counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,333,057,835
حجم معاملات 115,641,601,947
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,863.87
سولانا ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۱۵ درصدی سولانا؛ رونق دوباره در بازار ارزهای دیجیتال

رشد ۱۵ درصدی سولانا؛ رونق دوباره در بازار ارزهای دیجیتال

قیمت سولانا افزایش قابل توجهی را از بالای سطح مقاومت ۱۵۰ دلاری آغاز کرد. قیمت SOL تقریبا ۱۵ درصد افزایش یافته است و در صورت عبور از مقاومت ۱۶۵ دلاری، ممکن است همچنان افزایش یابد.

کانال تلگرام مارکت فلو

قیمت سولانا (SOL) بهبود یافت و مقاومت ۱۶۲ دلاری را در برابر دلار آمریکا آزمایش کرد. در حال حاضر، قیمت بالاتر از ۱۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. بر اساس نمودار ساعتی جفت SOL/USD (داده ها از صرافی کراکن)، شاهد شکستن خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۱۴۸ دلاری بودیم. این جفت ارز می تواند مقاومت ۱۶۵ دلاری را بشکند، مگر اینکه نتواند بالای ۱۵۸ دلار باقی بماند.

قیمت سولانا افزایش جدیدی را آغاز کرد

قیمت سولانا یک سطح حمایت در نزدیکی سطح ۱۳۸ دلار تشکیل داد و افزایش جدیدی را آغاز کرد. SOL عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم داشت و وارد منطقه مثبت بالای سطح ۱۵۰ دلار شد. بر اساس نمودار ساعتی جفت SOL/USD، شاهد شکستن خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۱۴۸ دلاری بودیم. این جفت حتی مقاومت ۱۵۵ دلاری را شکست و به بالای ۱۶۲ دلار رسید. بالاترین قیمت هفتگی جدید در ۱۶۳.۷۶ دلار ثبت شد و در حال حاضر قیمت در حال تثبیت سود است.

این قیمت، سطح اصلاحی ۲۳.۶ درصدی فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۱۴۱ دلاری به سقف ۱۶۴ دلاری را حفظ می کند. سولانا در حال حاضر بالاتر از ۱۶۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) معامله می شود.

نزدیکترین مقاومت در حدود ۱۶۵ دلار است. مقاومت مهم بعدی در حدود ۱۷۲ دلار است. یک شکست صعودی بالاتر از مقاومت ۱۷۲ دلاری می تواند زمینه را برای افزایش قابل توجه دیگری فراهم کند. مقاومت کلیدی بعدی در حدود ۱۸۰ دلار است. هر افزایش بیشتری ممکن است قیمت را به سمت سطح ۱۸۸ دلاری سوق دهد.

همچنین بخوانید: کاهش قیمت سولانا محتمل است؛ هشدار تحلیلگران به معامله‌گران

آیا افت قیمت SOL با حمایت مواجه می شود؟

اگر SOL نتواند از مقاومت ۱۶۰ دلاری عبور کند، ممکن است اصلاح نزولی را آغاز کند. حمایت اولیه در نزول در حدود ۱۵۸ دلار است. اولین حمایت اصلی در حدود ۱۵۲ دلار است.

همچنین سطح اصلاحی ۵۰ درصدی فیبوناچی از حرکت صعودی از کف ۱۴۱ دلاری به سقف ۱۶۴ دلاری در ۱۵۲ دلار قرار دارد که پایین تر از آن قیمت می تواند ۱۵۰ دلار را آزمایش کند. در صورت بسته شدن قیمت پایین تر از سطح حمایتی ۱۵۰ دلاری، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۱۳۸ دلاری کاهش یابد.

شاخص های تکنیکال

  • مکدی ساعتی (MACD) – مکدی برای SOL/USD در حال افزایش در منطقه صعودی است.
  • RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای SOL/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت – ۱۵۸ دلار و ۱۵۲ دلار
  • سطوح اصلی مقاومت – ۱۶۵ دلار، ۱۷۲ دلار و ۱۸۰ دلار

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: سولانا در تقلا برای عبور از مقاومت، تون کوین در انتظار جهش ۱۰۰ درصدی

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.