ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,199,862,345,129
حجم معاملات 174,732,448,870
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,104.88
استلار تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۱۲ درصدی XLM! تحلیلگر منتظر افزایش بیشتر است

رشد ۱۲ درصدی XLM! تحلیلگر منتظر افزایش بیشتر است

استلار (XLM) با تقریبا ۱۲ درصد افزایش قیمت مواجه شد، که عمدتا به دلیل آمار بازار درون زنجیره و یک توسعه اخیر است. همچنین، یک تحلیلگر پیش بینی افزایش قیمت در آینده را دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت XLM امروز، ۱۳ جولای، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
  • داده های مشتقات برای این توکن در زمان نگارش، نشان دهنده یک روند صعودی در بازار است.
  • یک تحلیلگر ارز دیجیتال بر پتانسیل افزایش قیمت این توکن در آینده تاکید می کند.

استلار، یک پلتفرم بلاکچین غیرمتمرکز که امکان پرداخت های بدون دردسر بین مرزی را فراهم می کند، اخیراً فضای ارز دیجیتال را تحت تاثیر قرار داده است. توکن اصلی این بلاکچین، XLM، امروز تقریباً ۱۲ درصد افزایش یافت و باعث خوش بینی در کل این صنعت شد. این افزایش قیمت در برابر انبوهی از عوامل مثبت بازار صورت گرفته است. پس بیایید نگاه دقیق تری به آنها بیندازیم.

داده های درون زنجیره ای استلار نشان دهنده روند صعودی بازار است.

با توجه به داده های گردآوری شده توسط کوین گلس، ارز دیجیتال استلار در حال حاضر یک روند صعودی قابل توجه را در بازار تجربه می کند. به طور قابل توجهی، سفارشات آتی (Futures OI) این کوین امروز با افزایش قابل توجه ۴۷.۲۴ درصدی به ۴۲.۰1 میلیون دلار رسید. این نشان دهنده افزایش ورود پول به بازار مشتقات است که بر علاقه سرمایه گذاران به این دارایی تاکید می کند.

همزمان، حجم معاملات مشتقات با ۲۲۹.۸۱ درصد افزایش به ۱۸۴.۹۱ میلیون دلار رسید که نشان دهنده افزایش فعالیت تجاری است. این داده ها همراه با افزایش قیمت امروز، به افزایش اشتیاق بازار به این دارایی اشاره دارد و تصویری خوش بینانه را در زمان نگارش ترسیم می کند.

با این حال، داده های امروز همچنین تصویری از تسویه حساب های بیشتر برای موقعیت های فروش کوتاه را نشان می دهد که باعث ایجاد تردید در بین سرمایه گذاران شده است. داده های تسویه حساب کوین گلس نشان دهنده ۲۲۴.۱۸ هزار دلار تسویه حساب برای موقعیت های فروش کوتاه و ۵۹.۴۷ هزار دلار برای موقعیت های خرید است که نگرانی هایی را در مورد حرکات آتی قیمت ایجاد می کند. با این حال، ارتقاء اخیر شبکه استلار عمدتاً احساسات منفی بازار را خنثی کرده است.

در اوایل این ماه، این پروژه سوروبان، پلتفرم قرارداد هوشمند خود را بر روی شبکه معرفی کرد که بر عملکرد، پایداری و امنیت در سراسر اکوسیستم خود تمرکز دارد. این توسعه کاربران و توسعه دهندگان را از سراسر جهان به خود جذب می کند و به عنوان یک عامل بالقوه صعودی برای چشم انداز بلندمدت عمل می کند.

افزایش قیمت XLM

در زمان نگارش، قیمت XLM با ۱۱.۷۹ درصد افزایش به ۰.۱۰۲ دلار رسید. پایین ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته این توکن به ترتیب ۰.۰۹۰۵۴ دلار و ۰.۱۰۴۱ دلار ثبت شده است. ارزش بازار XLM امروز با ۱۱.۸۲ درصد افزایش به ۲.۹۸ میلیارد دلار رسید، در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۱۲۰.۰۴ درصد افزایش به ۱۵۸.۸۵ میلیون دلار رسید.

در همین حال، تحلیل قیمت استلار توسط کوین گیپ مدیا  نشان می دهد که نمودار تکنیکی هفتگی در حال شکل گیری یک الگوی برگشتی صعودی به نام کف گرد است. این بدان معناست که روند نزولی در حال تثبیت است، زیرا سرمایه گذاران علاقه خرید مجدد را نشان می دهند، همانطور که داده های مشتقات نیز به آن اشاره می کنند.

علاوه بر این، تحلیلگر بازار ارز دیجیتال، کریپتو تونی، اخیراً با اشاره به پتانسیل این توکن برای شکستن مقاومت ۱ دلاری، بر آن تاکید کرده است. اگر این توکن بتواند بالاتر از این مقاومت نفوذ کند، ممکن است شاهد افزایش بیشتر قیمت باشیم.

نمودار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال استلار

منبع: کوین گیپ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.