ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,495,172,823,005
حجم معاملات 95,872,879,814
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,302.88
تورنادو کش ارز دیجیتال رمزارز بایننس صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 49 زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاهش ۵۷ درصدی ارزش توکن تورنادو کش پس از حذف از بایننس

کاهش ۵۷ درصدی ارزش توکن تورنادو کش پس از حذف از بایننس

با اعلام بایننس در خصوص حذف کردن این ارز از لیست ارزها، قیمت TORN از ۳.۹۰ دلار به ۱.۶۶ دلار ریزش کرد.

با اساس داده‌های کوین گکو، توکن تورنادو کش با نشان TORN، از ۲۶ نوامبر بیش از ۵۰٪ از ارزش خود را از دست داده است. این ریزش در همان روزی رخ داد که صرافی ارزهای دیجیتال بایننس اعلام کرد که این توکن را از لیست خود حذف می‌کند.

تورنادو کش یک پروتکل تلاقی‌دهنده ارزهای دیجیتال است و از TORN برای رأی‌گیری در مورد پیشنهادهای بهبود پروتکل استفاده می‌شود. از ۲۶ تا ۲۷ نوامبر، ارزش این توکن به شدت کاهش یافته است و از ۳.۹۰ دلار به ۱.۶۶ دلار (کاهشی برابر با ۵۷٪)  ریزش کرده است. این افت قیمت در حالی رخ می‌دهد که بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات، اعلام کرد که از ۸ دسامبر دیگر پذیرش سپرده‌های TORN را نخواهد پذیرفت و پس از ۷ مارچ ۲۰۲۴ برداشت وجوه را پردازش نمی‌کند.

در ۸ آگوست، تورنادو کش به دلیل اتهام فراهم کردن امکان پولشویی، تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده قرار گرفت. این اقدام باعث منع استفاده از این پروتکل به طور قانونی برای ساکنان ایالات متحده را شامل می‌شد.

در همین حال، بایننس در ابتدا ادعا کرد که به ساکنان ایالات متحده اجازه استفاده از صرافی خود را نمی دهد. اما در ۲۱ نوامبر، وزارت دادگستری ایالات متحده اعلام کرد که در خصوص پذیرش اتهام با بایننس به توافق رسیده است. بایننس اعتراف کرد که بدون داشتن مجوز برای انجام تجارت در این کشور به برخی از مشتریان آمریکایی خدمات رسانی کرده است.

بایننس در اعلامیه خود اعلام کرد که TORN را از فهرست خود خارج کرده است زیرا این توکن دیگر بر اساس فاکتورهای مختلف با استانداردهایش برای دارایی های قابل فهرست شدن در این صرافی مطابقت ندارد. تیم بایننس اظهار داشت:

«در بایننس، ما به‌طور دوره‌ای هر دارایی دیجیتالی را که فهرست می‌کنیم بررسی می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همچنان با سطح بالایی از استانداردهای مورد انتظار ما مطابقت دارد. زمانی که یک سکه یا توکن دیگر این استاندارد را ندارد، یا صنعت تغییر می‌کند، بررسی عمیق‌تری انجام می‌دهیم و احتمالاً آن را از فهرست حذف می‌کنیم».

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.