counter statistics
ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,808,239,726
حجم معاملات 130,704,481,083
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,891.99
فناوری پخش زنده توییتر اکس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلاش سوپر اپلیکیشن اکس و آزمایش پخش زنده بازی توسط ایلان ماسک

تلاش سوپر اپلیکیشن اکس و آزمایش پخش زنده بازی توسط ایلان ماسک

اکس، که قبلا با نام توییتر شناخته می‌شد، پس از اینکه ایلان ماسک آزمایش استریمینگ بازی‌های ویدیویی را روی این پلتفرم انجام داد، یک گام دیگر به سوی تبدیل شدن به «سوپر اپلیکیشن» را برداشته است.

کانال تلگرام مارکت فلو

در یک پخش زنده ۵۰ دقیقه‌ای در تاریخ ۶ اکتبر، ماسک خود را در حال بازی کردن بازی آنلاین محبوب نقش‌آفرینی و اکشن به نام «دیابلو ۴» نشان داد.

هنگامی که پخش زنده آغاز شد، ماسک توضیح داد که «هدف ما در اینجا این است که صدا طبیعی باشد، تصویر به نسبت خوب باشد و از تصویر لگ نداشته باشد، و نظرات کار کنند.»

هرچند که این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما کیفیت پخش زنده در طول فرآیند ثابت ماند و به نظر می‌آید که ماسک از کاری که توسعه‌دهندگان تاکنون انجام داده‌اند راضی است.

او گفت «خیلی عالی است که کاملا کار می‌کند.»

در اواخر استریم، ماسک به سوالات بینندگانش پاسخ داد و زمینه بیشتری در مورد هدف اکس ارائه کرد و اضافه کرد که «ما برای Xbox و PS5 پخش زنده اضافه خواهیم کرد.»

او همچنین اضافه کرد که «من فکر می‌کنم اپلیکیشن‌های بسیار تخصصی هنوز هم احتمالاً در بسیاری از موارد بهتر از ما خواهند بود، اما می‌دانید، فکر می‌کنم ما می‌توانیم بهترین اپلیکیشن عمومی باشیم. برای کشف و تعامل با بیشترین تعداد افراد در جهان، ارزشی در این وجود دارد.»

همچنین بخوانید: همکاری آمازون و آنتروپیک برای پیشبرد هوش مصنوعی مولد

با این حال، ماسک هیچ اطلاعاتی در مورد ادغام پرداخت‌ها یا ارزهای رمزی با پخش زنده برای جنبه‌هایی مانند اشتراک‌ها یا کمک‌های مالی و غیره ارائه نداد.

به نظر می‌رسد که علاقه زیادی به این حرکت وجود دارد.

در زمان نوشتن این متن، این پخش زنده در عرض چند ساعت از پایان جلسه، ۲.۸ میلیون بیننده داشته است، در حالی که توییتی که برای برجسته کردن استریم منتشر شده، ۹.۳ میلیون بازدید و بیش از ۵۳۰۰ بازنشر داشته است.

با اعلام تغییر نام از توییتر به X در ماه ژوئیه، ماسک توضیح داد که این جزء برنامه‌های او برای توسعه یک «سوپر اپلیکیشن» است که در واقع ویژگی‌های متعددی از رسانه‌های اجتماعی را پشتیبانی کرده و خدمات مالی، از جمله ارزهای رمزی، را پشتیبانی می‌کند.

تمرکز روی این موضوع منجر به معرفی مدل تقسیم درآمد برای مشترکان X Premium شده است، به علاوه از بین دیگر ویژگی‌ها، به کاربران این امکان را می‌دهد که ویدئوها و محتواهای خود را مستقیماً در پلتفرم منتشر کنند.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.