ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,340,238,123,514
حجم معاملات 94,544,564,559
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $65,932.80
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتقال ۱۶ میلیون دلار بیت کوین از کیف پول های دوران ساتوشی

انتقال ۱۶ میلیون دلار بیت کوین از کیف پول های دوران ساتوشی

در یک رویداد کم نظیر، حدود ۲۵۰ بیت کوین که از زمان های اولیه پیدایش بیت کوین در حالت غیرفعال بودند، پس از ۱۵ سال منتقل شدند.

کانال تلگرام مارکت فلو

این انتقال، که ارزش آن حدود ۱۶ میلیون دلار تخمین زده می شود، نمادی از پاداش های هنگفت ماینرهای ابتدایی و باور محکم هولدرهای اولیه بیت کوین است.

روز جمعه، این بیت کوین ها در پنج تراکنش جداگانه، هر کدام شامل ۵۰ بیت کوین، به کیف پول های جدیدی منتقل شدند. این کوین ها در ژانویه ۲۰۰۹، تنها چند ماه پس از آغاز فعالیت بیت کوین استخراج شده بودند و از آن زمان تاکنون دست نخورده باقی مانده بودند. تحلیل های بلاکچین آرکام نشان می دهد که این کیف پول ها با ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس بیت کوین، ارتباطی ندارند.

آدرس های کیف پول های اصلی که این انتقال را انجام دادند عبارتند از:

1CGT3Ywaa2upJfWtUtbXonDPNTfZPWqzmA،
1MBBJBFEaYKHFZAeV7hQ7DWdu3aZktjzFH،
13J8FkimCLQ2EnP1xRm7yHhpaZQa9H4p8E،
18E5d2wQdAfutcXgziHZR71izLRyjSzGSX،
1C4rE41Kox3jZbdJT9yatyh4H2fMxP8qmD.

همچنین بخوانید: بیت کوین بدون توجه به انتخابات آمریکا به مسیر یک میلیونی خود ادامه می دهد

این انتقال ها احتمالاً متعلق به یکی از ماینرهای اولیه بیت کوین است که این کوین ها را زمانی به دست آورد که ارزش بیت کوین بسیار ناچیز بود. پس از نگهداری این کوین ها برای بیش از ۱۵ سال، اکنون ارزش آنها به ۱۶ میلیون دلار رسیده است.

این رویداد به نوعی نشان دهنده باور افرادی است که از همان ابتدا به پتانسیل بیت کوین ایمان داشتند، زمانی که بیت کوین تنها یک پروژه آزمایشی کوچک محسوب می شد. مالک این کوین ها، که هویتش همچنان ناشناس است، احتمالاً یکی از افرادی است که ارزش این دارایی دیجیتال را بسیار پیش از شناخته شدن جهانی آن تشخیص داده بود.

با این حال، هنوز هیچ نشانه ای از ارسال این بیت کوین ها به صرافی های ارز دیجیتال دیده نشده است که احتمال ادامه هولد آنها توسط مالک را قوت می بخشد. این انتقال ها یکی از بزرگ ترین انتقال های بیت کوین های دوران ساتوشی تا به امروز محسوب می شود.

همچنین بخوانید: پیش بینی کارشناسان؛ نقش نهنگ ها در روند صعودی آینده بیت کوین

منبع: بیت کوین مگزین
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.