ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,448.62
تون کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تون کوین با کاهش تراکنش های نهنگ ها روند صعودی به خود می گیرد

تون کوین با کاهش تراکنش های نهنگ ها روند صعودی به خود می گیرد

برای اولین بار پس از سقوط اخیر قیمت در میان کاهش تراکنش های نهنگ ها، شاهد احساسات صعودی برای تون کوین هستیم.

کانال تلگرام مارکت فلو

بر اساس داده های ارائه شده توسط اینتو د بلاک، احساسات صعودی در مورد تون کوین (TON) طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته است.

TON در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۴.۷ درصدی بوده است و در زمان نگارش این متن با قیمت ۵.۶ دلار معامله می شود. ارزش بازار این دارایی از مرز ۱۴ میلیارد دلار عبور کرد و با پشت سر گذاشتن ترون (TRX) به نهمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شد.

نمودار قیمت تون کوین

توکن بومی شبکه باز (The Open Network) شاهد افزایش ۹۹ درصدی حجم معاملات روزانه خود بود و به ۱.۳ میلیارد دلار رسید.

تون کوین در ۲۵ آگوست با دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار و مدیرعامل تلگرام، در فرودگاهی نزدیک پاریس، از ۶.۸ دلار به ۵.۳ دلار کاهش یافت. طبق گزارش crypto.news در تاریخ ۲۸ آگوست، دوروف با شش اتهام از جمله تروریسم و ​​محتوای سوء استفاده از کودکان مواجه است و تحت آزادی تحت نظارت قرار دارد.

همچنین بخوانید: وثیقه و آزادی دوروف؛ تون کوین و نات کوین آماده رالی می شوند؟

داده های ITB نشان می دهد که تعداد تراکنش های نهنگ ها که شامل حداقل ۱۰۰۰۰۰ دلار TON است، در حالی که حرکت نزولی پیرامون این دارایی نشانه هایی از سرد شدن را نشان می داد، از ۲۱۰۰ در ۲۶ آگوست به ۸۶۴ در ۲۸ آگوست کاهش یافته است.

نمودار فعالیت نهنگ های تون کوین

علاوه بر این، تعداد توکن های TON در آدرس های خرده فروشی - که کمتر از ۰.۱ درصد از عرضه این دارایی را در اختیار دارند - از ۴۳۸ میلیون به ۵۹۱ میلیون سکه افزایش یافت که بالاترین رکورد تاریخ را ثبت کرد. در حال حاضر، تمرکز نهنگ ها بر روی تون کوین با کاهش ۳ درصدی به ۸۸ درصد از کل عرضه کاهش یافته است.

در تاریخ ۲۷ آگوست، تعداد آدرس های فعال روزانه TON به بالاترین سطح خود یعنی ۲.۲۳ میلیون کیف پول منحصر به فرد با ۴۳.۸۲ میلیون آدرس غیرصفر رسید.

همچنین بخوانید: جامعه TON خواستار آزادی پاول دوروف بنیانگذار تلگرام است

منبع: کریپتو نیوز زی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.