ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,179,488,005,713
حجم معاملات 73,732,790,317
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,028.38
شیبا اینو تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

توکن سوزی شیبا اینو؛ چقدر SHIB در ماه سپتامبر سوزانده شد؟

توکن سوزی شیبا اینو؛ چقدر SHIB در ماه سپتامبر سوزانده شد؟

وب سایت رهگیری سوزاندن شیبا اینو (Shibburn) اخیراً اعلام کرد که چه تعداد از توکن های شیبا در ماه سپتامبر سوزانده شده اند. میزان سوزاندن توکن ها شاهد افزایش قابل توجهی نسبت به ماه قبل بود.

کانال تلگرام مارکت فلو

افزایش نرخ سوزاندن شیبا اینو در سپتامبر Shibburn در یک پست در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که نزدیک به ۲.۴ میلیارد توکن شیبا اینو (به ارزش ۴۲,۰۶۹ دلار) در سپتامبر و در ۱۳۱ تراکنش سوزانده شده است. این مقدار به معنای افزایش ۲۴۹ درصدی نرخ سوزاندن ماهانه نسبت به ماه اوت است که ۶۸۰ میلیون توکن شیبا سوزانده شد. این یک توسعه مثبت برای اکوسیستم شیبا اینو به شمار می رود، زیرا سوزاندن توکن ها می تواند در بلندمدت بر قیمت شیبا تأثیر بگذارد.

افزایش نرخ سوزاندن شیبا اینو در ماه سپتامبر به دلیل رشد قابل توجه این میم کوین در ماه گذشته عنوان شده است. این رشد باعث شد تا سرمایه گذاران بیشتری تمایل به انباشت شیبا اینو داشته باشند.

روند انباشت توسط نهنگ های شیبا اینو نهایتاً به سوزاندن بیشتر توکن های شیبا منجر شد، چرا که بخشی از کارمزد تراکنش ها برای خرید مجدد و سوزاندن توکن ها اختصاص می یابد. جالب اینکه اکوسیستم شیبا توانست به این میزان سوزاندن دست یابد، درحالی که تعداد تراکنش های روزانه شبکه شیباریوم در تمام طول سپتامبر ثابت بود.

در عین حال، هنوز مشخص نیست که آیا نرخ سوزاندن شیبا اینو در ماه اکتبر می تواند به رکورد سپتامبر برسد یا خیر. شروع ماه اکتبر چندان خوب نبوده و داده های Shibburn نشان می دهد که نرخ سوزاندن در هفت روز گذشته بیش از ۹۳ درصد کاهش یافته است. همچنین، در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۵۷۲,۸۳۷ توکن شیبا سوزانده شده که نمایانگر افت ۷۸ درصدی است.

این کاهش نرخ سوزاندن شیبا احتمالاً به خاطر احساسات نزولی فعلی در بازار کریپتو است. رشد مورد انتظار «Uptober» تاکنون به خوبی پیش نرفته و سرمایه گذاران نسبت به خرید توکن های بیشتر، از جمله شیبا، محتاط شده اند. با این حال، اگر قیمت ها بهبود یابند، احتمالاً تراکنش ها و نرخ سوزاندن شیبا اینو نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین بخوانید: شیبا اترنیتی؛ شیبا اینو اولین بازی شیباریوم خود را معرفی کرد

تصویر نزولی در معیارهای درون زنجیره ای معیارهای درون زنجیره ای شیبا اینو نیز نشانگر چشم اندازی نزولی برای این میم کوین هستند. داده های پلتفرم اطلاعات بازار اینتو د بلاک نشان می دهد که تعداد دارندگان شیبا اینو که در سود هستند کاهش یافته است. این موضوع می تواند مهم باشد، چرا که افت قابل توجه قیمت ممکن است باعث موجی از فروش و فشار نزولی بیشتر شود.

همچنین، معیار تمرکز نشان می دهد که نهنگ های شیبا اینو در حال حاضر به جای انباشت، در حال فروش دارایی های خود هستند. رشد خالص شبکه شیبا نیز همچنان ثابت مانده و تعداد آدرس های جدید روزانه در همان محدوده قبلی قرار دارد. با وجود این شرایط نزولی، ذکر این نکته حائز اهمیت است که شیباریوم اخیراً به موفقیتی دست یافته و ارزش کل قفل شده (TVL) شبکه به بیش از ۷ میلیون دلار رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، شیبا اینو با قیمتی حدود ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار معامله می شود و طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱ درصد رشد داشته است (بر اساس داده های کوین مارکت کپ).

همچنین بخوانید: افزایش ۶۰۰ درصدی خرید نهنگ های شیبا اینو در یک روز

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.