ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,203,954,875,971
حجم معاملات 175,189,784,346
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,029.26
ارز دیجیتال تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 19 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشد ۱۰۰۰ درصدی نیرو پس از لیست شدن در بایننس

رشد ۱۰۰۰ درصدی نیرو پس از لیست شدن در بایننس

پس از لیست شدن در صرافی بایننس، قیمت ارز دیجیتال نیرو با رشد خیره کننده ای مواجه شد و ارزش آن حدود ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت. این رویداد باعث جلب توجه بسیاری از معامله گران به این توکن شد و سودهای چشمگیری برای آنها به همراه داشت.

کانال تلگرام مارکت فلو

لیست شدن نیرو همزمان با ارزهای دیگری مانند توربو و بیبی دوج کوین انجام شد، اما نیرو در مرکز توجه قرار گرفت.

با این حال، این افزایش چشمگیر قیمت تأثیر منفی بر نسخه دیگری از این توکن با نام نیرو اتریوم (NEIROETH) داشت و باعث شد ارزش آن حدود ۳۶ درصد کاهش یابد. دلیل اصلی این افت قیمت، تمرکز سرمایه گذاران بر نیرو تازه لیست شده در بایننس بود.

طبق گزارش اسپات آنچین، معامله گران هوشمند از این افزایش قیمت سودهای کلانی به دست آورده اند. معامله گری با نام «0x6ac» با خرید اولیه NEIRO توانسته است ۱.۷۷ میلیون دلار سود کند که بازده آن حدود ۴۵ برابر است. همچنین، معامله گری دیگر با نام «0xc05» با استفاده از ربات #BananaGun و خرید NEIRO بلافاصله پس از لیست شدن در بایننس، در کمتر از ۲۰ ساعت مبلغ ۶۱۹ هزار دلار سود کسب کرد. معامله گر دیگری نیز با فروش ۱.۰۵۷ میلیارد NEIRO به مبلغ ۳۵۲ هزار دلار توانست در چهار روز ۳۰۱ هزار دلار سود کند.

همچنین بخوانید: بوتان: چهارمین کشور بزرگ دارنده بیت کوین در جهان

این رشد بی سابقه قیمت نشان دهنده سرعت ایجاد ثروت در دنیای ارزهای دیجیتال به ویژه میم کوین ها است، مخصوصاً زمانی که حمایت صرافی های بزرگی مانند بایننس وجود دارد. با این حال، کاهش قیمت NEIROETH نیز یادآور ماهیت غیرقابل پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال است.

اکنون، نگاه ها به عملکرد NEIRO در روزهای آینده دوخته شده است تا مشخص شود آیا این رشد فوق العاده ادامه خواهد داشت یا خیر.

همچنین بخوانید: ویتالیک بوترین: تمرکز اتریوم بر لایه ۲ و غیرمتمرکزسازی بیشتر

منبع: کوینز پروب
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.