ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,934,771,445,012
حجم معاملات 84,142,759,324
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,033.54
نات کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 121 زمان مطالعه: 4 دقیقه

نات کوین در مسیر صعودی؛ آیا به روند رشد خود ادامه خواهد داد؟

نات کوین در مسیر صعودی؛ آیا به روند رشد خود ادامه خواهد داد؟

با افزایش فعالیت معاملات و نشانه هایی از روند صعودی احتمالی در بحبوحه بهبود بازار، NOT با حرکت قابل توجهی در ارزش بازار مواجه است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • ارزش نات کوین علیرغم کاهش قابل توجه حجم معاملات، به طور پیوسته در حال افزایش است.
  • شاخص های تکنیکال نشان دهنده حرکت ترکیبی با پتانسیل افزایش بیشتر است.
  • فعالیت های اخیر بازار نشان می دهد که نات کوین در حال عبور از مقاومت نزدیک سطح ۰.۰۱۷ دلار است.

پیش بینی قیمت نات کوین: NOT، توکن بازی ویروسی تلگرام، پس از بهبود جزئی بازار در ۲۴ ساعت گذشته، فعالیت معاملاتی قابل توجهی را تجربه کرده است. این توکن در حال حاضر بالای ۰.۰۱۶ دلار قرار دارد که نشان دهنده روند صعودی در ارزش بازار آن است. از زمان گزارش، قیمت نات کوین در طول جلسه اروپا با قیمت ۰.۰۱۶۱۴ دلار معامله می شود که افزایش تقریباً ۲.۳۸ درصدی را نشان می دهد.

طبق داده های کوین مارکت کپ، ارزش بازار فعلی ۱.۶ میلیارد دلار است. قابل توجه است که حجم معاملات با کاهش شدید ۴۴ درصدی به ۵۰۲ میلیون دلار در همین دوره کاهش یافته است.

پیش بینی قیمت نات کوین: آیا روند صعودی در افق است؟

نات کوین هفته را با روندی مثبت آغاز کرد و روند صعودی از خود نشان داد. در آخر هفته، این ارز دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه کرد. از جمعه تا یکشنبه، ارزش نات کوین ۱۵ درصد افزایش یافت. قیمت آن از قیمت اولیه ۰.۰۰۹۱۲ دلار به بالاترین قیمت امروز ۰.۰۱۷۱۲ دلار رسید. با این حال، در این سطح، توکن با یک مانع قیمتی مواجه شد. 

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت نات کوین

پس از بالاترین قیمت تاریخی ۰.۰۲۸۹۶ دلار در دوم ژوئن، نات کوین طی ماه گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است. این کاهش نشان دهنده رکود گسترده تر در بازار ارزهای دیجیتال است که با نوسانات قابل توجهی بر روی توکن های مختلف تأثیر می گذارد.

فشار فروش به طور قابل توجهی افزایش یافته است که بر عملکرد بازار نات کوین تأثیر می گذارد. علیرغم این کاهش ماهانه، ارزش نات کوین تنها در یک هفته گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است. قیمت معاملات آن در این دوره بین ۰.۰۰۹ تا ۰.۰۱۷ دلار در نوسان بوده است. این افزایش اخیر نشان دهنده بازیابی محتاطانه در بحبوحه چالش های مداوم بازار است.

آیا نات کوین می تواند تا پایان جولای به ۰.۰۵ دلار برسد؟

به نظر می رسد نات کوین در حال تثبیت است و به دوره صعودی آینده اشاره می کند. اگر این روند مثبت به کسب تکانه ادامه دهد، نات کوین می تواند از سد ۰.۰۱۷ دلاری عبور کند. چنین پیشرفتی ممکن است قیمت آن را به سمت ۰.۰۳۵ دلار سوق دهد و به زودی به ۰.۰۵۰ دلار نیز افزایش یابد.

همچنین بخوانید: رشد چشمگیر نات کوین در موج صعودی بازار ارزهای دیجیتال

برعکس، اگر جو بازار دوباره خراب شود، نات کوین احتمالا در سطح ۰.۰۱۶ دلار تثبیت خواهد شد. رکود عمیق تر می تواند ارزش آن را به حدود ۰.۰۱۲ دلار کاهش دهد، که عدم قطعیت ذاتی بخش ارزهای دیجیتال را برجسته می کند. در سناریویی که فشار نزولی تشدید شود، قیمت نات کوین حتی ممکن است به ۰.۰۱ دلار کاهش یابد.

شاخص های تکنیکال ۴ ساعته برای نات کوین در جلسات معاملاتی اخیر سیگنال های ترکیبی را نشان می دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) ۵۹ است که نشان دهنده حرکت صعودی کمی است زیرا همچنان زیر سطح اشباع خرید ۷۰ باقی می ماند.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت نات کوین

واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان دهنده کندی احتمالی در فعالیت خرید است، همانطور که با همگرایی خط MACD به سمت خط سیگنال و هیستوگرام نشان دهنده کاهش میله های مثبت به سمت خط پایه مشهود است.

اسیلاتور عالی (AO) در اواخر ژوئن از منفی به مثبت تغییر یافت که نشان دهنده افزایش فشار خرید است. با این حال، این شاخص اخیراً با قرمز شدن میله ها و کاهش ارتفاع، از دست دادن حرکت رنج برده است. شاخص جهت گیری متوسط (ADX) روی ۵۲ قرار دارد که نشان از بازگشت بازار دارد.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت نات کوین؛ نوسان در محدوده ۰.۰۱۵ دلار

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.