ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,506,792,019,946
حجم معاملات 90,038,431,888
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,738.28
رمزارز کاردانو
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 34 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاردانو در مقابل روندهای بازار با افزایش حجم تراکنش‌های زنجیره‌ای (On-Chain) مقاومت می‌کند

کاردانو در مقابل روندهای بازار با افزایش حجم تراکنش‌های زنجیره‌ای (On-Chain) مقاومت می‌کند

بر اساس داده‌های اخیر ارائه شده توسط Santiment، علیرغم کاهش ارزش بازار از بالاترین سطح خود در در ماه آپریل، کاردانو، یکی از برترین پلتفرم‌های بلاک‌چین است که با افزایش حجم تراکنش‌های درون زنجیره‌ای خود، در مقابل روندهای بازار مقاومت می‌کند.

به گزارش U.Today داده‌های سایت کوین‌گِکو نشان می‌دهد که قیمت فعلی کاردانو در 0.257058 دلار، 0.7 درصد به دلار و 0.4 درصد نسبت به بیت‌کوین افزایش یافته است.

این سکوی پرتاب (پلتفرم) دارای ارزش بازار بیش از ۹ میلیارد دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نزدیک به ۹۷ میلیون دلار است.

با این حال، چیزی که توجه تحلیلگران را جلب کرده است، افزایش مداوم تراکنش‌های زنجیره‌ای، کاربرد و اهمیت کاربری، و تقاضای فراتر از معاملات تخمینی است.

کاربری (Utility) به طور معمول یکی از عوامل محرک پشت صحنه در ارزش گذاری رمزارزها است که کاربرد واقعی برنامه و پایداری در درازمدت را اندازه‌گیری می‌کند. علیرغم عملکرد ضعیف بازار، افزایش فعالیت زنجیره‌ای برای کاردانو نشان دهنده یک شبکه قوی است که به طور فعال در حال استفاده است. این موضوع می‌تواند به طور بالقوه مرحله‌ای برای بازگشت بازار در آینده را فراهم کند، به ویژه زمانی که با آنچه ناظران Santiment آن را «سلطه اجتماعی کافی» می‌خوانند، یا عوامل تاثیرگذار عمومی و بحث درباره یک دارایی خاص در انجمن‌های آنلاین و کانال‌های رسانه‌های اجتماعی همراه می‌شود.

همچنین بخوانید: از بین رفتن بازگشت قیمت بیت کوین در صورت عدم عبور از میانگین متحرک ساده (SMA) صد ساعته

با این حال، شایان ذکر است که بازار رمزارزها بسیار نوسانی است و اغلب تحت تاثیر مجموعه‌ای از عوامل، از اخبار نظارتی گرفته تا شاخص های کلان اقتصادی است. بنابراین افزایش قیمت تراکنش‌های زنجیره‌ای، می‌تواند نشان دهنده کارکرد بالا باشد اما لزوما افزایش فوری قیمت را تضمین نمی‌کند. عدم ورود پول جدید به بازار ممکن است در کوتاه مدت از بازگشت به قیمت‌های قبلی جلوگیری کند. 

بر اساس تجزیه تحلیل U.Today، چشم انداز قیمت ADA نزولی است چرا که این توکن نتوانسته است کف مقاومت 0.257$ را به دست آورد.

 

همچنین بخوانید: تحلیل قیمت اتریوم برای ۳ سپتامبر

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.