ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,495,106,880,780
حجم معاملات 94,774,500,672
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,279.10
مایکروسافت زیمنس هوش مصنوعی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 45 زمان مطالعه: 2 دقیقه

استفاده مایکروسافت و زیمنس از هوش مصنوعی برای اتوماسیون صنعتی

استفاده مایکروسافت و زیمنس از هوش مصنوعی برای اتوماسیون صنعتی

مایکروسافت اعلام کرد که به همراه شرکت زیمنس «برای ساختن دستیار (کوپایلوت) های اضافی برای صنایع تولید، زیرساخت، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی با هم همکاری خواهند کرد.»

در ۳۱ اکتبر، مایکروسافت یک دستیار مجهز به هوش مصنوعی برای شرکت های صنعتی را معرفی کرد که با مشارکت زیمنس توسعه یافته است. این دستگاه که دستیار صنعتی زیمنس نام دارد، برای تقویت همکاری انسان و ماشین و بهره‌وری در تولید، طراحی شده است.

این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت کد‌های اتوماسیون پیچیده را تولید، بهینه‌سازی و اشکال‌زدایی کنند و عملکردی که قبلاً ممکن بود هفته‌ها طول بکشد را به چند دقیقه تبدیل کنند. این کار با دریافت اطلاعات اتوماسیون و شبیه‌سازی فرآیند از پلتفرم تجارت دیجیتال زیمنس، یعنی زیمنس اکسلراتور (Siemens Accelerator)، و افزایش آن با سرویس Azure OpenAI مایکروسافت انجام می‌شود.

این سرویس، علاوه بر اینکه به مشتریان اجازه می‌دهد که کنترل کاملی بر روی داده‌های خود داشته باشند، ویژگی جذاب دیگری به عنوان همراه صنعتی زیمنس دارد که باعث افزایش بهره‌وری و کارایی در چرخه صنعتی می‌شود. این کار با ارائه دستورات دقیق تعمیر به کارکنان نگهداری و دسترسی سریع مهندسان به ابزارهای شبیه‌سازی با استفاده از زبان طبیعی انجام می شود.

ابتکار چندبخشی

همچنین بخوانید: تشکیل تیم انرژی هسته‌ای برای پشتیبانی از هوش مصنوعی توسط مایکروسافت

چشم انداز گسترده تر این مشارکت، ایجاد دستیارهای هوش مصنوعی برای کمک به متخصصان در بخش های مختلف، از جمله زیرساخت، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی است. در حال حاضر چندین دستیار برای بخش‌های تولیدی مانند خودروسازی، کالاهای بسته‌بندی مصرفی و ماشین‌سازی در دست توسعه هستند.

Schaeffler AG، یکی از بزرگترین تأمین‌کنندگان خودرو، اولین کسی است که از این فناوری استفاده می‌کند. این شرکت قصد دارد با هدف کاهش قابل توجه زمان خرابی زیمنس، این دستیار صنعتی را در عملیات خود بگنجاند. کلاوس روزنفلد، مدیرعامل گروه شفلر، این گام را به عنوان عصر جدید بهره‌وری و نوآوری، مانند راهی برای تیم خود می‌بیند تا به صورت موثر‌تری کارها را انجام، وظایف تکراری را کاهش و خلاقیت خود را نشان دهند.

علاوه بر این، این شرکت‌ها اعلام کردند که نسخه عمومی برنامه Siemens Teamcenter برای Microsoft Teams در دسامبر ۲۰۲۳ در دسترس عمومی قرار می‌گیرد. این ادغام جهت تسهیل همکاری مجازی مهندسان طراحی، کارگران خط، و تیم‌های دیگر در توابع تجاری مختلف قرار داده شده است و نوآوری در طول چرخه تولید را تسریع می‌بخشد و «امکان ایجاد دنیای صنعتی متافیزیکی» را فراهم می‌کند.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.