ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,497,306,199,336
حجم معاملات 95,889,312,475
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,331.79
دایمنشن رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 27 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۱۲۵ درصدی دایمنشن در دو روز متوالی

رشد ۱۲۵ درصدی دایمنشن در دو روز متوالی

دایمنشن (DYM)، بلاک چین ماژولار تازه راه‌اندازی شده، برای دومین روز متوالی به برترین گینر در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده و در دومین روز دوباره بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت یافت.

روز پیش، پس از فعال شدن شبکه اصلی دایمنشن، DYM تقریباً ۵۵٪ افزایش قیمت یافت. حجم معاملات این ارز در روز آغازین به کار بیش از ۷۰۰۰ درصد افزایش یافت و امروز نیز سطح مشابهی را حفظ کرد. تا کنون، این توکن نزدیک به ۱۲۵ درصد افزایش یافته است، از ۳.۵۴ دلار به ۷.۸۷ دلار در حال حاضر رسیده است.

این توکن به سرعت به شصت و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار تبدیل شد و جایگاه سکه‌های میم معروف مانند بونک و توکن‌های بازی مانند سندباکس و اکسی اینفینیتی را در اختیار گرفت. این شبکه به سرعت در میان جامعه توسعه دهندگان محبوب شد، زیرا اولین پلتفرمی است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا با استفاده از فناوری Cosmos Interchain زنجیره های برنامه خود را ایجاد کنند.

دایمنشن چیست؟

دایمنشن یک اکوسیستم بلاک چین مدولار است که برای ایمن سازی و به هم پیوستن زنجیره های برنامه، به نام رول اپ ها، از طریق پروتکل استاندارد ارتباطات بین بلاک چین (IBC) طراحی شده است.

هدف این توکن افزایش مقیاس‌پذیری و کارایی در سیستم‌های بلاک چین با ارائه یک سیستم بلاک چین لایه یک است که برای محافظت و پیوند دادن مجموعه‌ها مهندسی شده است، بنابراین آن‌ها را مانند ERC استانداردسازی توکن‌ها استاندارد می‌کند.

این رویکرد ایجاد بلاک چین‌های مدولار قابل استقرار و پرسرعت، معروف به RollApps را امکان‌پذیر می‌سازد که برای ارائه سرعت‌های تراکنش سریع و رسیدگی به مسائل مقیاس‌پذیری ذاتی در سیستم‌های بلاک چین سنتی طراحی شده است.

چرا دایمنشن در حال افزایش قیمت است؟

ارتقای چشمگیر DYM در ساعات اولیه پس از راه‌اندازی به چندین عامل قابل بستگی دارد. این پلتفرم به بخش توسعه‌دهندگان ۳۹۰ میلیون دلار ارز DYM را به بیش از ۵۲۸ هزار کیف پول اهدا کرد که قابلیت اعتبارسنجی آن را در میان جامعه توسعه‌دهندگان تقویت کرد.

این توکن مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی به ارزش ۵.۲ میلیارد دلاری رسید، علی‌رغم شروع ناموفق با خطاها و تاخیرهای تراکنش.این ارزیابی نشان دهنده علاقه شدید بازار و خوش بینی نسبت به آینده پروژه است.

این توکن همچنین در صرافی‌های بزرگ، از جمله کوکوین، کراکن، و بایننس، با جفت‌های معاملاتی مانند DYM/USDT در میان سایرین فهرست شده است.این فهرست‌ها به میزان قابل توجهی به دسترسی و حجم معاملات آن، افزایش علاقه و ارزش‌گذاری کمک کرده‌اند.

مهم‌تر از همه، قابلیت پلتفرم برای ایجاد بلاکچین‌های ویژه برنامه یا رول‌اپ‌ها، این ارز را به عنوان یک بازیکن قابل توجه در حل چالش‌های مقیاس‌پذیری و کارایی در فضای بلاکچین قرار می‌دهد.

این عوامل به شدت به محبوبیت ابعاد کمک کرده‌اند و ارزش آن را فراتر از قیمت‌های پیش‌بینی شده قبل از راه‌اندازی افزایش داده‌اند. با این حال، بایننس توکن DYM را با برچسب seed نشان داده است، که به خصوصیت نوآورانه اما ناپایدار آن اشاره دارد.

باید دید آیا DYM می تواند عملکرد قوی خود را در طول هفته حفظ کند یا خیر.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.