن است، کناره‌گیری کرده است.

این کارآفرین اینترنتی نروژی و سرمایه‌دار خطرپذیر افزود که از فرآیندهای پنهانی که nChain و نهادهای وابسته به آن درگیر هستند آگاه شده است:

من همچنین در مورد سهامدار ذینفع نهایی و افراد واقعی پشت صندوق DW Discovery که در کیمن ثبت شده بودند، نگرانی داشتم.رئیس از مدیران سایه هم دستوراتی گرفت که من نپذیرفتم.

به ویژه، مدیرعامل سابق nChain انتقاداتی از کریگ رایت داشت.او اعلام کرد که مطمئن است که CSW در همه دعاوی قانونی خود باخت خواهد کرد.همچنین اعتراف کرد که به nChain توصیه کرد تا از CSW استعفا دهد.

جنجال او با هشتگ "Faketoshi" پایان می یابد، که توسط مخالفان کریگ رایت و تلاش های او برای اثبات ارتباط خود با ساتوشی ناکاموتو استفاده می شود.

همچنین بخوانید: پیش‌بینی مدل ریاضی از قیمت ۱۷۰ هزار دلاری قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۵

دکتر رایت می گوید: «من جایی نرفته ام»

کریستن ایگر-هانسن از نوامبر ۲۰۲۲ به عنوان مدیرعامل nChain خدمت می‌کرد.او همچنین به عنوان یک سرمایه‌گذار معتبر در صنایع مختلف از جمله انتشارات، رسانه، ارتباطات، تجارت نفت و غیره شناخته می‌شود.

کریگ رایت با یک توییت مرموز به این اتهامات پاسخ داد که ممکن است به این واقعیت اشاره کند که او نیز از nChain جدا شده است.

متاسفام که مخالفانم را ناامید می‌کنم، باید بگویم که هنوز هم اینجا هستم و به مشاوره با شرکت‌های بیت‌کوین از جمله nChain مشغول هستم. من به این نتیجه رسیدم که لازم نیست یک نقش رسمی در nChain داشته باشم زیرا اپراتورهای بسیار خوبی در آنجا هستند که می توانند این نقش را ایفا کنند و من می‌توانم با آنها همکاری کنم.

هیئت مدیره nChain، یکی از بنیانگذاران شرکت استفان متیوس را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب  کرده است.

در ۱۹ سپتامبر، کریگ رایت در نبرد خود با کبرا، یکی از قدیمی ترین توسعه دهندگان بیت کوین بیت کوین، یک پیروزی قانونی بزرگ به دست آورد. کبرا و وب سایت او Bitcoin.org به طور دائم از توزیع اطلاعات مربوط به وایت پیپر بیت کوین BTCUSD در بریتانیا منع شدند.

همچنین بخوانید: قیمت کاردانو به پایین‌ترین سطح خود رسیده - آیا می‌تواند تا ۰.۳۰ دلار رشد کند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.