ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,940,244,363,409
حجم معاملات 82,353,997,594
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,135.92
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد دوباره بیت کوین؛ هدف بعدی کجاست؟

رشد دوباره بیت کوین؛ هدف بعدی کجاست؟

قیمت بیت کوین بالای منطقه حمایتی ۶۸,۵۰۰ دلار باقی ماند. در حال حاضر، بیت کوین (BTC) در حال تثبیت است و ممکن است به دنبال افزایش مجدد به بالای سطح مقاومتی ۷۰,۱۵۰ دلار باشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

بیت کوین (BTC) در نزدیکی سطح ۶۸,۵۰۰ دلار به حمایت رسید و روند بهبود قابل قبولی را آغاز کرد. قیمت در حال حاضر پایین‌تر از سطح ۷۰,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت در ۶۹,۵۰۰ دلار بر روی نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل‌گیری است. اگر قیمت نتواند از مقاومت ۷۰,۱۵۰ دلار عبور کند، این جفت ارز دیجیتال ممکن است دوباره کاهش یابد.

قیمت بیت کوین با مقاومت روبرو می‌شود

قیمت بیت کوین روند نزولی خود را به زیر منطقه حمایتی ۷۰,۰۰۰ دلار گسترش داد. حتی BTC قبل از اینکه خریداران در نزدیکی ۶۸,۵۰۰ دلار ظاهر شوند، به زیر سطح ۶۹,۵۰۰ دلار نیز کاهش یافت. کف قیمت در ۶۸,۴۰۹ دلار تشکیل شد و اکنون قیمت در حال تلاش برای یک موج بهبود است. حرکتی بالاتر از منطقه مقاومتی ۶۹,۲۵۰ دلار وجود داشت. قیمت از سطح اصلاحی ۲۳.۶٪ فیبوناچی از حرکت نزولی از سقف نوسان ۷۱,۹۰۰ دلار به کف ۶۸,۴۰۹ دلار عبور کرد.

بیت کوین در حال حاضر پایین‌تر از سطح ۷۰,۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. با این حال، یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت در ۶۹,۵۰۰ دلار بر روی نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل‌گیری است. از طرف دیگر، قیمت در نزدیکی سطح ۷۰,۰۰۰ دلار با مقاومت روبرو می‌شود.

اولین مقاومت عمده می‌تواند ۷۰,۱۵۰ دلار و سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی از حرکت نزولی از سقف نوسان ۷۱,۹۰۰ دلار به کف ۶۸,۴۰۹ دلار باشد. مقاومت کلیدی بعدی می‌تواند ۷۰,۵۵۰ دلار باشد. عبور واضح از مقاومت ۷۰,۵۵۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت بالا سوق دهد. در صورت ذکر شده، قیمت می‌تواند افزایش یافته و مقاومت ۷۱,۲۰۰ دلار را آزمایش کند. هر گونه سود بیشتر ممکن است BTC را به سمت مقاومت ۷۲,۰۰۰ دلار سوق دهد.

همچنین بخوانید: بازگشت قدرت به بیت کوین؛ چالش عبور از موانع

کاهش دیگری در بیت کوین؟

اگر بیت کوین نتواند از منطقه مقاومتی ۷۰,۱۵۰ دلار عبور کند، ممکن است روند نزولی دیگری را آغاز کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک سطح ۶۹,۵۰۰ دلار و خط روند است. اولین حمایت اصلی ۶۹,۱۵۰ دلار است. حمایت بعدی اکنون در حال شکل‌گیری در نزدیکی ۶۸,۵۰۰ دلار است. هر گونه ضرر بیشتر ممکن است در کوتاه مدت قیمت را به سمت منطقه حمایتی ۶۷,۵۰۰ دلار سوق دهد.

شاخص‌های فنی:

  • MACD ساعتی - MACD اکنون در حال از دست دادن سرعت خود در منطقه نزولی است.
  • شاخص قدرت نسبی ساعتی (RSI) - RSI برای BTC/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح حمایت اصلی - ۶۹,۵۰۰ دلار و سپس ۶۸,۵۰۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی - ۷۰,۱۵۰ دلار و ۷۰,۵۵۰ دلار.

همچنین بخوانید: بیت کوین در رکود؛ نوسانات به پایین ترین حد رسید!

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.