ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,039.71
تتر قوانین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 4 دقیقه

تتر برای ارتقای آزادی ارزهای دیجیتال در ترکیه تفاهم نامه امضا می کند

تتر برای ارتقای آزادی ارزهای دیجیتال در ترکیه تفاهم نامه امضا می کند

تتر (Tether)، غول استیبل کوین، مشتاق است تا در همکاری با شرکت رمزنگاری محلی BTguru، در مورد امکانات معرفی خطوط کسب و کار جدید به بانکداری ترکیه اطلاعات کسب کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

تتر با همکاری با یک شرکت ارز دیجیتال محلی برای ارتقای دانش صنعت، حضور خود را در ترکیه افزایش می دهد. این شرکت، صادرکننده استیبل کوین USDT، در تاریخ ۲ جولای اعلام کرد که برای ارزیابی ابتکارات آموزشی مرتبط با دارایی های دیجیتال در ترکیه، تفاهم نامه ای (MoU) با پلتفرم رمزنگاری محلی BTguru امضا کرده است.

BTguru خود را به عنوان یک شریک فناوری و استراتژی معرفی می کند که در زمینه دارایی های رمزنگاری مجازی «عمدتا برای بانک ها» تخصص دارد. به عنوان بخشی از این توافقنامه، تتر (USDT) توسعه برنامه هایی را برای معرفی مزایای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین به ذینفعان خصوصی و دولتی در ترکیه ارزیابی خواهد کرد.

این تفاهم نامه همچنین با استفاده از اتصالات BTguru برای تسهیل بحث با مؤسسات مالی در کشور، به دنبال ترویج فناوری نظیر به نظیر (P2P) است. علاوه بر این، تتر و BTguru موارد استفاده توکن سازی دارایی های واقعی را برای بانک ها بررسی خواهند کرد و سناریوهای شبکه پرداخت منطقه ای را ارزیابی خواهند کرد.

تتر برای اینکه چه خطوط تجاری را می توان در بخش های بانکی ترکیه معرفی کرد  ارزیابی می کند

به گفته پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، تتر و BTguru متعهد به ارتقای پتانسیل تحول آفرین دارایی های دیجیتال و فناوری های P2P هستند.

اردوينو گفت: «این تفاهم نامه می تواند پایه محکمی برای استفاده مسئولانه و آگاهانه از دارایی های دیجیتال فراهم کند. ما از اینکه بخشی از جنبشی هستیم که می تواند آزادی را ترویج کند و مردم را در سراسر ترکیه آموزش دهد، هیجان زده هستیم.»

جان بوکولمز، شریک BTguru گفت که همکاری جدید با Tether با هدف معرفی خطوط تجاری جدید با شرکت استیبل کوین است. این مشارکت همچنین ارزیابی خواهد کرد که چه خطوط تجاری را می توان در بخش های بانکی ترکیه و مشاغل نوظهور دارایی های دیجیتال معرفی کرد.

ترکیه به عنوان یک مرکز جهانی ارزهای دیجیتال ظهور می کند

توسعه تتر در ترکیه همزمان با پذیرش ارزهای دیجیتال است که با سرعت قابل توجهی در این کشور در حال افزایش است. طبق داده های بایننس، ترکیه از نظر حجم تراکنش در رتبه چهارم و از نظر پذیرش با نرخ ۴۰ درصد در رتبه دوازدهم قرار دارد و این امر آن را به بازیگری مهم در اکوسیستم جهانی ارزهای دیجیتال تبدیل می کند.

همچنین بخوانید: اعلام همکاری تتر با یوکویید در بلاکچین تون

طبق گفته چینالیسیس، خریدهای استیبل کوین ترکیه نیز سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی این کشور را به خود اختصاص داده است که ۴.۳ درصد از تولید ناخالص داخلی آن را تشکیل می دهد که بالاترین میزان در بین اقتصادهای جهانی است.

نمودار خرید استیبل کوین در کشورها

موجاهید دونمز، مدیرعامل بایننس TR در بیانیه ای در ۲ جولای گفت: «با توجه به علاقه جامعه ترکیه به دارایی های دیجیتال و فناوری بلاکچین، ترکیه با یک اکوسیستم پویا، مشارکت کنندگان فعال و حجم تراکنش قابل توجه، به عنوان یکی از قطب های جهانی پیشرو برای رمزنگاری ظهور می کند.»

تلاش های فزاینده تتر و بایننس برای مشارکت در اکوسیستم رمزنگاری ترکیه پس از هک گسترده صرافی رمزنگاری محلی BtcTurk صورت می گیرد. طبق گزارش پکس شیلد، هکرها در ۲۲ ژوئن بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال را از BtcTurk به سرقت بردند.

این رویدادها همچنین پس از یک نقطه عطف نظارتی محلی رخ می دهد. در اواخر ژوئن، گروه ویژه اقدام مالی (FATF) ترکیه را از لیست خاکستری خود حذف کرد و به «پیشرفت قابل توجه» در بهبود رژیم خود برای مبارزه با پولشویی (AML) و مقابله با تامین مالی تروریسم اشاره کرد.

همانطور که کوین تلگراف پیش از این گزارش داده بود، الزامات ضد پولشویی (AML) FATF، از جمله موارد مربوط به ارزهای دیجیتال، فوریت معرفی مقررات رمزنگاری در ترکیه در سال ۲۰۲۴ را تسریع کرده است.

همچنین بخوانید: بیت‌کوین در تقابل با رکود تتر؛ رشد قیمت در هاله‌ای از ابهام!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.