ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,365,942,804,641
حجم معاملات 129,832,061,179
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $61,534.01
کاردانو رمزارز بیت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت کاردانو به پایین‌ترین سطح خود رسیده - آیا می‌تواند تا ۰.۳۰ دلار رشد کند؟

قیمت کاردانو به پایین‌ترین سطح خود رسیده - آیا می‌تواند تا ۰.۳۰ دلار رشد کند؟

قیمت Cardano (ADA) از زمان تکمیل یک الگوی صعودی در 11 سپتامبر افزایش یافته است اما دو روز پس از آن از خط مقاومت مورب خارج شد. در حالی که قیمت ADA به احتمال زیاد در برابر دلار افزایش می یابد، روند ADA در برابر بیت کوین (BTC) همچنان نزولی است.

قیمت کاردانو پس از الگوی دوپایه بالا می‌رود

تحلیل تکنیکال بازه زمانی روزانه نشان می دهد که ADA از یک خط مقاومت نزولی که از ۱۴ جولای وجود داشته است، خارج شده است.

همچنان در حالی که کاردانو این روند را دنبال می‌کرد، در تاریخ ۱۷ آگوست به قیمت ۰.۲۴ دلار ریزش کرد. پس از بازگشت به همان سطح در ۱۱ سپتامبر، قیمت افزایش یافت و عملاً یک کف دوگانه ایجاد کرد. دوگانه پایین به عنوان یک الگوی مثبت محسوب می‌شود، به این معنا که بیشتر اوقات به حرکات به سمت بالا منجر می‌شود.

این الگو به دلیل قرائت های RSI اهمیت بیشتری پیدا می کند. .هنگام ارزیابی شرایط بازار، معامله گران از RSI به عنوان یک شاخص حرکت برای تعیین اینکه آیا بازار بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروش است و تصمیم می گیرند که آیا یک دارایی را نگه داشته یا بفروشند، استفاده می کنند.

اگر RSI بالاتر از ۵۰ باشد و روند صعودی باشد، گاوها همچنان جلوتر هستند، اما اگر قرائت زیر ۵۰ باشد، برعکس است.

این نشانگر در حال افزایش است و تقریباً به بالای ۵۰ حرکت کرده است. علاوه بر این، مقدار قابل توجهی واگرایی صعودی (خط سبز) ایجاد کرده است. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کاهش قیمت با افزایش انگیزه همراه باشد.  با کف قیمت محلی همپوشانی دارد و به روند صعودی جلو پیش می‌دهد.

کریپتوکارنسی از پایین ترین سطح دوم افزایش یافته و ظاهراً از خط مقاومت نزولی فوق خارج شده است. اگر افزایش ادامه پیدا کند، نزدیک‌ترین مقاومت بعدی در سطح ۰.۳۰ دلار خواهد بود که تقریباً ۲۵ درصد بالاتر از قیمت کنونی است.

همچنین بخوانید: کاردانو در مقابل روندهای بازار با افزایش حجم تراکنش‌های زنجیره‌ای (On-Chain) مقاومت می‌کند

از سوی دیگر، اگر حرکت صعودی شروع نشود، ADA می تواند ۱۰ درصد به سمت پایین ترین سطح سالانه خود در ۰.۲۲ دلار سقوط کند.

مبارزه قیمت ADA با بیت کوین

با وجود تحلیل مثبت قیمت ADA در نمودار ADA/USD، قیمت هنوز با بیتکوین مبارزه می‌کند. به خصوص زمانی خود را نشان می‌دهد که به عملکرد قیمت نگاه می‌کنیم و یک مثلث نزولی را مشاهده می‌کنیم. مثلث نزولی یک الگوی نزولی در نظر گرفته می شود، به این معنی که بیشتر اوقات منجر به ریزش قیمت می شود.

علاوه بر این، RSI روزانه نزولی است. این شاخص زیر ۵۰ و نزولی است که هر دو نشانه روند نزولی محسوب می شوند.

به اختصار، پیش‌بینی قیمت ADA در مقابل دلار آمریکا مثبت است، اما در مقابل بیت‌کوین منفی است. احتمال افزایش ۲۵ درصدی در مورد اول وجود دارد، در حالی که انتظار می‌رود در حالت دوم ۲۳ درصد کاهش داشته باشیم.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.