ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,160,800,965,633
حجم معاملات 138,335,607,162
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,844.87
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 4 دقیقه

بیت کوین با تحقق این شرط مهم به ۲۰۰ درصد رشد خواهد رسید

بیت کوین با تحقق این شرط مهم به ۲۰۰ درصد رشد خواهد رسید

یک تحلیلگر رمز ارز پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، می تواند تا ۱۰۰ هزار دلار افزایش یابد که نشان دهنده افزایش ۲۰۰ درصدی نسبت به ارزش فعلی آن است. با این حال، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که این پیش بینی صعودی تنها در صورتی محقق می شود که شرایط خاصی برآورده شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین می تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد

جیمی کوتس، تحلیلگر ارشد رمز ارز در ریل ویژن، در ۱۵ آگوست در پستی در ایکس (توییتر سابق) انتظارات صعودی خود را برای بیت کوین در سال ۲۰۲۴ به اشتراک گذاشت. این تحلیلگر پیش بینی می کند که بیت کوین ممکن است تا پایان سال با افزایش ۲۰۰ درصدی به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

کوتس استدلال می کند که بیت کوین می تواند بر اساس شرایط مالی جهانی، به ویژه اقدامات بانک های مرکزی، در آینده نزدیک شاهد افزایش قابل توجهی باشد. این تحلیلگر رمز ارز خاطرنشان کرد که بانک های مرکزی در حال «تسلیم شدن» هستند و «شیرهای نقدینگی در حال باز شدن هستند»، که نشان می دهد قیمت بیت کوین در آستانه افزایش بسیار بیشتر است.

تسلیم شدن در اینجا به معنای این است که بانک های مرکزی سیاست های پولی را تسهیل می کنند، که احتمالاً به دلیل فشارهای اقتصادی است. علاوه بر این، باز کردن شیرهای نقدینگی نشان می دهد که بانک های مرکزی از طریق اقدامات مختلف، عرضه پول را افزایش می دهند.

کوتس در پست خود فاش کرد که مدل تکانه نقدینگی جهانی (MSI) برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۳ سیگنال رژیم صعودی را ارائه کرده است. او یادآوری کرد که پس از مشاهده این سیگنال در سال ۲۰۲۳، بیت کوین از نوامبر ۲۰۲۳ تا آوریل ۲۰۲۴ به میزان ۷۵ درصد افزایش یافت، قبل از اینکه رژیم به نزولی تغییر کند.

روند بیت کوین و رژیم نقدینگی جهانی

این تحلیلگر همچنین فاش کرد که طی ماه گذشته، بانک ژاپن (BoJ) و بانک خلق چین (PBoC) به ترتیب ۴۰۰ میلیارد دلار و ۹۷ میلیارد دلار سرمایه قابل توجهی را به سیستم تزریق کرده اند. در سطح جهانی، پایه پولی (اعتبار) نیز با تسهیل دلار آمریکا (USD) ضعیف تر، ۱.۲ تریلیون دلار افزایش یافته است. این کاهش همچنین نشان دهنده هماهنگی احتمالی با فدرال رزرو ایالات متحده (FED) است.

کوتس با مقایسه چرخه های قبلی که بیت کوین در سال ۲۰۱۷ ۱۹ برابر و در سال ۲۰۲۴ ۶ برابر افزایش یافت، پیش بینی می کند که بیت کوین در سال ۲۰۲۴ می تواند شاهد افزایش ۲ تا ۳ برابری باشد اگر شاخص دلار آمریکا (DXY) زیر ۱۰۱ کاهش یابد. طبق تریدینگ ویو، شاخص دلار آمریکا در حال حاضر ۱۰۲.۱٧۵ است. کاهش زیر ۱۰۱ احتمالاً نتیجه تزریق های مداوم بانک مرکزی خواهد بود که می تواند منجر به افزایش عرضه پول جهانی (M2) به بالای ۱۲۰ تریلیون دلار در این چرخه شود.

همچنین بخوانید: کاهش فروش بیت کوین توسط ماینرهای بورسی

کوتس پیش بینی صعودی بیت کوین خود را با این نکته به پایان رساند که در یک سیستم بانکی ذخیره کسری مبتنی بر اعتبار، عرضه پول باید به طور مداوم جریان یابد و برای حمایت از بدهی های برجسته گسترش یابد. اگر این اتفاق نیفتد، کل سیستم مالی ممکن است سقوط کند.

افزایش عظیم قیمت بیت کوین در راه است

یک تحلیلگر رمز ارز به نام میلکیبول کریپتو (Milkybull Crypto)، در یک پست ایکس اخیر، پیش بینی های بسیار خوش بینانه خود را برای بیت کوین به اشتراک گذاشت. این تحلیلگر با به اشتراک گذاری یک نمودار قیمت که حرکت بیت کوین را از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۵ نشان می دهد، پیش بینی کرد که بیت کوین برای یک «پارابولیک ذوب کننده صورت» آماده می شود که ممکن است قیمت آن تا ۱۹۰ هزار دلار افزایش یابد.

این تحلیلگر پیش بینی می کند که این افزایش عظیم ممکن است در سه ماهه چهارم (Q4) سال ۲۰۲۴ رخ دهد. او پیشنهاد می کند که این افزایش بالقوه با الگوهای تاریخی بازار سازگار است و تاکید می کند که «تاریخ واقعاً غالب بوده است».

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین طبق کوین مارکت کپ، با کاهش ۱.۷۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در ۵۸۵۴۸ دلار معامله می شود.

نمودار قمیت بیت کوین

همچنین بخوانید: بیت کوین، اتریوم و ریپل؛ تحلیل فنی و پیش بینی قیمت پس از کاهش نرخ بهره

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.