ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,104.44
شیبا اینو ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 3 دقیقه

هک شیبا اینو؛ سرقت ۵ تریلیون شیبا از صرافی هندی

هک شیبا اینو؛ سرقت ۵ تریلیون شیبا از صرافی هندی

امروز مشخص شد که بیش از ۵ تریلیون سکه شیبا اینو از صرافی ارز دیجیتال وازیر ایکس به سرقت رفته است که ناشی از هک شدن این صرافی و سرقت ۲۳۰ میلیون دلاری ارز دیجیتال بوده است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • وازیر ایکس، یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال هند، امروز مورد حمله هکری قرار گرفت و صدها میلیون دلار دارایی دیجیتال از آن سرقت شد.
  • یکی از دارایی های سرقت شده، تقریباً ۵ تریلیون سکه شیبا اینو بوده است.
  • قیمت شیبا اینو امروز در منطقه قرمز قرار دارد.

سکه شیبا اینو: داده های اخیر آن چین دوباره توجه زیادی را به یکی از بزرگ ترین میم کوین ها از نظر ارزش بازار، شیبا اینو، جلب کرده است. امروز ۱۸ جولای، ویل الرت نشان داد که بیش از ۵ تریلیون سکه از یک صرافی ارز دیجیتال هندی به یک آدرس منتقل شده است. این خبر در دنیای ارزهای دیجیتال جنجال زیادی به پا کرده است، که عمدتاً به دلیل حمله هکری به این صرافی هندی است. در اینجا گزارشی جامع در مورد این موضوع ارائه شده است.

بیش از ۵ تریلیون سکه شیبا اینو از وازیر ایکس به سرقت رفت

طبق داده های آن چین از ویل الرت، ۵.۴۳ تریلیون سکه به ارزش ۱۰۲.۱۲ میلیون دلار امروز به طور غیرقانونی از صرافی ارز دیجیتال وازیر ایکس منتقل شده است. شایان ذکر است که وازیر ایکس یکی از بزرگترین صرافی های متمرکز هند به رهبری نیچال شتی است.

این تراکنش توسط آدرس نهنگ 0x04b21735 انجام شده است. گزارش شده است که این آدرس متعلق به یک مهاجم است، زیرا داده های اخیر نشان می دهد که این صرافی هندی در نتیجه یک حمله هکری بیش از ۲۳۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از دست داده است.

در همین حال، شایان ذکر است که شیتوشی کوساما، توسعه دهنده اصلی شیبا اینو، اخیراً از بمبئی، هند، بازدید کرده است. این تراکنش که پس از این حمله هکری و بازدید کوساما انجام شده است، بحث های بیشتری را در بازار ایجاد کرده است.

در همین حال، قیمت سکه شیبا اینو امروز در منطقه قرمز معامله شد و نشان دهنده کاهش قیمت است.

همچنین بخوانید: ETF شیبا؛ مزایا و معایب از نگاه رهبر بازاریابی شیبا

کاهش قیمت شیبا اینو

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا اینو ۴.۷۲ درصد کاهش یافته و در سطح ۰.۰۰۰۰۱۸۵۸ دلار معامله می شود. کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعته توکن به ترتیب ۰.۰۰۰۰۱۸۵۶ و ۰.۰۰۰۰۱۹۴۱ دلار بوده است.

با وجود افزایش ۸۷۴ درصدی نرخ سوزاندن امروز طبق داده های شیب برن، این توکن در منطقه قرمز معامله شده است. تقریباً ۸ میلیون سکه در ۲۴ ساعت گذشته سوزانده شده است که نتوانسته باعث افزایش قیمت شود.

کاهش قیمت امروز عمدتاً با روند کلی بازار همسو است و گمانه زنی هایی در مورد بهبود قیمت شیبا اینو همراه با بهبود بالقوه بازار گسترده تر ایجاد کرده است. شاخص قدرت نسبی (RSI) کمی به سمت منطقه خرید، در سطح ۵۳، حرکت کرده است، اگرچه سکه شیبا اینو در حال حاضر نه بیش خرید و نه بیش فروش است.

همچنین بخوانید: شیبا اینو؛ جهش ۱۷۰۰ درصدی در پیش است؟ فوربس: قیمت ۰.۰۰۰۳ دلار

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.