ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,518,827,128,665
حجم معاملات 116,307,965,292
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,914.07
ارز دیجیتال بایننس کریپتو.کام
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس پشتیبانی از کارت‌های ویزا در اروپا را متوقف می‌کند

بایننس پشتیبانی از کارت‌های ویزا در اروپا را متوقف می‌کند

صرافی کریپتو بایننس اعلام کرده است که از تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ برنامه کارت ویزا دبیت خود را برای کاربران اروپایی متوقف خواهد کرد.

کارت بایننس ویزا به کاربران این امکان را می داد تا ارز دیجیتال خود را مستقیماً به هر فروشنده‌ای که پرداخت ویزا کارت را قبول می‌کند، به فروش برسانند. قطع کارت به این معناست که مشتریان اروپایی باید روش‌های دیگری برای صرف پول‌های نگهداری شده در حساب بایننس پیدا کنند.

بایننس در ایمیلی به کاربران آسیب‌دیده گفت:

متاسفانه، شما جزو تعداد کمی از کاربران بایننس هستید که تحت تاثیر اعلام بسته شدن برنامه کارت بایننس ویزا دبیت هستید.

بایننس به کاربران تضمین کرد که حساب‌هایشان به جز تراکنش‌های کارت ویزا دبیت، تحت تاثیر نخواهد بود و به طور عادی عمل خواهند کرد. شرکت بایننس به کاربران پیشنهاد داد از خدمت پرداخت ارز دیجیتال P2P خود به عنوان جایگزینی برای انجام تراکنش‌ها استفاده کنند.

تعطیلی برنامه کارت بایننس در اروپا در پی گام‌های قبلی توسط پردازندگان پرداخت جهانی مانند ویزا و مستر کارت برای متوقف کردن خدمات به شرکت‌های رمزارزی دیگر به منظور تشدید نظارت‌های نظامی صورت گرفته است.

توقف پشتیبانی از کارت نقدی ویزا در اروپا، شکستی در تلاش‌های بایننس برای قابل استفاده‌تر کردن رمزارز برای پرداخت‌ها است. صرافی‌های رقیب مانند کریپتو دات کام همچنان از طریق ارائه دهندگان دیگر کارت‌های بدهی ارائه می‌دهند.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.