ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,160,800,965,633
حجم معاملات 138,335,607,162
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,940.48
بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین در رکود؛ نوسانات به پایین ترین حد رسید!

بیت کوین در رکود؛ نوسانات به پایین ترین حد رسید!

پیش از کاهش قیمت در ۷ ژوئن، نوسانات بیت‌کوین در ۱۵ روز گذشته در «پایین‌ترین ۶ درصد از موارد» قرار داشت.

کانال تلگرام مارکت فلو

قیمت بیت‌کوین (BTC) در ۱۵ روز منتهی به کاهش شدید قیمت در تاریخ ۷ ژوئن، چنان نوسان کمی داشت که به پایین‌ترین سطح تاریخی خود در تمام دوره‌های ۱۵ روزه نزدیک شد. به گفته رافائل زاگوری، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری Swan Bitcoin، دوره بین ۲۴ مه تا ۷ ژوئن از نظر نوسان در «پایین‌ترین ۶ درصد» قرار داشت.

زاگوری در پست هفتم ژوئن خود اشاره کرد: «خط آبی افقی، آخرین نرخ نوسان ۱۵ روزه معادل ۲۳ درصد است. قطعا به نظر می‌رسد به پایین‌ترین سطح نزدیک باشد.»، وی به دوره طولانی‌ای که بیت‌کوین در یک محدوده «گیر کرده بود» اشاره کرد. پس از یک دوره ۱۵ روزه که قیمت بیت کوین در محدوده ۷ درصدی نوسان داشت (بین ۶۶۹۳۶ تا ۷۱۶۵۶ دلار)، طبق داده‌های کوین مارکت کپ، قیمت آن با کاهش شدید ۳.۳۳ درصدی به ۶۹۲۶۴ دلار رسید.

توییت رافائل زاگوری درباره بیت کوین

این سقوط ناگهانی پس از انتشار گزارش خلاصه وضعیت اشتغال ایالات متحده که حاکی از رشد شغل بیشتر از حد انتظار بود، رخ داد. این گزارش نشان می‌دهد که ممکن است فدرال رزرو آمریکا نرخ تورم را در ۱۱ ژوئن کاهش ندهد - معیاری که اخیراً توسط تحلیلگران به شدت برای پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین بخوانید: بیت‌کوین در تقابل با رکود تتر؛ رشد قیمت در هاله‌ای از ابهام!

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت ۶۹۲۴۶ دلار معامله می شود.

با این حال، زگوری به نتایج قیمت بیت کوین در دوره‌های قبلی با نوسانات کم یا حتی کمتر اشاره کرد. میانگین بازده در ۳۰ روز آینده ۲۰.۹۵٪ بود، در حالی که حداقل بازده ۳۲.۰۶٪ کاهش یافت و حداکثر بازده ۲۱۸.۴۰٪ بود. نتایج در طول ۳۶۵ روز بعد حتی قابل توجه تر است. اگرچه حداقل بازده برای این دوره ۵۵.۵۹٪ است، اما میانگین بازده ۸۲۰.۸۲٪ است.

زگوری مجدداً تکرار کرد که این نشانه‌ای برای آینده نیست، او فقط معتقد است که «یادگیری از گذشته ارزشمند است». 

همچنین بخوانید: کریپتوکوانت؛ بیت کوین و اتریوم در مسیر شتاب

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.