ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,343.36
سولانا تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۲۳ درصدی یک ماهه سولانا در میان نوسانات اخیر بازار ارزهای دیجیتال

رشد ۲۳ درصدی یک ماهه سولانا در میان نوسانات اخیر بازار ارزهای دیجیتال

با وجود کاهش بازار امروز، سولانا توانسته است علیرغم افت چند نقطه ای در ۲۴ ساعت گذشته، علاقه سرمایه گذاران را به خود جلب کند. با این حال، این توکن در ماه گذشته تقریباً ۲۲ درصد افزایش یافته و در مقابل روند نزولی کلی بازار پس از نوسانات هفته گذشته مقاومت کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

سولانا با جذب توجه قابل توجهی در سطح جهانی، در فضای نهادی نیز مورد توجه قرار گرفته است که منجر به توسعه ای شده که ممکن است به SOL کمک کند تا طوفان نزولی پیش رو را پشت سر بگذارد. اما با اعلامیه های آینده چندین شاخص کلان اقتصادی، ممکن است در هفته های آینده مشکلاتی ایجاد شود.

برزیل، پیش از ایالات متحده، ETF سولانا را تصویب کرد

کمیسیون ارزش های موبلیاریو (CVM)، معادل برزیلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، روز چهارشنبه پیشنهاد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) سولانا شرکت QR Asset را تصویب کرد و اولین ETF سولانا در آمریکای لاتین را معرفی کرد. این توسعه از ایالات متحده پیشی می گیرد، زیرا چندین ETF سولانا هنوز در حال بررسی توسط SEC هستند.

طبق منابع محلی، این ETF هنوز باید توسط B3، شرکت مسئول بورس اوراق بهادار این کشور، تأیید شود. با این وجود، این یک پیروزی بزرگ برای علاقه مندان به ارز دیجیتال برزیل است، زیرا موقعیت این کشور را در صحنه بین المللی رمزنگاری تقویت می کند.

نمودار سولانا با قیمت ۱۴۷ دلار

تئودورو فلوئری، مدیر و مدیر سرمایه گذاری QR Asset، در مصاحبه ای گفت: «این ETF تعهد ما را برای ارائه کیفیت و تنوع به سرمایه گذاران برزیلی تأیید می کند. ما مفتخریم که پیشگامان جهانی در این بخش هستیم و موقعیت برزیل را به عنوان یک بازار پیشرو برای سرمایه گذاری های تنظیم شده در دارایی های رمزنگاری تثبیت می کنیم.»

فاز تثبیت قیمت SOL آغاز شده است، قیمت در این سطح تثبیت خواهد شد

موانع نظارتی چیزی است که مانع از ورود ETFهای سولانا به بازار می شود. اگرچه SEC قبلاً نام سولانا را از اقدام قانونی خود علیه بایننس حذف کرده است، اما ETFهای سولانا در ایالات متحده هنوز راه طولانی در پیش دارند. اما بازار به طرز چشمگیری به اعلامیه ETF سولانا برزیل واکنش نشان داد.

اگرچه درد کوتاه مدت نسبتا کم است، اما موقعیت SOL کاملا سالم است زیرا محدوده قیمت ۱۳۱ تا ۱۴۷ دلار همچنان پلتفرم انتخابی گاوها برای حرکت صعودی آینده است.

همچنین بخوانید: تحلیل سولانا؛ ورود به فاز تثبیت و کاهش نوسانات

نمودار تحلیل تکنیکال سولانا

در همین حال، World of Charts، یک تحلیلگر معروف ارز دیجیتال، وجود الگوی پرچم صعودی را شناسایی کرده است. این الگو معمولاً پس از یک حرکت قیمت صعودی قابل توجه رخ می دهد و با خطوط روند همگرایی مشخص می شود که شبیه به یک مثلث متقارن است. این الگو نشان دهنده توقف موقت در بازار قبل از ادامه روند صعودی فعلی است.

ETF: نعمت یا نفرین؟

اعلامیه ETF قطعاً به خرس ها آسیب رسانده است که احتمال کاهش بیشتر را کاهش داده است. با پیشرفت، سرمایه گذاران و معامله گران باید تحولات گسترده تر بازار را که ممکن است بر حرکت قیمت توکن تأثیر بگذارد یا نگذارد، تحت نظر داشته باشند. در این مورد، تماشای رشد علاقه نهادهای نهادی به سولانا و به طور کلی ارزهای دیجیتال، نقطه شروع خوبی است.

پتانسیل SOL در بلندمدت با توسعه هایی مانند این است که ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها پس از اعلامیه اولیه رخ دهد. در حال حاضر، SOL طوفان نزولی را به خوبی پشت سر می گذارد زیرا فاز تثبیت راه را برای رسیدن به ۱۷۱ دلار یا حتی ۱۸۶ دلار باز می کند.

با این حال، انتظار می رود این فاز تثبیت کوتاه باشد زیرا بازار در کوتاه مدت همچنان نوسانات متوسطی را تجربه می کند.

همچنین بخوانید: نجات سولانا از خطر؛ رفع باگ بحرانی شبکه

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.