ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,100.22
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 11 زمان مطالعه: 3 دقیقه

معامله‌گران آپشن: بیت‌کوین آماده فتح قله جدید ۷۴ هزار دلاری!

معامله‌گران آپشن: بیت‌کوین آماده فتح قله جدید ۷۴ هزار دلاری!

یک تحلیلگر بازار اشاره کرد که «خریدهای کال بسیار متمرکزی» در حال انجام است که به دنبال کسب سود از افزایش قیمت به محدوده ۷۴,۰۰۰ تا ۸۰,۰۰۰ دلار تا پایان ماه جاری هستند.

کانال تلگرام مارکت فلو

معامله‌گران معاملات بیت کوین (BTC) طبق داده های بازار، به طور فزاینده ای در حال موقعیت گیری برای رسیدن این دارایی به قیمت های رکوردشکنی جدید در این ماه هستند.

صندوق پوشش ریسک دارایی دیجیتال QCP در به‌روزرسانی بازار روز چهارشنبه گفت: «ما شاهد پیگیری صعودی قوی با خرید قابل توجه تماس برای سررسیدهای ماه ژوئن بودیم که نشان دهنده موقعیت گیری در بازار اختیار معامله برای شکستن قاطعانه بالاتر از بالاترین رکورد قبلی یعنی ۷۴ هزار دلار در این ماه است.»

اختیار معامله، قراردادهای مشتقه ای هستند که به خریداران حق خرید یا فروش یک دارایی را با قیمت معین قبل از تاریخ انقضای قرارداد یا در آن تاریخ می دهند. اگر دارایی پایه به قیمت اعمال (خارج از پول) نرسد، اختیار معامله بی ارزش منقضی می شود. خرید تماس نشان دهنده چشم انداز صعودی برای قیمت دارایی است، در حالی که خریداران اختیار فروش، نزولی هستند.

شبکه معاملات مشتقه نهادی رمزنگاری پارادایم در پیام تلگرامی خود گفت: «جریان اختیار معامله امروز به طور واضح صعودی بود با حجم زیادی روی اسپرد تماس بلندمدت BTC خارج از پول در اواخر ژوئن و تا حدودی کمتر در اواخر جولای.»

جاشوا لیم، یکی از بنیانگذاران شرکت معاملات اصلی مشتقه رمزنگاری Arbelos Markets، روز سه‌شنبه با خرید حدود ۱۱۰۰ قرارداد از اسپرد تماس سررسید ۲۸ ژوئن با قیمت اعمال ۷۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلار، «خرید تماس بسیار متمرکز» را نشان داد که نشان دهنده تقاضای اسمی حدود ۸۰ میلیون دلار است.

اسپرد تماس یک استراتژی معاملاتی اختیار معامله است که در آن خرید اختیار خرید با قیمت اعمال پایین‌تر و فروش همان مقدار تماس با قیمت اعمال بالاتر با سررسید یکسان انجام می‌شود، با هدف کسب سود از افزایش قیمت محدود.

همچنین بخوانید: رشد انفجاری بیت کوین! صعود به بالای ۷۱ هزار دلار

بیت کوین از اواسط مارس که به بالاترین رکورد خود کمی پایین‌تر از ۷۴۰۰۰ دلار رسید، تقریباً سه ماه را در حال تثبیت سپری کرده است. این ارز دیجیتال پس از سقوط مختصری به زیر ۵۷۰۰۰ دلار در اوایل ماه مه، بهبودی مداوم را تجربه کرد و اکنون با قیمتی حدود ۷۱۰۰۰ دلار معامله می شود که تنها چند درصد با قیمت های رکوردشکنی جدید فاصله دارد.

شرکت خدمات سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال ماتریکس پورت در یک پست مشترک روز چهارشنبه گفت که به نظر می رسد بیت کوین «آماده است تا بالاتر رود»، که توسط ورود قابل توجه وجوه به صندوق های قابل معامله در صرافی های اسپات بیت کوین ایالات متحده و افزایش نرخ بهره باز در بازار آتی پشتیبانی می شود.

ماتریکس پورت خاطرنشان کرد که جهشی بالاتر از سطح ۷۲۰۰۰ دلاری می تواند باعث فشار کوتاه شود، زیرا حدود ۱.۵ میلیارد دلار قرارداد آتی اهرمی وجود دارد که روی قیمت های پایین تر در آن محدوده شرط بندی می کنند و می توانند نقد شوند و حرکت به سمت بالا را تشدید کنند.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: تایید ETF بیت کوین این بار در تایلند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.