ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,733,913,251
حجم معاملات 169,705,937,942
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,018.36
نات کوین تون کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 3 دقیقه

وثیقه و آزادی دوروف؛ تون کوین و نات کوین آماده رالی می شوند؟

وثیقه و آزادی دوروف؛ تون کوین و نات کوین آماده رالی می شوند؟

بازار گسترده تر همچنان نوسان دارد، با قیمت بیت کوین زیر علامت ۶۰ هزار دلار. در این میان، نوسان برای تون کوین و نات کوین با پرونده ی پاول دوروف افزایش می یابد. با بیرون آمدن دوروف با پرداخت وثیقه ای به مبلغ ۵.۵۶ میلیون دلار، این آلت کوین ها به طور موقت مثبت می شوند. آیا این بهبود می تواند سطوح از دست رفته ی هفته ی گذشته را بازپس بگیرد؟

کانال تلگرام مارکت فلو

آیا قیمت TON سطح ۵ را حفظ خواهد کرد؟

پس از سقوط شدید در طول آخر هفته، قیمت تون کوین (TON) نشان دهنده ی یک حمایت گاو نری در سطح ۵ دلار است. با این حال، تسلط گاو نری در میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه به خطر افتاده است که منجر به کاهش در میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه شده است.

نمودار تحلیل تکنیکال تون کوین

با افزایش احتمال یک مرگ متقاطع، میانگین های متحرک یک سیگنال فروش برای تون کوین می دهند. علاوه بر این، با احیای گاو نری با خستگی نزولی و وثیقه گذاری دوروف، قیمت TON در دو روز گذشته ۷.۸۰ درصد افزایش یافته است.

قیمت TON در حال معامله در سطح ۵.۵۳ دلار با یک شمع دوجی درون روز، علی رغم افزایش ۹۸ درصدی حجم معاملات، است. یک روند گاو نری پیش رو می تواند منجر به افزایش قیمت به علامت ۶.۱۱ دلار شود اگر در کوتاه مدت میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه را فراتر برود.

چرخه ی گاو نری قیمت NOT در میان بازار نوسانی

با گسترش روند نزولی، قیمت نات کوین (NOT) یک گوه ی نزولی را در نمودار روزانه نشان می دهد. اصلاح آخر هفته برای نات کوین با چرخه ی منفی درون الگو هماهنگ است و خط روند حمایت پایینی را آزمایش می کند.

همچنین بخوانید: نات کوین در مسیر صعودی؛ آیا به روند رشد خود ادامه خواهد داد؟

نمودار تحلیل تکنیکال نات کوین

علاوه بر این، شاخص مکدی (MACD) یک روند شدید نزولی را نشان می دهد در حالی که شانس تقاطع مثبت در حال بهبود است. این آلت کوین در دو روز گذشته ۷.۱۰ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در سطح ۰.۰۰۹۰ دلار معامله می شود. با یک چرخه ی گاو نری بالقوه پیش رو، قیمت NOT به خط روند بالایی و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه چشم دوخته است. علاوه بر این، با نزدیک شدن به قسمت تنگنا ی الگو، قیمت TON آماده ی یک حرکت قاطع و شکستن الگو است.

در سمت بالا، آلت کوین می تواند مقاومت را در سطح ۰.۰۱۱۶ دلار قبل از شکست و در ۰.۰۱۷۵۰ دلار پس از شکست پیدا کند. در سمت پایین، سطوح حمایت به دلیل عدم حرکت قابل توجه قیمت در سطوح پایین دشوار است. با این حال، یک بالشتک می تواند در ۰.۰۰۷۵ و ۰.۰۰۴۵ دلار مشاهده شود.

همچنین بخوانید: رشد چشمگیر نات کوین در موج صعودی بازار ارزهای دیجیتال

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.