ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,885.57
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاهش فروش بیت کوین توسط ماینرهای بورسی

کاهش فروش بیت کوین توسط ماینرهای بورسی

داده های NYDIG نشان می دهد که فروش بیت کوین توسط ماینرهای عمومی طی دو سال گذشته کاهش یافته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

در تحلیل اخیر که توسط کلی گریر، تحلیلگر گالکسی، منتشر شده است، داده های NYDIG نشان دهنده تغییر قابل توجهی در رفتار ماینرهای بورسی بیت کوین در دو سال گذشته است. نمودار کاهش قابل توجهی در میزان بیت کوین فروخته شده توسط این ماینرها را نشان می دهد که نشان دهنده گذار از فروشنده خالص به خریدار خالص است. به گفته گریر:

«ماینرهای عمومی بیت کوین در ماه جولای از فروشنده خالص به خریدار خالص تبدیل شدند» که نشان دهنده یک روند حیاتی در صنعت است.

شرکت هایی مانند Marathon Digital Holdings (MARA) به طور قابل توجهی دارایی های بیت کوین خود را افزایش داده اند و طبق گزارش ماینرمگ، از ۲۰ هزار بیت کوین فراتر رفته اند.

نمودار فروش بیت کوین توسط ماینرها

همچنین بخوانید: بیت کوین، اتریوم و ریپل؛ تحلیل فنی و پیش بینی قیمت پس از کاهش نرخ بهره

اگرچه ممکن است ماینرهای عمومی به عنوان یک گروه هنوز خریداران خالص قابل توجهی نباشند، اما کاهش فشار فروش برای بازار یک توسعه مثبت است. ماینرهای بورسی اکنون بخش قابل توجهی از نرخ هش شبکه بیت کوین را کنترل می کنند، روندی که انتظار می رود با تثبیت سلطه بازیکنان بزرگتر ادامه یابد.

پتانسیل تغییر استراتژی این ماینرها نشان می دهد که آنها باید در نظر بگیرند که بیت کوین استخراج شده بیشتری را در ترازنامه های خود حفظ کنند، مانند IREN. چنین حرکتی می تواند فشار فروش بازار را بیشتر کاهش دهد و به طور بالقوه از ثبات قیمت بیت کوین در بلندمدت حمایت کند.

دارایی شرکت های استخراج بیت کوین جولای ۲۰۲۴

همچنین بخوانید: تکان های مثبت در بازار بیت کوین؛ آیا اصلاح قیمت به پایان رسیده است؟

منبع: کریپتو اسلیت
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.