ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,216,019,675,694
حجم معاملات 155,488,100,616
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,971.07
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بیت کوین بدون توجه به انتخابات آمریکا به مسیر یک میلیونی خود ادامه می دهد

بیت کوین بدون توجه به انتخابات آمریکا به مسیر یک میلیونی خود ادامه می دهد

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، یک کارشناس بازار رمزارزها به بحث های داغ پیرامون این موضوع پرداخت که آیا این رویداد می تواند تأثیر منفی بر پتانسیل بلندمدت بیت کوین بگذارد یا خیر.

کانال تلگرام مارکت فلو

انتخابات آمریکا تأثیری بر آینده بیت کوین ندارد

راجت سونی، کارشناس مالی و علاقه مند به بیت کوین، اظهار داشت که پتانسیل بلندمدت بیت کوین (BTC) علیرغم نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان قوی باقی می ماند و پیش بینی کرد که این رمزارز در مسیر رسیدن به ارزش ۱ میلیون دلار قرار دارد.

این کارشناس تأکید کرد که علی رغم نوسانات سیاسی، اصول بنیادی بیت کوین همچنان پایدار است و شرایط برای رشد انفجاری آن مهیاست. سونی بر این باور است که این دارایی دیجیتال در سال های آینده به مرز ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

سونی همچنین خاطرنشان کرد که برخی از فعالان صنعت ارز دیجیتال معتقدند اگر کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، در انتخابات ماه نوامبر به پیروزی برسد، قیمت بیت کوین ممکن است کاهش یابد. اما او معتقد است که در صورت پیروزی هریس، افراد ثروتمند برای خرید بیت کوین انگیزه بیشتری خواهند داشت. وی افزود: «برای مثال، هریس قصد دارد به اولین خریداران خانه ۲۵۰۰۰ دلار کمک مالی کند و با تزریق پول بیشتر به اقتصاد، انگیزه خرید بیت کوین افزایش می یابد.»

از سوی دیگر، برخی معتقدند اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق که مواضع مثبتی نسبت به رمزارزها اتخاذ کرده، در انتخابات پیروز شود، شاهد یک رالی بزرگ در بازار بیت کوین خواهیم بود. با این حال، سونی این ادعاها را رد کرده و تأکید کرده است که بیت کوین برای رشد نیاز به حمایت هیچ رئیس جمهوری ندارد و حتی در صورت پیروزی هریس نیز عملکرد ضعیفی نخواهد داشت.

به گفته سونی، بیت کوین در بلندمدت همچنان پتانسیل قوی برای رشد دارد و در نهایت به ارزش ۱ میلیون دلار خواهد رسید.

همچنین بخوانید: پیش بینی کارشناسان؛ نقش نهنگ ها در روند صعودی آینده بیت کوین

بیت کوین و فروپاشی احتمالی بازار املاک

خوش بینی سونی نسبت به بیت کوین ناشی از این باور است که این دارایی دیجیتال توانایی دارد بخش های مختلف اقتصادی آمریکا، از جمله بازار املاک، را پشت سر بگذارد. وی در پستی در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) پیش بینی کرد که بازار املاک در آمریکا سقوط خواهد کرد و بیت کوین عامل اصلی این فروپاشی خواهد بود.

سونی معتقد است که امروزه خانه ها به عنوان «ذخیره ارزش» مورد استفاده قرار می گیرند و مردم بیش از نیاز خود خانه می خرند زیرا نمی توانند به راحتی با دلار آمریکا پس انداز کنند. اما به باور او، بیت کوین به دلیل پتانسیل بلندمدتش، گزینه بهتری برای سرمایه گذاری و ذخیره ارزش خواهد بود.

وی همچنین به مزایایی اشاره کرد که بیت کوین را به یک ذخیره ارزش بهتر تبدیل می کند؛ از جمله عدم نیاز به تعمیر و نگهداری، خودمختاری، عدم وجود مالیات بر املاک، نبود نیاز به مشاوران املاک و وکلا، و همچنین عدم نیاز به استفاده از اهرم های مالی.

همچنین بخوانید: بیت کوین در آستانه نوسان پیش از تصمیم نرخ بهره ایالات متحده

منبع: بیت کوینیست
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.