ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,739.38
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیل قیمت بیت کوین؛ بیت کوین در آینده چه خواهد شد؟

تحلیل قیمت بیت کوین؛ بیت کوین در آینده چه خواهد شد؟

بیت کوین (BTC) در ماه آگوست با بدترین افت خود روبرو شد. پس از اینکه بانک ژاپن نرخ بهره را از ۰ درصد به ۰.۲۵ درصد افزایش داد، قیمت آن به زیر ۵۰ هزار دلار سقوط کرد و بر بازار سهام ایالات متحده تأثیر گذاشت. معامله گران برای خرید دارایی های آمریکایی، ین ژاپن را با نرخ بهره پایین قرض می کردند که منجر به اصلاحات بیشتر در قیمت بیت کوین شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

در حال حاضر، بیت کوین در صرافی بایننس با قیمت حدود ۶۰,۷۷۴ دلار معامله می شود. با وجود افت شدید به ۴۹,۰۰۰ دلار در ۵ آگوست در جریان رکود بازار جهانی، بیت کوین به سرعت بهبود یافت. این مقاومت نشان دهنده سطح حمایتی قوی است، اگرچه عدم توانایی معامله گران برای استفاده کامل از بهبود، نگرانی هایی را ایجاد می کند. با این حال، تحلیلگران این دوره را فرصتی طلایی برای ورود به بازار با قیمت پایین می دانند، زیرا این آخرین شانس برای ورود به بازار قبل از افزایش قیمت است.

اما کارشناسان در این مورد چه می گویند؟

آیا بیت کوین به زیر ۳۸۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد؟

اگر علاقه مندان و سرمایه گذاران بیت کوین خرید زیر ۳۸۰۰۰ دلار را در نظر بگیرند، ممکن است با یک فرصت طلایی روبرو شوند.  طبق گفته آدام بک، مدیرعامل بلاک استریم (Blockstream)، میانگین متحرک ۲۰۰ هفته ای (۲۰۰MA) بیت کوین اخیراً از این سطح فراتر رفته است که نشان دهنده یک کف قیمت بالقوه است.  به طور تاریخی، بیت کوین هرگز زیر ۲۰۰MA خود سقوط نکرده است که آن را به یک معیار اساسی برای ثبات قیمت آن تبدیل می کند.

بیت کوین 200wma بالای ۳۸ هزار دلار 

— آدام بک (@adam3us) ۲۱ اوت ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: تحلیل فنی؛ بیت کوین در مسیر تکرار الگوی قیمتی طلا در سال ۲۰۰۸

تحلیلگر به این موضوع اشاره می کند

مارک داؤ، معامله گر برجسته، اشاره می کند که اوج اخیر بیت کوین در ماه مارس، به دنبال راه اندازی های موفق صندوق های قابل معامله در بورس (ETF)، با ۱۷.۵ درصد کاهش مواجه شده است. این اصلاح نشان دهنده برخی فشارهای نزولی در حال انجام است. علاوه بر این، بازار با فشار فروش احتمالی از بازپرداخت های Mt. Gox مواجه است زیرا صرافی منحل شده مقادیر قابل توجهی را به بیت استمپ منتقل می کند.

علاوه بر این، جی پی مورگان (JPMorgan) اخیراً هشدار داده است که هیچ کاتالیزور صعودی فوری برای بیت کوین وجود ندارد و به سرمایه گذاران توصیه می کند که نسبت به بهبود اخیر آن محتاط باشند.

در حال حاضر، ترکیب رفتار تاریخی قیمت بیت کوین نسبت به 200MA آن و پویایی فعلی بازار نشان می دهد که کاهش زیر ۳۸۰۰۰ دلار بعید است و این امر را به دوره ای حساس برای خریداران بالقوه تبدیل می کند. با یک روند صعودی برای بیشتر سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۴، خریداران با اطمینان موقعیت های صعودی در بیت کوین می گیرند. روند صعودی می تواند با رسیدن به اوج ۷۲۰۰۰ دلار و حفظ سلطه بالای ۵۸۰۰۰ دلار، شتاب بگیرد.

افزایش امیدها برای کاهش نرخ بهره در بازار ایالات متحده، روند صعودی قیمت بیت کوین را تقویت خواهد کرد. بنابراین، سال ۲۰۲۴ به شدت  به عنوان یک سال صعودی برای بیت کوین با پتانسیل سقف قیمتی حدود ۱۲۰۰۰۰ دلار و کف قیمتی حدود ۳۵۰۰۰ دلار مورد انتظار است.

همچنین بخوانید: بیت کوین با تحقق این شرط مهم به ۲۰۰ درصد رشد خواهد رسید

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.