ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,190,012,401,659
حجم معاملات 161,564,610,699
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,743.61
ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 6 دقیقه

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال برای سپتامبر ۲۰۲۴

مهمترین اخبار ارزهای دیجیتال برای سپتامبر ۲۰۲۴

ماه آینده برای صنعت ارزهای دیجیتال بسیار مهم خواهد بود. برخی رویدادهای هیجان انگیز در سپتامبر برگزار خواهد شد. هر یک از این رویدادها نقش خاص خود را در آینده بخش کریپتو ایفا خواهند کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

برخی از این رویدادها مانند کنفرانس ها یا نشست ها ساده هستند. با این حال، برخی دیگر به دلیل پرداختن به دادرسی های حقوقی و تصمیمات اقتصادی بسیار پیچیده هستند. بیایید نگاهی به این رویدادها بیندازیم.

رویدادهای مهم سپتامبر که باید در سپتامبر ۲۰۲۴ دنبال کنید

در اینجا لیستی از مهم ترین رویدادهایی که یک علاقه مند به ارزهای دیجیتال نباید در سپتامبر ۲۰۲۴ از دست بدهد، آورده شده است.

ممکن است رویدادهای زیادی وجود داشته باشد که باعث نوسانات بازار در سپتامبر شود، مانند مناظره بین ترامپ و هریس، شروع کاهش نرخ بهره توسط کمیته فدرال بازار آزاد (FOMC)، آزادی چانگ پنگ ژائو از زندان و غیره. علاوه بر این، هفته بلاک چین کره و سنگاپور ۲۰۴۹ نیز برگزار خواهد شد...

— وو بلاکچین (@WuBlockchain) آگوست ۳۱, ۲۰۲۴

هفته بلاک چین کره، سئول

هفته بلاک چین کره، یک جشنواره جهانی بزرگ بلاک چین و وب ۳، قرار است از ۱ سپتامبر ۲۰۲۴ در سئول، کره جنوبی آغاز شود. انتظار می رود رهبران متعددی از کسب و کارهای بلاک چین و وب ۳ در این نشست شرکت کنند که به احتمال زیاد شامل بحث های پیشروانه در مورد آینده این بخش خواهد بود. چنین گردهمایی به طور طبیعی امیدهای جامعه کریپتو را به سطح بالاتری می برد.

داده های اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه آگوست

در زمانی که بازار ایالات متحده در حال بحث در مورد بحران شغلی جاری است، انتشار مجموعه داده هایی مانند اشتغال غیرکشاورزی - که تعداد مشاغل ایجاد شده یا از دست رفته در اقتصاد ایالات متحده به جز بخش کشاورزی را نشان می دهد - بسیار مهم است. انتظار می رود داده های اشتغال غیرکشاورزی آگوست در تاریخ ۶ سپتامبر منتشر شود.

حقوق و دستمزد غیر کشاورزی ایالات متحده آمریکا

تحلیل داده های یک ساله نمودار اشتغال غیرکشاورزی ایالات متحده نشان می دهد که در مارس ۲۰۲۴، بالاترین مقدار ۳۱۰ هزار نفر گزارش شده است. در جولای ۲۰۲۴، این رقم به پایین ترین سطح ۱۱۴ هزار نفر کاهش یافت - که نشان دهنده تغییر ۶۵ هزار نفری نسبت به ژوئن ۲۰۲۴ است، که در آن زمان این رقم ۱۷۹ هزار نفر بود. در ماه مه ۲۰۲۴، این رقم حدود ۲۱۶ هزار نفر بود.

مناظره آتی ریاست جمهوری ایالات متحده بین ترامپ و هریس

کل چشم انداز سیاسی ایالات متحده با اشتیاق منتظر اولین مناظره ریاست جمهوری بین نامزد جمهوری خواه دونالد ترامپ و نامزد دموکرات کامالا هریس است. انتظار می رود این رویداد سیاسی بزرگ که می تواند آینده ایالات متحده را رقم بزند، در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴ برگزار شود. اقتصاد محور اصلی این انتخابات است، بنابراین دلیلی وجود دارد که جامعه ارزهای دیجیتال از هر تحولی در کمپین انتخابات ایالات متحده مطلع باشند. در این اولین مناظره نیز انتظار می رود اقتصاد در مرکز توجه قرار گیرد.

داده های شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده در ماه آگوست

تورم همیشه یک نقطه جالب برای جامعه ارزهای دیجیتال است. درک مشترکی وجود دارد که ارزهای دیجیتال بهترین گزینه های سرمایه گذاری در زمان تورم بالا هستند، زیرا می توانند به عنوان محافظ عمل کنند. در پرتو این موضوع، مجموعه داده هایی مانند CPI ایالات متحده - که تصویری واضح از وضعیت تورم در بازار ایالات متحده ارائه می دهد - بسیار مهم هستند. داده های CPI ماه آگوست ایالات متحده که تغییرات سطح قیمت سبدی از کالاها و خدمات مصرفی در آگوست ۲۰۲۴ را اندازه گیری می کند، قرار است در تاریخ ۱۱ سپتامبر منتشر شود.

همچنین بخوانید: تحلیل؛ شرایط لازم برای شروع صعود بازار ارزهای دیجیتال

شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا CPI

ماه گذشته، ارزش CPI ایالات متحده به حدود ۳۱۴.۵۴ نقطه رسید - بالاترین سطح در حداقل یک سال گذشته. این شاخص در ماه جولای نسبت به ماه ژوئن، زمانی که ارزش CPI ۳۱۴.۱۸ نقطه بود، حداقل ۰.۳۶ نقطه تغییر نشان داد. از ابتدای سال ۲۰۲۴، این مقدار به طور پیوسته افزایش یافته است. در اولین ماه از این سال، تنها ۳۰۸.۴۱۷ نقطه بود.

کنفرانس جهانی توکن ۲۰۴۹

Token2049 کنفرانس مهم دیگری است که برای ۱۸ سپتامبر برنامه ریزی شده است. انتظار می رود این کنفرانس چندین رهبر تجاری، متخصصان و سرمایه گذاران فعال در صنعت کریپتو را گرد هم آورد. صنعت کریپتو می تواند انتظار برخی از اعلامیه های مهم مانند مشارکت ها را در طول این رویداد داشته باشد. هر مشارکت یا اعلامیه مهمی که در طول این رویداد ظاهر شود، می تواند بازار کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد.

حکم نهایی پرونده «جعل اسناد تجاری» ترامپ

اخیراً، هیئت منصفه منهتن در ماه مه در یک دادگاه نیویورک، دونالد ترامپ را به ۳۴ اتهام جعل اسناد تجاری محکوم کرد. صدور حکم در این پرونده برای ۱۸ سپتامبر برنامه ریزی شده است. با توجه به انتخابات مهم ریاست جمهوری ایالات متحده، که دونالد ترامپ نامزد آن است و بالاترین شانس پیروزی را دارد، تنها چند هفته باقی مانده است، هر گونه پیشرفت قانونی علیه نامزد جمهوری خواه ممکن است منجر به عدم قطعیت سیاسی شود. حتی صنعت کریپتو ممکن است تحت تأثیر چنین وضعیت سیاسی غیرمنتظره ای قرار گیرد.

جلسه FOMC فدرال رزرو

اخیراً، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در سخنرانی خود در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول، برخی از نکات را در مورد برنامه بزرگ بانک مرکزی برای کاهش نرخ بهره در ماه سپتامبر ارائه کرد. او همچنین نگرانی خود را در مورد کاهش بازار کار ایالات متحده ابراز کرد. او وضعیت فعلی اقتصاد را به عنوان زمان مناسب برای تغییر پولی توصیف کرد، زیرا نرخ تورم به هدف ۲٪ بانک مرکزی رسید.

با توجه به نکات گفته شده، جلسه آینده FOMC فدرال رزرو، یک جلسه سطح بالا که در آن فدرال رزرو نرخ های بهره را مورد بحث و تغییر قرار می دهد، از اهمیت زیادی برخوردار است. این جلسه قرار است در ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ برگزار شود. معمولاً کاهش نرخ بهره منجر به افزایش سرمایه گذاری در دارایی هایی مانند کریپتو می شود.

آزادی چانگپنگ ژائو، بنیانگذار بایننس از زندان

برای جامعه کریپتو، چانگپنگ ژائو یک شخصیت بسیار مهم است، زیرا بایننس یکی از تأثیرگذارترین صرافی های ارز دیجیتال در این بخش است و بنیانگذار آن به دلیل مشارکت های چشمگیر خود برای رشد بخش ارز دیجیتال شناخته شده است. انتظار می رود بنیانگذار بایننس در ۲۹ سپتامبر آزاد شود. در آن روز، قطعاً احساس مثبت بزرگی در صنعت کریپتو ایجاد خواهد شد. بسیاری در بخش کریپتو معتقدند که بازگشت ژائو مسیر کل بخش را تغییر خواهد داد.

بنابراین، برای یک علاقه مند به کریپتو، سپتامبر ماه بسیار مهمی خواهد بود - ماه چندین رویداد بزرگ. دیدن اینکه بازار چگونه به هر پیشرفتی واکنش نشان می دهد جالب خواهد بود. با توجه به اینکه بسیاری از شاخص ها نشان می دهند که روند صعودی در ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین ممکن است آغاز شود، دلایل زیادی وجود دارد که می توان فرض کرد که ماه سپتامبر ۲۰۲۴ ممکن است دوره طلایی برای بازار ارز دیجیتال باشد.

همچنین بخوانید: اسناد اف بی آی؛ چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد؟

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.