ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,418,572,234,944
حجم معاملات 113,380,543,973
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 16%
بیت کوین $63,080.66
ایوو صرافی ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 62 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهش قیمتی ایوو (AEVO): رمزگشایی دلایل افزایش قیمت

جهش قیمتی ایوو (AEVO): رمزگشایی دلایل افزایش قیمت

ایوو، یک صرافی غیرمتمرکز ساخته شده روی اتریوم، در حال حاضر در بازار ترند شده است، جایی که توکن اصلی آن تنها در یک روز ۶ درصد افزایش یافته است. قیمت توکن در چند روز گذشته نوسانات زیادی داشته است. پس چه اتفاقی برای ایوو افتاده است؟ چرا در حال افزایش است؟ بیایید در این مقاله در مورد آن بحث کنیم.

تحلیل قیمت ایوو

ایوو (AEVO) در حال حاضر با قیمت ۲.۹۶ دلار معامله می شود که پس از کاهش ۶.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است، در حالی که حجم معاملات آن ۶۷۸،۴۸۲،۱۶۸ دلار پس از افزایش ۷۳ درصدی است. ارزش کل بازار نیز ۶.۵ درصد کاهش یافته و به ۳۲۵،۶۹۴،۰۶۱ دلار رسیده است. تنها در یک روز، رکورد ATH را به ۴.۴۶ دلار رساند و در حال حاضر با مشکلات نوسانات بالای قیمت مواجه است، جایی که قیمت در محدوده میانگین ۲ تا ۴ دلار در نوسان است.

این توکن با عرضه کل ۱ میلیارد عرضه شده است و ظرفیت پشتیبانی از بیش از ۵۰۰۰ تراکنش در ثانیه را دارد.

چرا قیمت ایوو در حال افزایش است؟

لیست شدن در صرافی ها

قیمت ایوو به دلیل لیست شدن در صرافی بایننس، بزرگترین صرافی متمرکز، افزایش یافت. بایننس قبلاً در تاریخ ۸ مارس از قرارگیری ایوو در لانچ پول بایننس خبر داده بود و لیست شدن آن در ۱۳ مارس تکمیل شد. در اینجا، کاربران اکنون مجاز به معامله هستند که باعث افزایش قیمت آن شده است.

علاوه بر این، صرافی‌هایی مانند OKX، Bitgert، Gate.io، Kucoin و بسیاری دیگر تقریباً به طور لحظه‌ای به این توکن توجه کرده‌اند. ایوو، به عنوان بخشی از لیست صرافی های غیرمتمرکز، به عاملی مهم در محبوبیت آن تبدیل شده است. این صرافی کارایی بالا و دوره‌های تأخیر کم را درست مانند یک صرافی متمرکز ارائه می‌دهد و ماهیت غیرمتمرکز آن به دلیل امنیت و شفافیت، آن را به یک مدل ترکیبی تبدیل می‌کند.

ایردراپ ایوو

تیم ایوو توزیع ۳۰ میلیون دلاری پاداش را به صورت ایردراپ برای کاربران اولیه این توکن به پایان رسانده است. به همین دلیل، بسیاری از سرمایه گذاران آنها را به طور لحظه‌ای فروخته اند تا سود کوتاه مدت کسب کنند که منجر به مشکلاتی در نوسانات قیمت شده است.

این تیم همچنین به جای توکن برای معامله‌گران یا کاربران غیر ایوو، افزایش فارم (کشت سود) را در نظر گرفته است. این پاداش ها بر اساس فعالیت معاملاتی سرمایه گذار در صرافی های غیرمتمرکز به غیر از ایوو تعیین شده است.

جمع بندی

افزایش قیمت یک روزه ایوو، محبوبیت این توکن در بازار را نشان داده است. به دلیل لیست شدن اخیر و پاداش هایی که توسط تیم ایوو توزیع شده است، قیمت در یک روز تا ۶ درصد افزایش یافته است. در عین حال، نوسانات منجر به نوسانات قیمت شده است که در آن قیمت توکن تا ۲.۷۶ دلار کاهش یافته است.

منبع: CoinGape

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.