ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,320,846,787,992
حجم معاملات 138,463,133,372
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,966.75
شیبا اینو تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش ۶۰۰ درصدی خرید نهنگ های شیبا اینو در یک روز

افزایش ۶۰۰ درصدی خرید نهنگ های شیبا اینو در یک روز

گزارش ها نشان می دهند که نهنگ های شیبا اینو (SHIB) دارایی های خود را به میزان چشمگیر ۶۰۰ درصد افزایش داده اند. این تجمع عظیم شیبا اینو نشان دهنده افزایش اعتماد سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال محبوب مبتنی بر میم است.

کانال تلگرام مارکت فلو

نهنگ های شیبا اینو دارایی های خود را تقریباً ۶۰۰ درصد افزایش دادند

در عرض تنها یک روز، نهنگ های شیبا اینو دارایی های خود را تقریباً ۵۹۶ درصد افزایش دادند. بر اساس داده های اینتو د بلاک، در ۱۲ آگوست، جریان خالص کل دارندگان بزرگ مقیاس شیبا اینو از ۲۷.۰۶ میلیارد شیبا اینو به ۱۶۱.۱۵ میلیارد شیبا اینو افزایش یافت.

در حالی که دلیل این تجمع تهاجمی توکن مشخص نیست، تثبیت جزئی اصول قیمت گذاری شیبا اینو ممکن است به تغییر مثبت احساسات سرمایه گذاران کمک کرده باشد. در اوایل ژانویه ۲۰۲۴، جریان خالص دارندگان بزرگ مقیاس به ۴.۵۱ تریلیون افزایش یافت. با این حال، با گذشت ماه ها، نهنگ ها با نشان دادن نشانه هایی از روند نزولی بازار، مقدار قابل توجهی از توکن های شیبا اینو را تخلیه کردند.

این ورود مجدد فعالیت نهنگ ها به ویژه قابل توجه است زیرا شیبا اینو قصد دارد از کاهش قیمت قبلی خود بهبود یابد. علاوه بر این، افزایش دارایی های نهنگ ها پس از اعلام انتشار قریب الوقوع یک پروژه بالقوه صعودی در اکوسیستم شیبا اینو توسط شی توسهی کوساما، توسعه دهنده اصلی شیبا اینو صورت می گیرد.

اسکار راموس، تحلیلگر رمزنگاری، با برجسته کردن اعلامیه کوساما، خوش بینی خود را نسبت به چشم انداز قیمت آینده شیبا اینو ابراز کرده است. راموس در پستی در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که معتقد است شیبا اینو در مسیر بزرگترین شکست قیمتی تاریخ خود است.

او توسعه ها و پروژه های آینده ای را که قرار است در اکوسیستم راه اندازی شوند، به عنوان کاتالیزورهای صعودی برای افزایش قیمت شیبا اینو برجسته می کند. علاوه بر این، راموس شیبا اینو را یک ارز دیجیتال بلو چیپ توصیف کرد که اخیراً بهره وری و رشد چشمگیری داشته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت شیبا اینو در سطح ۰.۰۰۰۰۱۳۶ دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش ۱.۴۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته پس از افزایش ۲.۲۰ درصدی در هفته گذشته است، طبق گفته کوین مارکت کپ.

همچنین بخوانید: شیبا اینو؛ درخواست بزرگ از بایننس برای توکن سوزی

نهنگ شیبا اینو ۲.۲ میلیون دلار شیبا اینو را تخلیه کرد

پلتفرم تحلیل آنچین، آرکام اینتلیجنس، یک تراکنش عظیم شیبا اینو را که توسط یک نهنگ ناشناس اجرا شده بود، کشف کرده است. طبق گزارش های آرکام، یک نهنگ ناشناس شیبا اینو ۱۶۵.۳۷ میلیارد توکن شیبا اینو را از کوین بیس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده (آمریکا) برداشت کرده است.

آرکام اینتلیجنس فاش کرده است که در شش روز گذشته، این نهنگ ناشناس سه تراکنش بزرگ مقیاس انجام داده است که به ۱۶۵.۳۷ میلیارد شیبا اینو رسیده است. ارزش کل برداشت شیبا اینو حدود ۲.۲۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.

در تراکنش اول، ۳۲.۵۳۷ میلیارد شیبا اینو به ارزش ۴۶۶۲۵۰ دلار از کوین بیس برداشت شد. تراکنش دوم شاهد برداشت ۳۵.۸ میلیارد شیبا اینو به ارزش بیش از ۴۸۰۵۳۰ دلار بود. نهایی و بزرگترین تراکنش شامل برداشت ۹۷.۰۲۷ میلیارد شیبا اینو به ارزش بیش از ۱.۳۳ میلیون دلار بود.

نمودار قیمت شیبا اینو

همچنین بخوانید: علت افزایش قیمت دوج کوین و شیبا اینو چیست؟

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.