ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,739.38
بیت کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

۶۸ هزار دلار؛ هدف بعدی بیت کوین به گفته معامله گران

۶۸ هزار دلار؛ هدف بعدی بیت کوین به گفته معامله گران

معامله گران بیت کوین، اگر بتواند بالای ۶۴۰۰۰ دلار باقی بماند، به ۶۸۰۰۰ دلار چشم دوخته اند، سطحی که پس از ۲۰ روز زیر آن، تلاش کرده است تا بالای آن باقی بماند.

کانال تلگرام مارکت فلو

معامله گران کریپتو در حال مشاهده الگویی هستند که در نمودار قیمت بیت کوین شکل می گیرد و ممکن است منجر به نزدیک شدن قیمت آن به بازپس گیری بالاترین سطح تاریخی خود در سال ۲۰۲۱ شود.

در یک ویدیوی تحلیل در ۲۴ آگوست، معامله گر کریپتو مستعار میستر کریپتو (Mister Crypto) به نمودار قیمت بیت کوین (BTC) اشاره کرد و توضیح داد که زمانی که بیت کوین از سطح ۶۴۰۰۰ دلار بالاتر می رود، «بسیار محتمل» است که به سطح ۶۸۰۰۰ دلار بازگردد، که از ۳۰ ژوئیه به آن نرسیده است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

نزدیک شدن به ۶۸۰۰۰ دلار، معامله گران را به گمانه زنی در مورد زمان ممکن است که آن را از بالاترین سطح تاریخی خود در سال ۲۰۲۱، یعنی ۶۸۹۹۱ دلار فراتر رود، سطح کلیدی که در سال ۲۰۲۴ با دقت مشاهده می شود، سوق می دهد. در زمان انتشار، بیت کوین طبق داده های کوین مارکت کپ، درست بالای سطح ۶۴۲۴۵ دلار معامله می شود.

با این حال، این تنها در ۲۳ آگوست برای اولین بار در ۲۰ روز بالاتر از ۶۴۰۰۰ دلار شکسته شد و قبل از بازگشت به سمت ۶۳۵۰۰ دلار، تلاش کرد تا بالای آن باقی بماند. این موفقیت پس از نظرات کبوتری جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، حاصل شد که اعتماد سرمایه گذاران آمریکایی را به کاهش نرخ بهره بیشتر کرد. اگرچه، او زمان دقیقی نداد.

همچنین بخوانید: جهش بی سابقه ی بیت کوین و آلت کوین ها پس از کاهش نرخ بهره فدرال

۶۴۰۰۰ دلار قبلاً به عنوان یک حمایت کلیدی از بیت کوین پس از ماه ها پس از تأیید صندوق های معاملاتی بیت کوین (ETF) در ۱۱ ژانویه دیده می شد. با این حال، یک افت اخیر در ۵ آگوست، که به عنوان «Crypto Black Monday» شناخته می شود، این سطح را به مقاومت برای بیت کوین تبدیل کرد.

میستر کریپتو به سرمایه گذاران هشدار داد که قیمت بیت کوین بعید است در آخر هفته حرکت قابل توجهی داشته باشد و قیمت آن احتمالاً در اطراف سطح فعلی خود تثبیت خواهد شد. در همین حال، معامله گر کریپتو Elja به ۶۸۴۴۰۰ دنبال کننده X خود گفت که «زمان آن است که گاوها بیت کوین را به سمت ۶۸۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ دلار سوق دهند.»

یکی از دلایل Elja برای این ادعا شاخص قدرت نسبی (RSI) بود که نشان می دهد قیمت بیت کوین هنوز بیش از حد خرید نشده است. هنگامی که RSI بالاتر از ۷۰ باشد، نشان می دهد که بازار ممکن است بیش از حد خرید شده باشد. هنگامی که زیر ۳۰ باشد، نشان می دهد که بازار ممکن است بیش از حد فروخته شده باشد.

RSI بیت کوین طبق داده های بیت بو در ۶۶.۱۱ قرار دارد. در طول بالاترین سطح تاریخی بیت کوین در ماه مارس امسال، RSI به ۷۹.۷۹ افزایش یافت.

همچنین بخوانید: نام گذاری غیرمتمرکز؛ کلید جذب یک میلیارد کاربر جدید به بیت کوین

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.