ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,160,800,965,633
حجم معاملات 138,335,607,162
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,971.74
بیت کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 4 دقیقه

جهش بی سابقه ی بیت کوین و آلت کوین ها پس از کاهش نرخ بهره فدرال

جهش بی سابقه ی بیت کوین و آلت کوین ها پس از کاهش نرخ بهره فدرال

بازار ارزهای دیجیتال پس از اشاره رئیس فدرال رزرو به کاهش نرخ بهره، شاهد جهش گسترده ای بود. آلت کوین ها خود را برای یک رالی بزرگ آماده می کنند.

کانال تلگرام مارکت فلو

با توجه به رالی اخیر، به نظر می رسد آلت کوین ها بیشترین بهره را از کاهش نرخ بهره فدرال در سپتامبر ببرند، که نشان دهنده فصل آلت کوین های آینده است. ورودی های صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در روز جمعه به ۲۵۰ میلیون دلار رسید و حجم معاملات آن از ۳ میلیارد دلار فراتر رفت.

سخنان جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در مورد کاهش نرخ بهره، بازارهای ریسک پذیر را به وجد آورد.

بازار ارزهای دیجیتال پس از سخنرانی جروم پاول در جکسون هول در روز جمعه، به سرعت به بازار سهام که در روز جمعه با نشاط بود، پیوست. رئیس فدرال رزرو در این سخنرانی، نشانه های روشنی از تغییر رویکرد و کاهش نرخ بهره در ماه آینده ارائه کرد. بیت کوین و آلت کوین ها با هم یک رالی گسترده در بازار ارزهای دیجیتال را رقم زدند و بیش از ۱۱۰ میلیارد دلار به ارزش کل بازار کریپتو اضافه کردند. قیمت بیت کوین اکنون در آخر هفته به دنبال صعود به سمت ۷۰ هزار دلار است.

جهش قیمت بیت کوین، رهبر بازار ارزهای دیجیتال

بزرگترین کلاس دارایی ارز دیجیتال جهان، بیت کوین، به طور واضح رهبری این رالی را بر عهصه دارد. قیمت بیت کوین با افزایش ۵.۵ درصدی به سطح ۶۵ هزار دلار رسید و حجم معاملات روزانه آن با افزایش عظیم ۶۶ درصد به رقم خیره کننده ۴۳.۱ میلیارد دلار رسید. داده های کوین گلس نشان می دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۸۰ میلیون دلار در سراسر بازار ارزهای دیجیتال لیکویید (مصفى) شده است که بیش از ۱۴۰ میلیون دلار آن مربوط به لیکویید شدن موقعیت های فروش است. بنابراین، به نظر می رسد همه چیز برای صعود قیمت بیت کوین به ۷۰ هزار دلار در آخر هفته مهیا باشد.

علاقه نهادی به صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) پس از سخنرانی جروم پاول در جکسون هول در روز جمعه افزایش یافت. ورودی خالص صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در روز جمعه به رقم خیره کننده ۲۵۱ میلیون دلار رسید و در مجموع ۳۹۴۳ بیت کوین از بازار آزاد خریداری کرد.  صندوق های IBIT متعلق به بلک راک، FBTC متعلق به فیدلیتی و GBTC متعلق به گری اسکیل، همگی در یک روز معاملاتی بیش از ۵۰ میلیون دلار ورودی داشتند.

همچنین بخوانید: نام گذاری غیرمتمرکز؛ کلید جذب یک میلیارد کاربر جدید به بیت کوین

حجم معاملات روزانه در صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در روز جمعه نیز بیش از ۳ میلیارد دلار بود. علاوه بر این، شاخص ترس و طمع بیت کوین نیز از منطقه ترس به منطقه خنثی ۵۶/۱۰۰ افزایش یافت.

آلت کوین ها از سخنرانی پاول در جکسون هول استقبال می کنند

با اشاره جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، به حرکت به سمت تسهیلات پولی، به نظر می رسد بازار آلت کوین ها بیشترین بهره را از افزایش عرضه پول در بازار ببرند. جالب خواهد بود که ببینیم فدرال رزرو ماه آینده کاهش نرخ بهره ۲۵ واحدی یا ۵۰ واحدی را انتخاب می کند.

در این رالی بازار ارزهای دیجیتال، قیمت اتریوم نیز بیش از ۴.۵ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با ارزش بازار ۳۳۰ میلیارد دلار در حدود ۲۷۵۰ دلار معامله می شود. همچنین، حجم معاملات روزانه اتریوم با افزایش ۶۱ درصد به ۱۶.۸ میلیارد دلار رسیده است. در نتیجه، گاوهای اتریوم به زودی به دنبال حرکت به سمت ۳۰۰۰ دلار خواهند بود. اوایل این هفته، تحلیلگر محبوب بازار، اینکام شارکز (IncomeSharks)، گفت که یک حرکت ۵ تا ۱۰ درصدی در اتریوم می تواند باعث یک رالی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی در برخی از آلت کوین های کمتر شناخته شده شود.

سایر آلت کوین ها مانند سولانا (SOL)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) نیز با افزایش ۶ درصدی هر کدام، به رالی بازار کریپتو پیوسته اند، در حالی که قیمت کاردانو (ADA) و ترون (TRX) هر کدام ۵ درصد افزایش یافته است. این ممکن است در نهایت آغاز فصل آلت کوین ها با سرمایه گذاران بسته بندی کیف پول آلت خود باشد.

همچنین بخوانید: تحلیل قیمت بیت کوین؛ بیت کوین در آینده چه خواهد شد؟

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.