ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,421,356,942,192
حجم معاملات 126,824,397,939
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $63,093.85
تون ارز دیجیتال آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رکوردشکنی TON: تون از کاردانو پیشی گرفت!

رکوردشکنی TON: تون از کاردانو پیشی گرفت!

تون کوین (Toncoin) از نظر ارزش بازار از کاردانو (Cardano) پیشی گرفت و به بالاترین حد تاریخی جدیدی دست یافت.

تون کوین، جایگاه کاردانو را در رتبه نهمین ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار تصاحب کرد و در زمان نگارش این متن، به ارزش بازار ۲۳.۱ میلیارد دلار در برابر ۲۱.۵ میلیارد دلار کاردانو (ADA) رسید. این تغییر در رتبه بندی ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار، به دنبال رشد مداوم تون کوین صورت گرفت که برای دومین بار از ابتدای ماه آوریل، بالاترین رقم تاریخی خود را به روز رسانی کرد.

این ارز دیجیتال در زمان نگارش این متن به بالاترین قیمت ۷.۰۸ دلار رسید و با قیمت ۶.۶۳ دلار معامله می شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۸.۶ درصد افزایش یافته است.

تون کوین در بحبوحه ارتقاءها پیشرفت می کند

قیمت تون کوین در ماه گذشته بیش از ۱۳۵ درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت کاردانو ۱۵ درصد کاهش یافته است. با کاهش بیشتر، قیمت تون کوین از ابتدای سال (YTD) ۱۸۳ درصد افزایش یافته است، در حالی که قیمت کاردانو ۱۳ درصد کاهش یافته است. بروزرسانی تون کوین به بالاترین رقم، پس از یک سری ابتکارات توسط تیم TON انجام شده است. جامعه TON از همکاری با HumanCode، توسعه دهندگان راه حل های هوش مصنوعی، برای معرفی شناسایی بیومتریک در پیام رسان تلگرام خبر داد.

همچنین بخوانید: ادغام تلگرام با کیف پول خودگردان TON

همچنین جامعه TON از راه اندازی یک برنامه تشویقی یک میلیون توکن برای حمایت از اجرای استاندارد جدید تأیید دیجیتال خبر داد. در اواخر مارس، تلگرام اعلام کرد که ادغام پرداخت ها با TON بر نرخ تون کوین تأثیر مثبتی گذاشته است. کاربران می توانند تبلیغات را در پیام رسان با یک توکن اکوسیستم خریداری کنند و نویسندگان محتوا می توانند برای ارسال تبلیغات پاداش دریافت کنند.

منبع: Crypto.news

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.