counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,438,127,366
حجم معاملات 120,155,039,904
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,922.60
ریپل صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 3 دقیقه

انتقال ۱۰۰ میلیون XRP به ریپل برای حرکت جدید

انتقال ۱۰۰ میلیون XRP به ریپل برای حرکت جدید

ردیاب داده‌های رمزارز Whale Alert گزارش می‌دهد که مقدار قابل توجهی از XRP در ۲۴ ساعت گذشته منتقل شده است. حرکتی که باعث جلب توجه شد واریز این مبلغ به کیف پول ریپل بوده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

طبق گزارش هشدار دهنده‌ی نهنگ‌ها (Whale Alert)، ۱۰۰ میلیون XRP به ارزش ۴۹،۹۷۷،۳۵۰ دلار از یک کیف پول ناشناخته به ریپل منتقل شده است.

🚨 🚨 100,000,000 #XRP (49,977,350 دلار) از کیف پول ناشناس به #Ripple منتقل شد.

در حالی که دلیل این انتقال نامعلوم مانده است، ممکن است دلیل آن تغییر در کیف پول باشد. از آنجا که انتقال از یک کیف پول ناشناخته به یک کیف پول با نام انجام شد، ممکن است دلیل آن تغییر در کیف پول باشد. یک حدس دیگر ممکن است مربوط به یک معامله در فرابورس (OTC) باشد که خارج از یک محیط معمولی صرافی رمزارز صورت گرفته است.

XRP، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است که توسط ریپل برای جابجایی پول در سراسر مرزها استفاده می شود. راهکار پرداخت مرزی ODL Ripple یک راه حل پرداخت مرزی است که از رمزارز XRP به عنوان دارایی واسط و اتصال دهنده استفاده می‌کند.

همانطور که گزارش شده، امی یوشیکاوا، معاون ریپل،  تصمیم این سازمان به «تجمیع» خدمات ODL تحت نام «پرداخت ریپل» را ارائه داد و افزود که ODL ممکن است در نگاه اول برای خارجی ها دشوار باشد.

XRP حرکت بزرگ بعدی را هدف قرار می دهد

در زمان نوشتن این مطلب، XRP در ۲۴ ساعت گذشته به مقدار کمی به ۰.۴۹۷ دلار کاهش یافته است.

به طور عمده، قیمت XRP در هفته های اخیر بین ۰.۴۳۶ دلار و ۰.۵۵۸ دلار در نوسان بوده است. بعد از چهار روز عملکرد مثبت، قیمت XRP به بالاترین مقدار خود در تاریخ ۱۵ سپتامبر، ۰.۵۰۸ دلار رسید. در روند صعودی، میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در سطح ۰.۵۱۷ دلار سطحی کلیدی برای مشاهده در آینده در بازه زمانی کوتاه مدت باقی خواهد ماند.

اگر خریداران قیمت را به بالاتر از MA ۲۰۰ برسانند، ممکن است به معنای کاهش فشار فروش باشد. این موضوع می‌تواند جرقه یک رالی قوی با هدف قرار دادن مقاومت ۰.۵۶ دلار باشد. این سطح ممکن است دوباره مانعی بر سر راه شود.

اگر قیمت به زیر ۰.۵۶ دلار سقوط کند، ممکن است نشان دهنده این باشد که فعالیت قیمت محدود شده  و ممکن است برای مدتی طولانی‌تر ادامه یابد. حرکت عمده بعدی ممکن است در هر یک از این سناریوها آغاز شود: اگر قیمت XRP بالای ۰.۵۶ دلار باقی بماند یا اگر قیمت XRP به زیر ۰.۴۱ دلار کاهش یابد.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.