ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,943,697,604,080
حجم معاملات 82,163,536,903
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,284.59
پولکادات آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: پولکادات ۲.۰ قیمت DOT را به ۱۸ دلار می‌رساند!

تحلیلگر: پولکادات ۲.۰ قیمت DOT را به ۱۸ دلار می‌رساند!

تحلیلگر ارز دیجیتال پیشرو Michaël van de Poppe چشم انداز صعودی را برای پولکادات (DOT) در بحبوحه عرضه ارتقاء پولکادات ۲.۰ و انتشار مقاله سفید بسیار مورد انتظار JAM ترسیم می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

ون د پوپ در توییتی اعلام کرد که با توجه به محرک های اصلی پیرامون اکوسیستم پولکادات، قیمت هدف حدود ۱۸ دلار برای DOT «احتمالاً» است.

پولکادات ۲.۰ مورد انتظار به نظر می رسد یک تغییر دهنده بازی باشد و باعث بهبودهای قابل توجهی در مقیاس پذیری، قابلیت همکاری و انعطاف پذیری شبکه شود. یکی از معرفی‌های کلیدی سیستم اجایل کورتایم است که جایگزین مدل حراج اسلات پاراچین قبلی می‌شود. این مکانیسم نوآورانه به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا بر اساس نیازهای خود فضای بلوکی خریداری کنند و مدیریت کارآمدتر منابع را بر اساس تقاضای واقعی امکان پذیر می سازد.

علاوه بر این، پولکادات ۲.۰ از طریق مکانیزم برش‌کاری مقیاس‌پذیر الاستیک، مقیاس‌پذیری را تقویت می‌کند. این فناوری پیشرفته پتانسیل اعتبارسنجی تا ۱۰۰ قطعه در هر بلوک را دارد و به توان عملیاتی معاملات خیره کننده تقریباً ۱ میلیون تراکنش در ثانیه (TPS) با پشتیبانی ناهمزمان ترجمه می شود.

قرارگیری Async Backing با اجازه دادن به اعتبارسنج ها برای پشتیبان گیری از بلوک های پاراچین به صورت ناهمزمان، مقیاس پذیری را بیشتر افزایش می دهد. علاوه بر این، معرفی کورتایم مارکت پلیس تسهیل رزرو و خرید فضای بلوکی توسط برنامه ها بر اساس نیازهای آنها را تسهیل می کند. این بازار نقدینگی را افزایش می دهد و دوره های قفل شدن برای توکن های DOT را کاهش می دهد، با هزینه های خرید که به خزانه پولکادات که توسط سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) مدیریت می شود، کمک می کند.

همچنین بخوانید: پولکادات؛ سرمایه‌گذاری ۶۰۰ هزار دلاری برای قراردادهای هوشمند

در مجموع، این ارتقاءها نشان دهنده یک تغییر محوری به سمت یک لایه پایه کاربردی محور با امنیت مشترک، سفارشی سازی زنجیره بالا، ادغام برنامه زنجیره ای ساده و توانایی بهره برداری از پتانسیل همکاری در سراسر پاراچین ها است. پولکادات ۲.۰ با کاهش موانع برای توسعه دهندگان و ایجاد ارزش بیشتر برای دارندگان DOT، برای هدایت پذیرش و رشد قابل توجه در اکوسیستم آماده است.

انتشار بسیار مورد انتظار مقاله سفید JAM که برنامه های بلندپروازانه پروژه را برای پر کردن شکاف بین امور مالی سنتی و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ترسیم می کند، بر احساسات صعودی دامن می زند. با ادامه تثبیت موقعیت پولکادات به عنوان یک بازیگر پیشرو در فضای بلاکچین، همگرایی این محرک ها به طور بالقوه می تواند قیمت DOT را به سمت هدف ۱۸ دلاری که توسط تحلیلگر Michael van de Poppe پیش بینی شده است سوق دهد.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: پولکادات در مسیر صعود: پیش‌بینی قیمت ۱۵ دلاری

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.